Vinnie & Cody stappen op bij OCC en beginnen voor zich zelf

wat vinden jullie ?

  • OCC zoekt het maar uit

    Stemmen: 6 4,2%
  • Ik hoop dat Vinnie & Cody het redden

    Stemmen: 105 73,9%
  • Jammer het zal toch niet lukken

    Stemmen: 2 1,4%
  • Ze zoeken het allemaal het maar uit.....

    Stemmen: 29 20,4%

  • Totaal aantal stemmers
    142

DJ.Verhulst

BMW R1200GS 2011
16 mrt 2004
43.833
3.165
Almelo
Twitter
Iedereen die wel eens naar afleveringen gekeken heeft van OCC

Weet dat de Teutels custom bikes in elkaar knutselen, en weet van de ruzies die vaak nergens over gaan en dat een aantal er een aantal ontzettend lompe harry's rondlopen met de sociale vaardigheden en tact van een neanderthaler ....
En een ontzettende hard trap onder hun reet nodig hebben....

Maar goed las in een blaadje dat Vinnie Dimartino en Cody Connelly
bricks.JPG


Nu een eigen zaak zijn begonnen ,,,

DiMartino Motorsports

Het lijkt erop dat ze gelijk goed begonnen zijn , zag wat video's en als je op de lijst kijkt van mensen die hun geholpen hebben , lijkt het erop dat ze veel vrienden heb......

Misschien zou het leuk zijn als ze ook hun eigen serie krijgen ,, ik kijk minder vaak naar de OCC omdat het ego van Paulie JR & SR iritant vind worden.......
 
Laatst bewerkt:
Leuk en hoop dat ze het redden.
Zijn toch wel de 2 leukste figuren in die toko

Vond Mickey ook wel best wel tof ,, wel wat slap ....

Maar die Paulie jr vind ik een ontzettende zak en sr een domme kortzichtige bullebak met een ontzettend klein hartje.........
 
Zag het laatst in een blad staan... Hoop van harte dat ze het redden! :Y


Waren de enige 2 in die toko die een beetje normaal kunnen doen.
 
Ik denk dat de Teutels wel tzt krijgen wat ze verdienen.....

maar Vinnie & Cody staan bekend als relatief bescheiden en met de poten op de grond......

Vind dat het bij de Teutels te snel te goed is gegaan hoe ze in krap 4 jaar zo'n mega toko uit de grond gekregen hebben, ( scheelde wel dat ze dat ijzerbedrijf hadden )

Ze doen het lekker bij die niet zo hard core (custom freaks) rijders ,, er word met gemengende gevoelens naar hun producten gekeken word,
Vond vaak die britse custom bike builers vaak extremere & mooiere dingen maken.

Ik ben een overtuigt all/noppen road rijder maar als ik een custom moest laten maken denk ik eerder dat ik bij Vinnie zou gaan shoppen dan bij OCC

Heb een aantal dvd seizoenen is wel leuk om naar te kijken , al heb ik er nu wel andere gevoelens bij
 
Die OCC motoren zijn toch elke keer weer hetzelfde. Alleen de kleur is anders en de "accesoires" er omheen. Nooit een keer een ander frame ofzo. Om maar niet te spreken over die belachelijke "theme" bikes. Zoals die brandweerbike en die NASAbike :r :r :r

Geef mij dan maar; Jesse James of Exile.
 
Die OCC motoren zijn toch elke keer weer hetzelfde. Alleen de kleur is anders en de "accesoires" er omheen. Nooit een keer een ander frame ofzo. Om maar niet te spreken over die belachelijke "theme" bikes. Zoals die brandweerbike en die NASAbike :r :r :r

Geef mij dan maar; Jesse James of Exile.

idd, Exile is super:

hotRod2.jpg



imho toch wel 1 van de vetste die ik op discovery voorbij heb zien komen
 
Biker buildoff levert inderdaad vele malen mooiere customs op. Het is echter niet van dat simpele vermaak als OCC en dat is het sterke punt van dat programma!
 
Er staat een vacature als bike-builder op de site van OCC.


Dusss.. wie zich geroepen voelt. :W
 
Laatst bewerkt:
Biker buildoff levert inderdaad vele malen mooiere customs op. Het is echter niet van dat simpele vermaak als OCC en dat is het sterke punt van dat programma!


:^

leuker dan een soap terwijl het niveau nauwelijk hoger licht,,, wel "echter" en geen B of C acteurs/actrisse
 
Volgens mij zijn dit nog wel de twee hardst werkende gasten daar.. Denk dat ze het zeker gaan redden, al is het de vraag hoe het zit met de leidinggevende capaciteiten van die twee
 
Volgens mij zijn dit nog wel de twee hardst werkende gasten daar.. Denk dat ze het zeker gaan redden, al is het de vraag hoe het zit met de leidinggevende capaciteiten van die twee


Vinnie lijkt me wel wel 1001 x gedisiplineerder dan Pauli JR ,, en wel intulectueler dan Paulie JR en SR ,,, alleen Mickey lijkt wel iets meer in huis te hebben maar die is wat maf en ongestructeerd.
Cody is erg jong maar heeft wel bepaalde mogelijkheden en ik denk at Vinnie er wel een aantal uit weet te halen.....

maar aan de andere kant wie wil er op z'n ding gaan rijden...
Ze hebben soms best wel een dik blok erin hangen maar doordat veel van gewoon plaatstaal is , met zo'n ontzettend dikke achterband en kleine voorremmen lijkt een standaard 2 schijfs Transalp wel een super bike _O-
 
Volgens mij zijn dit nog wel de twee hardst werkende gasten daar.. Denk dat ze het zeker gaan redden, al is het de vraag hoe het zit met de leidinggevende capaciteiten van die twee
lol, Vinnie zeker maar Cody kijkt nogal sloom en onboeiend. Maar die was ook nog een broekie in het begin, later ging het goed.

Dat Vinnie het zat aan het worden was, was al duidelijk te zien in de OCC series als er weer een knallende ruzie was of als Paul Jr. weer eens vet te laat kwam en Vinnie alles moest doen.
Gerucht gaat dat de royalties ook meespelen maar ik geloof dat niet zo, Vinnie is even hard onderdeel geweest van de serie.
Ik heb die aflevering alvast gedownload en bekeken en het afscheid met Senior vond ik koeltjes, gewoon een handje en "bedankt voor alles" en toen liep ie verder. Junior en Mikey hadden veel hechter afscheid genomen, zeker Mikey.
OCC heeft het er helemaal zelf naar gemaakt imo.

Dat Cody pleite ging was wel een verrassing, dat schijnt niet gemoedelijk gegaan te zijn en is niet te zien in de serie. Maar logisch ook, die gast heeft veel gehad van OCC (zelfs een chopper) en ik denk nog niet genoeg teruggegeven.

Ik vind die thema bikes leuk waar ze voor bedoeld zijn: promotie van een bedrijf/organisatie/etc.
Dat ze allemaal op elkaar lijken en nooit een ander frame gebruiken vind ik onzin, kijk maar eens op die site hoe mooi en verschillend ze zijn. Echt oog voor detail hebben ze.

Wel goed dat Cody en Vinnie ook reageren op hun eigen forum.
Ik las een gerucht over een deal met National Geographic, dat zou niet eens zo gek zijn, motor programma's zijn vrij hot gezien het aantal van die programma's op discovery.
 
Laatst bewerkt:
lol, Vinnie zeker maar Cody kijkt nogal sloom en onboeiend. Maar die was ook nog een broekie in het begin, later ging het goed.

Dat Vinnie het zat aan het worden was, was al duidelijk te zien in de OCC series als er weer een knallende ruzie was of als Paul Jr. weer eens vet te laat kwam en Vinnie alles moest doen.
Gerucht gaat dat de royalties ook meespelen maar ik geloof dat niet zo, Vinnie is even hard onderdeel geweest van de serie.
Ik heb die aflevering alvast gedownload en bekeken en het afscheid met Senior vond ik koeltjes, gewoon een handje en "bedankt voor alles" en toen liep ie verder. Junior en Mikey hadden veel hechter afscheid genomen, zeker Mikey.
OCC heeft het er helemaal zelf naar gemaakt imo.

Dat Cody pleite ging was wel een verrassing, dat schijnt niet gemoedelijk gegaan te zijn en is niet te zien in de serie. Maar logisch ook, die gast heeft veel gehad van OCC (zelfs een chopper) en ik denk nog niet genoeg teruggegeven.

Ik vind die thema bikes leuk waar ze voor bedoeld zijn: promotie van een bedrijf/organisatie/etc.
Dat ze allemaal op elkaar lijken en nooit een ander frame gebruiken vind ik onzin, kijk maar eens op die site hoe mooi en verschillend ze zijn. Echt oog voor detail hebben ze.

Wel goed dat Cody en Vinnie ook reageren op hun eigen forum.
Ik las een gerucht over een deal met National Geographic, dat zou niet eens zo gek zijn, motor programma's zijn vrij hot gezien het aantal van die programma's op discovery.


you got mail .

zou leuk zijn als ze een eigen show krijgen.
en ik denk dat bepaalde dingen ze inderdaad beter niet in beeld moeten brengen.
 
Vind OCC nog steeds leuk om te kijken, maar meer om het domme en neanderthalergehalte van Paul sr. en de domme fratsen van Mikey. Paul jr. heb ik altijd al een arrogante en verwende kwast gevonden. Hoe goed hij misschien dan ook mag zijn in zijn job.
De motoren die ze maken zijn absoluut niet mijn smaak. Hoe knap het dan ook moge zijn om ze te maken.

Vinnie en Rick vond (en vind) ik de meest normalen van allemaal. Maar je begon te merken in de serie dat zij zich ook steeds meer afzijdig begonnen te houden in de vaak onzinnige en stompzinnige gedragingen van de Teutels.
Cody heb ik maar een paar keer gezien en vond ik toen maar een nietszeggend broekie dat net kwam kijken. Misschien voldoende talent en mogelijkheden, het zal wel.

Ik wens Vinnie en Cody het allerbeste toe in hun eigen zaak en ik denk dat de Teutels (en daarmee OCC) door zo snel zo hard te groeien (vooral in ego en domheid) daarmee ook hun eigen graf gegaven hebben.

Zo doen Paulie jr. en Paul sr. nu een kleine gastrol in de komische motorfilm "Wildhogs", waar Paul sr. een toch ietwat bekakt/verwijfd personage speelt. Misschien hun nieuwe bron van inkomsten? _O-
 
Laatst bewerkt:
Vond Mickey ook wel best wel tof ,, wel wat slap ....

Maar die Paulie jr vind ik een ontzettende zak en sr een domme kortzichtige bullebak met een ontzettend klein hartje.........




Over kortzichtig gesproken :X _O-


Je zit naar een tv serie te kijken die van voor tot achter geregiseerd is, en op basis daarvan denk je de personages te "kennen" .... :? _O-
 
Laatst bewerkt:
In de aflevering van gister begin je eigenlijk goed te merken dan Vinnie het zat is (herhaling komt vanavond om 19.00u).

Er zaten wat krassen op de voorpoten, hij kreeg de schuld en reageerde dat even af door Jr. onderuit te halen in een opmerking tegen de camera. (100% gelijk had hij trouwens)
 
Hoop dat cody en vinnie succes hebben, het waren de normaalste van de groep..
Rick was erg goed met plaatmateriaal, maar had echt geen eigen mening/inbreng..
Verder vind ik de gedragingen van paul jr en paul sr arrogant typisch amerikaans dus nep...
Verder heeft paul sr een zeer grote muil en een klein hartje, blijkt wel als hij de NASA simulator niet in durft en vanaf de zijlijn wel mikey loopt te kleineren. Terwijl hij alleen zichzelf aan het neerhalen is. Ook komt hij in de videoclip van Nickelback waar hij een zeer stoere uiting van agressie doet :r

Verder wordt ik wel een beetje moe van de chopperbuild programma's
je wordt ermee doodgegooid en doen net of het de hele wereld is..
Er komt nu wel een variant op het programma. iets met een costum build superbike ofzoeits..
dat lijkt me nu wel weer leuk om te kijken..
 
ik snap het gezeur nooit zo goed, als je met een beetje schelden, vloeken, en gooien zoveel geld kan verdienen ben je toch lekker bezig?

De rest van de wereld zit gewoon bij de baas een beetje je en nee te knikken en elke maand weer met tranen in zijn ogen naar zijn loonstrookje te kijken.
 
Leuk en hoop dat ze het redden.
Zijn toch wel de 2 leukste figuren in die toko

Ik denk dat Rick ook in dat rijtje thuis hoort.
Je ziet hem niet zo veel op de voorgrond, maar ik denk dat hij veel voor OCC heeft gedaan.

Voor de rest: ik kijk graag naar de serie als simpel vermaak na een lange werkdag. Even je kop leegmaken, je hoeft er niet bij na te denken om het te kunnen volgen.
En eigenlijk zie je in de serie helemaal niets over motoren en techniek, het gaat enkel om de personen die erin spelen.
Gewoon een soapserie, maar dan voor mannen. Zo zie ik het. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan