Vinden jullie undercover agenten ook zo opjagen?

RRowdy

MF veteraan
14 jun 2004
5.516
0
Dordrecht
Vandaag met het koekblik aanghouden door een nieuwe blauwe Toyota Corolla van politie ZHZ in Dordrecht. Ze zaten kennelijk al een tijdje achter me wat ik normaal gesproken meestal wel in de gaten heb, maar dit leken wel een stel bejaarden in dat auto-tje dus ik had zoiets van, die rijden pittig. Toen ik nog in de bebouwde kom reed vond ik ze al irritant, maar dacht er verder nog steeds niks bij. Toen ging ik de N3 op en zaten ze weer achter me. Ik had zoiets van laat ik dan maar ff iets harder rijden zodat ik ze niet ophoudt, maar toen ik naar rechts terugging deden zij dat dus ook weer ipv mij inhalen. Vervolgens moest ik inhalen dus dacht ik planken dan maar, alleen reed ik op een gegeven moment 140 waar ik 80 mocht op de Papendrechtse brug. Uiteindelijk ging het welbekende bordje poltie stop omhoog -O- Toen dacht ik, hmm, beetje jammer :N Gelukkig ben ik altijd vrolijk en bleef ik ook super vriendelijk tegen deze vrouwlijke agent+ mannelijke collega, wat er waarschijnlijk ook in resulteerde dat hij me dus alleen een bekeuring gaf voor de 20 km te hard binnen de bebouwde kom. Na correctie bleef hier zelfs maar 13 km van over>>>= 53 eurie. Lang verhaal kort, ik heb heel veel geluk gehad, MAAR, en ik denk dat meerdere mensen dit wel zo ervaren, ik vind wel dat ze je opjagen.

p.s. RRowdy was wel blij dat hij deze keer niet op de motor reed...

[edit]Hoe verander je eigenlijk spelfouten in de titel van een topic :?
 
Laatst bewerkt:
Je laat je opjagen. Als er een irritantje achter je zit kun je ook:

- je spiegel negeren, dan zie je hem niet.
- ruimte geven zodat deze erlangs kan.
- sowieso niks van aan trekken.
etc

Ik heb er geen last van iig (maar ik rij de laatste tijd wel de ene prent na de ander, grrrmmmbblllmompel) -O-
 
Je laat je opjagen. Als er een irritantje achter je zit kun je ook:

- je spiegel negeren, dan zie je hem niet.
- ruimte geven zodat deze erlangs kan.
- sowieso niks van aan trekken.
etc
Tuurlijk, maar ik kijk altijd in m'n spiegel en als ik naar rechts ga en zij halen je dan niet in maar blijven plakken, dan ga je toch harder rijden...
 
Je laat je opjagen. Als er een irritantje achter je zit kun je ook:

- je spiegel negeren, dan zie je hem niet.
- ruimte geven zodat deze erlangs kan.
- sowieso niks van aan trekken.
etc

Ik heb er geen last van iig (maar ik rij de laatste tijd wel de ene prent na de ander, grrrmmmbblllmompel) -O-

:^

Waarom roept toch iedereen dat ze opgejaagd worden. Je bent toch altijd nog baas van je rechterhand (op de motor dan :+ ). Als je dat vermoeden hebt doe dan gewoon braaf zoals ze het willen zien en dan kom je eraf met een waarschuwing of ze laten je zelfs rijden :P

En als je na 3 afslagen nog achter je hebt zitten dan stop je gewoon. Doen zij dat ook vraag je waarom ze achter je aan rijden O-)
 
zit je nou te janken man?
Wat lul je nou, met wat zit je nou te janken. Ik zeg toch dat ik geluk heb gehad, maar op precies dezelfde wijze worden er WEL rijbewijzen ingenomen. Dat ik de mazzel had dat ze me niet lang genoeg konden klokken is een ander verhaal. Maar ik hoor wel vaker van mensen dat ze deze ervaring hebben.
 
Wat lul je nou, met wat zit je nou te janken. Ik zeg toch dat ik geluk heb gehad, maar op precies dezelfde wijze worden er WEL rijbewijzen ingenomen. Dat ik de mazzel had dat ze me niet lang genoeg konden klokken is een ander verhaal. Maar ik hoor wel vaker van mensen dat ze deze ervaring hebben.

Mats ik je en zit je hier te janken. wees blij man.
 
:^

Waarom roept toch iedereen dat ze opgejaagd worden. Je bent toch altijd nog baas van je rechterhand (op de motor dan :+ ). Als je dat vermoeden hebt doe dan gewoon braaf zoals ze het willen zien en dan kom je eraf met een waarschuwing of ze laten je zelfs rijden :P

En als je na 3 afslagen nog achter je hebt zitten dan stop je gewoon. Doen zij dat ook vraag je waarom ze achter je aan rijden O-)
Meestal is dat ook inderdaad het geval, zoals ik al zei. Alleen deze keer voelde het echt als opgejaagd worden.
 
Meestal is dat ook inderdaad het geval, zoals ik al zei. Alleen deze keer voelde het echt als opgejaagd worden.


We hebben je gewoon rustig gevolg en toen ging je er ineens als een speer vandoor...richting de brug en daar zijn de laatste tijd veel crashes gebeurd.

En die muts naast me had er zin in B|
 
Oke, wat voor auto rijd ik ;)


Geen idee op het kenteken stond ukkie en daarnaast hing een bord max 45 ..dus je begrijpt wel dat we wel moesten...Je reed als een malloot in dat ding.

Was dat handtasje zwanger ofzo...bedoel die met dat bord?
 
Oke, wat voor auto rijd ik ;)

Euh...... ;) :P :P :P

Oke, een witte :+

ennewees. Er is een persoon geweest die naar je HQ een keer ook ff doorplankte en die had een baksteen achter zich aan. Die kon zijn rijbewijs inleveren :+ Dikke boete gehad en veel mazzel.

jij nu dus ook. Dus voorlopig maar ff rustig aan met die "B"-bak van je ;)
 
Beetje die undercoveragenten afzeiken ..durven jullie wel. We doen gewoon ons werk en meer niet. Bevel is bevel dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan