Vinnie & Cody stappen op bij OCC en beginnen voor zich zelf

wat vinden jullie ?

  • OCC zoekt het maar uit

    Stemmen: 6 4,2%
  • Ik hoop dat Vinnie & Cody het redden

    Stemmen: 105 73,9%
  • Jammer het zal toch niet lukken

    Stemmen: 2 1,4%
  • Ze zoeken het allemaal het maar uit.....

    Stemmen: 29 20,4%

  • Totaal aantal stemmers
    142
Mikey is mijn held daar.
Al die andere hebben een grote bek en vinden zich geweldig.

Weet nog goed dat ze als bedrijfsuitje gingen kleiduivenschieten. Mikey hing maar een beetje te relaxen en liet die andere maar wat schieten. (erg weinig ging raak
Na een tijdje vragen ze of Mikey nou ook eindelijk eens gaat schieten, vervolgens schiet hij alles raak en was het wel gedaan met al die grote smoelen :}

Die motorfietsen kunnen me niks schelen, ze zien er niet uit. (wat niet wegneemt dat het wel knap werk is :} )
Die ruzies etc vind ik wel mooi om te zien :P
 
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij opstapt en zich aansluit bij V-force. Zoals de ego's bij OCC tekeer gaan tegen personeel, dan mag de betaling wel erg lekker zijn om dat te blijven pikken. :r
Rick is een begenadigd plaatwerker vergeleken bij Jr. en Sr. en krijgt m.i. te weinig credits daarvoor. Ik vond z'n eigen bike ook een plaatje.

Greetz, kowalski.

Daar sla je de spijker op zijn kop.
Het is het verschil tussen wel inkomen en geen inkomen ;)
 
Vinnie is wel oke en inderdaad deed verreweg het meeste werk.
Cody daarentegen vond en vind ik maar n irritant mannetje. Een beetje ongeïntresseerd ook als je het mij vraagt.
 
ik denk dat veel mensen hier maar regisseur moeten worden.

een concept waarin men een bike bouwt waarbij:

-men van 8 tot 5 keurig werkt
-niemand scheld
-geen dingen door ruiten worden gegooid
-men met een auto het oude pand gaat slopen
-alles keurig bureaucratisch verloopt zonder stress

denk dat de kijkcijfers torenhoog zullen zijn.

enigste fout die ze hebben gemaakt is dat ze na 2 a 3 seizoenen hadden moeten stoppen.

daarnaast denk ik dat de mensen ook wel een driedubbel monteurs salaris krijgen en een lompe scheldende baas beter is dan een achterbakse hufter die alles geniepig achter je rug om doet.
 
mickey is het irritants van heel de show, zo sullig doen de hele tijd en het verkopen, irritante kerel.

en biker build off is nog altijd beter, kleinschaliger en veel meer detail... maar altijd choppers... alsof een chopper de ferrari is voor motorrijders,daarmee bedoel ik, dat ze denken dat motorrijders ooit een custom willen :r

en sommige van die dingen zijn gewoon dodelijk, 300kg, met een enkele achterrem om het voorwiel 'clean' te houden, jeesh |(
Je vergeet dat een hoop van die dingen vaak puur voor de show gemaakt worden, en dan bedoel ik niet voor de televisie maar om de "blits" te maken op shows en wedstrijden.
1x heb ik ze spikes op de tank zien lassen bij de biker buildoff, dat was echt waanzin maar puur voor de show. Daar zitten ook niet echt fijne figuren tussen trouwens.

OCC bijvoorbeeld maakt ook "normale" choppers die wel voldoen aan de veiligheidseisen, daarom moesten ze verkassen, er was veel vraag naar.
Ik denk dat je maar 1/3e ofzo van het hele bedrijf ziet in de serie.
Af en toe zie je wat van die andere monteurs, die maken die "betaalbare" choppers.

Jammer dat er zo gezeken wordt op de serie, valt me wel op dat veel commentaar erg kortzichtig is, als je de serie redelijk gevolgd heb dan weet je dat er weinig scripting in zit. OCC bepaald de show niet de tv makers. Er zit wel een regiseur achter zo'n spiegelruit maar die verteld alleen waar welke camera heen moet. En in de montage pakken ze de leuke/belangrijke stukken eruit.
Soms gaat het flink tekeer en niet omdat dat goed voor de kijkcijfers is.
Sr heeft ook jankend op de bank gezeten. En je ziet dat ze een paar motoren weg geven aan mensen die een video boodschap opstuurde, ze pikten de mensen eruit die de meeste symphatie opwekten.
Je ziet 1 van die gasten die zo'n motor gewonnen had opgebeld worden omdat ie ziek was. Dat is gewoon niet nep.

Nuff said
 
Je ziet 1 van die gasten die zo'n motor gewonnen had opgebeld worden omdat ie ziek was. Dat is gewoon niet nep.

Nuff said

Je ziet ze fietsen weggeven aan (zieke) mensen omdat dat sympathiek overkomt
=betere kijkcijfers = meer $$$

die gozer zal wel echt ziek zijn, maar de motivatie achter die "gratis" fietsen is nog steeds hebzucht
 
Laatst bewerkt:
Je ziet ze fietsen weggeven aan (zieke) mensen omdat dat sympathiek overkomt
=betere kijkcijfers = meer $$$

die gozer zal wel echt ziek zijn, maar de motivatie achter die "gratis" fietsen is nog steeds hebzucht
ah nee zeg, ze tonen een beetje goodwill en geven een paar fietsjes weg.
dat doen andere mensen, bedrijven, programma's nooit.

hart in aktie is ook 100% naastenliefde en die camera was toevallig aanwezig en niet voor de kijkcijfers en dus reclameinkomsten |(

en wendy van dijk deed het gratis :}
 
Laatst bewerkt:
ik persoonlijk vind het maar een flut serie
en die motoren die ze in de serie laten zien :r :r
wat een gedrochten :r :r
doe mij maar een mooie vette bobber met een grote tank
zodat je niet bij elke pomp hoeft testoppen
en of die vinnie en cody het nu wel of niet redden zal mij een zorg zijn
 
ik denk dat veel mensen hier maar regisseur moeten worden.

een concept waarin men een bike bouwt waarbij:

-men van 8 tot 5 keurig werkt
-niemand scheld
-geen dingen door ruiten worden gegooid
-men met een auto het oude pand gaat slopen
-alles keurig bureaucratisch verloopt zonder stress

denk dat de kijkcijfers torenhoog zullen zijn.

enigste fout die ze hebben gemaakt is dat ze na 2 a 3 seizoenen hadden moeten stoppen.

daarnaast denk ik dat de mensen ook wel een driedubbel monteurs salaris krijgen en een lompe scheldende baas beter is dan een achterbakse hufter die alles geniepig achter je rug om doet.


ik denk dat je gelijk heb , dan kijkt er geen hond naar....

Maar mensen hebben wel een mening erover....
 
ik denk dat je gelijk heb , dan kijkt er geen hond naar....

Maar mensen hebben wel een mening erover....


tja maar ze waren al redelijk groot voorheen, in sommige afleveringen zie je ook een werkhal waar heel veel monteurs aan allerlei motoren werken voor de "gewone" man.

tja die ouwe kan lekker lomp en grof uit de hoek komen maar hij zegt het wel eerlijk in iemands gezicht. hoeveel mensen maken wel niet mee dat ze op het werk op een hele gemene manier achter hun rug om getreiterd worden zonder dat ze wat terug kunnen doen.

daarnaast hebben ze vaak een dagje dat ze met zijn alles iets leuks doen waarbij iedereen ook lekker kan relaxen en de frustraties van zich kan afwerken.

de serie is nu wel heel afgezaagd en voorbij hun hoogtepunt maar ze hebben toch voor heel veel leuk vermaak gezorgd.
 
tja maar ze waren al redelijk groot voorheen, in sommige afleveringen zie je ook een werkhal waar heel veel monteurs aan allerlei motoren werken voor de "gewone" man.
waren ze niet hoor
met die aflevering dat ze die jetbike maakten , of hoe dat eerste ding ook heette, hadden ze een kleine garage. daarvoor zaten ze onder t huis van paul sr in de garage.
na die jetbike zijn de gestart met de serie, en daarna is het groter gegaan
de geschiedenis was pas op discovery :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan