VIP-arrangement gekregen van Honda

Redboost

Die hard MF'er
28 mrt 2003
708
1
Ik kreeg vanmiddag een héééle leuke brief in de bus.. *D Ik heb namelijk een VIP-arrangement gekregen voor de TT in Assen, met alles erop en eraan, zelfs toegang tot de pit-lane, paddock, VIP-tribune, en toegang tot de Honda VIP-unit. :9 :P 8-)

Het vreemde is dat ik nergens aan heb meegedaan ofzo, maar ik heb wel een maand geleden ongeveer een nieuwe Honda gekocht. Waarschijnlijk dat het daarmee te maken heeft..

Dit wordt dus de eerste keer voor mij dat ik naar Assen ga, en dan op zo'n manier.. :) :) :)

:} aan Honda..!!!
 
Zomaar voor niks iets krijgen van Honda :? :? :? (Oke, voor niks is niet helemaal waar, jij hebt waarschijnlijk ettelijke duizenden eurootjes naar hun over mogen boeken)
Wow, dat mag in de krant !!
Maar veel plezier ermee!
 
1e klas gelegenheid om die nieuwe motor te laten stelen, goed voor de omzet van Honda.


:+
LOL, maar als ik dan die CBR-600 RR dan win, dan vind ik het allemaal wel best hoor.. :9~ Maar goed, je kan niet álles winnen natuurlijk.. ;)
 
Volgens mij had Honda nog kaarten over of zo, want ik heb ook 2 kaarten "gewonnen" en een maatje van me ook al.

Inderdaad wel pas geleden nieuwe motoren gekocht.Toch een leuke aftersales actie :}
 
Volgens mij had Honda nog kaarten over of zo, want ik heb ook 2 kaarten "gewonnen" en een maatje van me ook al.

Inderdaad wel pas geleden nieuwe motoren gekocht.Toch een leuke aftersales actie :}
Precies.. Ik ben er i.i.g. behoorlijk blij mee.. *D
 
Klinkt goed! Gefeliciteerd. *D
Mogen jullie nu ook parkeren op de VIP-parking?

Had ik nou toch maar een Honda gekocht i.p.v. Triumph...... Nèèèèh.
 
Zoo :} Nou kunnen eventuele volgende bezoeken aan de TT alleen nog maar tegenvallen. Geweldig, ik heb op "Viva Italia", wel even door het raampje de VIP-ruimte gekeken. Zag er goed uit, veel TV's en een mooie bar :9 . Veel plezier, maar dat gaat zeker lukken *D .

[me]VTR 250 is hééééél erg jaloers :X [/me]
 
Ik zal zeker héél veel foto's maken, én hier posten natuurlijk..!! ;) Verder mag ik idd op de VIP-parking parkeren, en wordt ik met zo'n shuttle-bussie naar 't circuit zelf gebracht.. Ik kan nauwelijks wachten.. :9~ :9
 
Gefelie en ik zal wel ff zwaaien vanf de hoofdtribune thv start/finish tenzij ik de 10.000.000ste bezoeker blijk te zijn....
 
Succes!
Een vriend van mij heeft een paar jaar terug een VIP-kaart van zijn vrouw gekregen voor de TT. Het eerste wat gebeurde bij binnenkomst was: 'Meneer, wat doet u hier? U hoort hier niet!' VIP-kaart laten zien, oké loop maar door. En dat gezeik iedere ochtend... En dan de hele dag tussen allemaal bonzen staan :r Er is wel een voordeeltje: je krijgt een mooie parkeerplek.
Ik hoop dat het ondertussen minder erg is... En anders sta je gewoon de hele dag in de paddock en de pitlane :)
 
ik zal wel een MF kenteken sticker op mijn jas plakken dan ben ik wel herkenbaar in de pitsstraat ik loop er 3 dagen overigens
 
Succes!
Een vriend van mij heeft een paar jaar terug een VIP-kaart van zijn vrouw gekregen voor de TT. Het eerste wat gebeurde bij binnenkomst was: 'Meneer, wat doet u hier? U hoort hier niet!' VIP-kaart laten zien, oké loop maar door. En dat gezeik iedere ochtend... En dan de hele dag tussen allemaal bonzen staan :r Er is wel een voordeeltje: je krijgt een mooie parkeerplek.
Ik hoop dat het ondertussen minder erg is... En anders sta je gewoon de hele dag in de paddock en de pitlane :)


Als ze iedereen die recentelijk een Honda heeft gekocht uitnodigen zal dat kostuumgehalte wel meevallen denk'k he :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan