Viper brulpijp te koop

Matzel

MF'er
5 jul 2005
48
0
Deze pijp heeft onder laatste model GSX600F gezeten, maar wellicht passend voor andere motoren

€ 50,- is ie van jou

Foto=G88BAITU.jpg


Foto=EKRZGBUP.jpg


Foto=3XJV8BKX.jpg


Foto=64WK3T8C.jpg
 
Ik heb wel interesse.

Wat is de binnendiameter van de linkpijp? En zit er een dc-killer bij/in?

Prijs lijkt me netjes zo.
 
Hoe heb je die pijp eraan gemaakt dan? Aan de reguliere 4 pijpen die vanaf het motorblok komen? Ik heb er niet echt veel verstand van, maar heb eventueel wel interesse in de uitlaten :o ... Je mag anders ook mailen naar ksborg <at> gmail <punt> com. Dus niet het mailadres in het profiel ;) .

Als die fiets op je avatar trouwens je GSX-F is waar die onderweg komt, dan issie voor het oude model... In dat geval heb ik er niks aan -O- . Dus ben benieuwd :)
 
Ik heb er precies zo één op mijn CBR 600 F zitten, uit 1994...past perfect
"competition use only"
 
Geen DB-killer dus. Nog even de binnendiameter en dan issie wat mij betreft zo goed als verkocht. Voor 50e wil ik beun ik hem er wel op. Doe je ook aan verzenden??

Ik hoor het wel.

Ik ben pas net weer thuis, dus zal morgenvroeg ff de binnen diameter voor je opmeten.

Helaas voor je ga ik hem niet opsturen, je moet hem ff zelf komen afhalen (omg Tilburg)
 
Hoe heb je die pijp eraan gemaakt dan? Aan de reguliere 4 pijpen die vanaf het motorblok komen? Ik heb er niet echt veel verstand van, maar heb eventueel wel interesse in de uitlaten :o ... Je mag anders ook mailen naar ksborg <at> gmail <punt> com. Dus niet het mailadres in het profiel ;) .

Als die fiets op je avatar trouwens je GSX-F is waar die onderweg komt, dan issie voor het oude model... In dat geval heb ik er niks aan -O- . Dus ben benieuwd :)

Nope, deze komt niet van mijn eigen fiets af. Ik wilde hem er nog eens ooit onder knutselen maar is er niet van gekomen.

Wil je deze passend hebben voor jouw fiets dan moet je een 4 in 2 in 1 pijp hebben vanaf je cilinders.
 
Ik ben pas net weer thuis, dus zal morgenvroeg ff de binnen diameter voor je opmeten.

Helaas voor je ga ik hem niet opsturen, je moet hem ff zelf komen afhalen (omg Tilburg)

Dan mag KSborg hem. 180km heen en terug voor een demper van 50e word me te gek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan