Viper demper aanrader?

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.934
163
Ergens !
Simpele vraag.
Is het een aanrader ?
Of is het troep?
Ze zijn niet zo duur.
Hoop dat iemand mij kan antwoorden ;)

Groet dennis
 
Ik heb ook een viper demper onder mijn zxr 400. Ik ben er zeer tevreden over.
Tot +- 6000 rpm een beetje donker geluid, en daarna tot de 14000 een lekker hoog jankend geluid :9~ . Ook als je het gas loslaat bij hoge toeren. dan pruttelt en knettert ie lekker bij het terug zakken in de toeren :9~
 
Ik zeg alleen dat ik kleine dempers persoonlijk mooi vind, ik heb even op Google gekeken en de Viper dempers die daar op stonden leken mij vrij groot

Ik heb een GS1000, staat een foto van in het topic "Ketting langer maken gs1000" (Ik hou ook niet zo van de meeste modernere motoren.. ) of krijg ik hier ook weer een vreemde reactie op??
 
Ik zeg alleen dat ik kleine dempers persoonlijk mooi vind, ik heb even op Google gekeken en de Viper dempers die daar op stonden leken mij vrij groot

Ik heb een GS1000, staat een foto van in het topic "Ketting langer maken gs1000" (Ik hou ook niet zo van de meeste modernere motoren.. ) of krijg ik hier ook weer een vreemde reactie op??


nee hoor die soes is juist errug cool(y)
 
deze besteld
br-bto-alu-rund-13x9_big.jpg
 
Ik heb een viper onder mijn Kawa ZR-7s. Niet straatlegaal, maar verder geen problemen. Is een heel stuk kleiner dan de standaard meegeleverde demper (en lichter). Klinkt goed, maar niet asociaal, dus no problem. Ik heb ook geen aanpassingen hoeven te doen aan de carburatie. Ik heb de motor nog niet op de testbank gehad, maar de bougies kleuren mooi koffie-met-veel-melk kleurig, dus dat zit wel snor.
 
Ik heb een Viper onder een 97er VFR gehad.
Is een leuk dempertje voor t geld.
Hij beschadigt wel snel.
De sound daarentegen is :9~ :9~ :9~ })

Die van mij begon op t laatst echt klereherrie te maken.
De oorzaak hiervan heb ik ook gevonden.
Het dempingsmatriaal is korter als de demper zelf.
Bij mij is dat op een of ander manier gaan schuiven.
De geperforeerde pijp komt dan helemaal vrij te liggen tov de buitenhuls.
 
Terug
Bovenaan Onderaan