VIP-kaartjes voor TT gewonnen (vervolg) 56K-onvr

Redboost

Die hard MF'er
28 mrt 2003
708
1
Ik had VIP-kaartjes voor de TT in assen gewonnen (weet nog steeds niet waar ik aan meegedaan zou moeten hebben.. :? ) En ik zou foto's maken en hiero plaatsen, dus vandaar...

Ik en m'n vriendin zijn om 6:30 richting assen vertrokken, en op de heenweg helemaal geen files gehad.. Eenmaal op de VIP-parking werden we met een shuttle-wagen naar de VIP-village gebracht ergens in de paddock.
Daar kregen we een ontbijt-buffet, en daarna zijn we op de VIP-tribune naar de Warm-ups gaan kijken.. (damn, wat hebben die 4-takten van de moto-GP klasse een :9~ geluid zeg... :} )

Na de warm-up zijn we in de pits geweest, en heb ik zoveel mogelijk foto's gemaakt.. Het viel mij op dat de meeste pitboxen extreem schoon en netjes zijn (op een paar uitzonderingen na :X ).

Vervolgens kregen wij een lunch bij de VIP-ruimte van Honda. Na de lunch zijn we naar de wedstrijden gaan kijken (natuurlijk weer vanaf de VIP-tribune), en het was jammer dat het regende. Onze tribune was gelukkig overdekt, maar ik denk dat de moto-GP spannender was geweest als het droog was, aangezien ik het idee kreeg dat Rossi niet echt voor de winst aan het vechten was.. Maar dat geluid blijft echt geweldig zeg... :) )

Na de wedstrijden kwamen een aantal honda-coureurs naar onze VIP-tent toe, waaronder Rossi, Biaggi, Ukawa, Hayden en nog een aantal. Ook hier heb ik weer foto's van gemaakt (biaggi en rossi).

Op de terugweg duurde het even voordat we de parkeerplaats uitwaren, en daarna hadden we redelijk wat file.. Wat mij trouwens ook opviel was dat ondanks dat bijna álle auto's zeeën van ruimte gaven, een aantal motoren de shortcut via de vluchtstrook maakte :( Dat vind ik nu echt superlomp.. Wórdt er een keer ruimte gegeven, gaan ze via de vluchtstrook.. |( Maar goed, ík had er geen last van.. ;)

Al met al een keigave dag, en hieronder staan een aantal foto's die ik flink in resolutie en grootte heb ingekort, en dan nóg zijn ze allemaal bij mekaar zo'n dikke 6 MB..

pits_01.jpg


pits_02.jpg


pits_03.jpg


pits_04.jpg


pits_05.jpg


pits_06.jpg


pits_07.jpg


pits_08.jpg


pits_09.jpg


pits_10.jpg


pits_11.jpg


pits_12.jpg


pits_13.jpg


pits_14.jpg


pits_15.jpg


pits_16.jpg


pits_17.jpg


pits_18.jpg


pits_19.jpg


pits_20.jpg


pits_21.jpg


pits_22.jpg


pits_23.jpg


pits_24.jpg


biaggi_01.jpg


biaggi_02.jpg


biaggi_03.jpg


biaggi_04.jpg


biaggi_05.jpg


biaggi_06.jpg


biaggi_07.jpg


biaggi_08.jpg


biaggi_09.jpg


biaggi_10.jpg


biaggi_11.jpg


biaggi_12.jpg


biaggi_13.jpg


rossi_01.jpg


rossi_02.jpg


rossi_03.jpg


rossi_04.jpg


rossi_05.jpg


yamaha_01.jpg


yamaha_02.jpg


yamaha_03.jpg


yamaha_04.jpg


yamaha_05.jpg


cbr600rr_01.jpg


cbr600rr_02.jpg


fireblade_01.jpg


fireblade_02.jpg


ducati_01.jpg


ducati_02.jpg


mv_01.jpg


mv_02.jpg


mv_03.jpg


mv_04.jpg


mv_05.jpg


ps. sorry voor het vern**ken van de layout.. :X
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft nou eigenlijk die Honda CBR600RR gewonnen? Hoe zijn ze erachter gekomen wie de 10 miljoenste bezoeker was? Of was dat allemaal doorgestoken kaart?
 
Wie heeft nou eigenlijk die Honda CBR600RR gewonnen? Hoe zijn ze erachter gekomen wie de 10 miljoenste bezoeker was? Of was dat allemaal doorgestoken kaart?
dunno.. Ik heb gehoord dat Mick Doohan 'm heeft weggegeven, en niet rossi, maar ik weet niet wie, wanneer, hoe, enz.. (ik in ieder geval niet.. ;) )

Op zondag 29 juni 2003 14:47 schreef Kawaroen het volgende:Welke waren dan zo smerig?
Nog handtekeningen gescoord?
helaas.. Ik was telkens te nét te laat ;(

een paar pitboxen waren een beetje rommelig e.d. maar wel schoon.. :)

Op zondag 29 juni 2003 14:50 schreef BGL Racing het volgende:
Mooooie foto's :}

Maar waar kwam je voor, motoren of vrouwen :X

;)
allebei })
 
Wie heeft nou eigenlijk die Honda CBR600RR gewonnen? Hoe zijn ze erachter gekomen wie de 10 miljoenste bezoeker was? Of was dat allemaal doorgestoken kaart?
eeeh een of eandere deense jongen van 17 jaar best wel lulig })
hij schrok zich de pleuris :+
 
eeeh een of eandere deense jongen van 17 jaar best wel lulig })
hij schrok zich de pleuris :+

Wat denk je ? Je komt vanuit Denemarken naar de TT en je krijgt een Gloednieuwe motor in je handen geduwd. Ik zou me ook de tyfus schrikken.

En daarna me toch een potje gaan genieten !
 
Tsja maar voor die Deense jongen was dit volgens mij als z'n zesde of zevende TT. Dus niet zomaar een ventje, vast wel één die echt van motoren houdt. En dat is dan wel weer mooi :)
 
Wie heeft nou eigenlijk die Honda CBR600RR gewonnen? Hoe zijn ze erachter gekomen wie de 10 miljoenste bezoeker was? Of was dat allemaal doorgestoken kaart?

een jongen uit denemarken heeft hem gewonnen en die kwam al 6 jaar naar de TT en hij was pas 17 jaar maar dol gelukkig
 
een jongen uit denemarken heeft hem gewonnen en die kwam al 6 jaar naar de TT en hij was pas 17 jaar maar dol gelukkig
Gelukkig dat ie dan naar een liefhebber is gegaan, en niet naar een of andere rijke stinker die er geen zak om geeft.. 8-) (daarmee zeg ik niet dat alle rijke mensen stinken e.d. ;) )
 
Ja, die VIP kaartjes waren zeker de moeite waard, helaas had ik het verkeerde nummer met de loterij. Naja, had ook geen 150cc scooter willen winnen (hoewel...)

Zat trouwens nog even bij je aan tafel, Redboost!
 
Ja, die VIP kaartjes waren zeker de moeite waard, helaas had ik het verkeerde nummer met de loterij. Naja, had ook geen 150cc scooter willen winnen (hoewel...)

Zat trouwens nog even bij je aan tafel, Redboost!
Ik had ook telkens de verkeerde nummers met de loterij.. ;) Die 150cc scooter had ik ook niet gehoeven idd, maar die gesigneerde helm van Rossi... :9~

Maar zat je bij ons aan tafel..? wie was jij dan..? (ik ben niet nieuwsgierig hoor.. :+ )
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's :) Vooral die Ducjes
Om 't eerlijk te zeggen vind ik die nieuwe ducjes niet eens zo héél mooi, en dan vooral de uitlaten.. Ik vind ze echt niet lelijk ofzo, maar ik vind bijvoorbeeld die cbr600 RR tóch mooier, en de MV-agusta F4 al helemaal.. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan