vinger aan politie

Serdarovic

Banned User
23 nov 2002
307
0
Oldenzaal
ik heb van een vriend gehoord dat je een boete kunt krijgen van de politie als je ze je middelvinger laat zien.
Iemand ervaring ???


Edit MBM 21-06-2018: kijk even naar de datum waarop dit topic gestart is... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
yep , das beledigen van een ambtenaar in functie :+ , is voor mij wel een jaartje of 16 geleden( in m\'n :X brommertijd :X )
 
Jup, ik groet wel. voor de meeste motoragenten heb ik nog wel respect. die jongens zitten het hele jaar door op hun motor. weer of geen weer.
:]
 
ik wil jullie horen als je een lullige boete krijgt,

Eige schuld en mee eens of niet...Moet je je aan de snelheid houden.

Al wordt ook ik er doodziek van. En mogen ze van mij de tijd ook beter besteden dan in de bossies te zitten met apparaatjes :(
Discussie is al vaak geweest hier, dus ik laat het er verder bij :X

En wie heeft er tegenwoordig nou nog geen boete gekregen :? (in het geval van te hard rijden)
 
Kennis van mij fietste laatst met z\'n vriendin door rood licht. Toen moest er een auto die dus groen licht had ontzettend hard remmen. Die kerel boos en claxoneren enzo, hebben de fietsers de middelvinger opgestoken. Die kerel bleek een politieagent te zijn haha. Ze hebben alle mogelijke boete\'s gekregen die ze maar konden krijgen. Bijv: Ondeuglijk licht, door rood fietsen uiteraard, geen bel op de fiets enzovoort.

duur geintje, maar wel eigen schuld. domme actie.
 
Op zondag 19 januari 2003 12:42 schreef KGB het volgende:

Sukkeltjes zoals jij zorgen ervoor dat de politie niets meer door de vingers ziet :r

Als je maar 1 vinger opsteekt, kunnen ze er ook niks doorheen zien heh :P
Heb je er minstens twee voor nodig })
 
Probeer het anders eens met twee middelvingers tegelijkertijd.

Kans is dat je dan i.i.g geen bekeuring krijgt voor het opsteken van een middelvinger.



tikfoutje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan