Viper demper op een SV650

Ik heb sinds vorige week mijn Viper demper onder de SV zitten.. het geluid is zwaar, diep, onbenullig en hard.... :P :P en ik vind het geweldig :}

full


Maar ik heb toch maar effe een DB-killer besteld. Het was nog een hele klus om er een te vinden... Laser, Bos, etc. maken ze tot een 48mm doorsnede en de binnendiameter van de Viper is 52mm :X
 
Oja, het heeft me nu 300 euri gekost, pijpje zat er inderdaad niet bij. Men wilde me eerst nog 285 (demper) + 35 (pijpje) = 320 euri laten betalen B|

Maar omdat ze vergeten waren om te zeggen dat ik dat pijpje er los bij moest kopen, kostte het me nu 300. Misschien vinden jullie dit duur, echter de carbon in 100 euri duurder dan de aluminium. Daarom dus.
 
Waar heb jij die db killer gekocht en hoe duur was tie.


VFRiendelijke groetuh
Speedy

PS wel mooi zo'n carbonnetje.
 
Ik heb 'em bij Safe Motors Apeldoorn gehaald... de DB killer komt van Motolux in Barneveld (importeur van Highway Hawk) en is normaal voor sjopperts..

Ik heb hem wel helemaal moeten verbouwen, de diameter was goed maar ik kon de bocht niet halen van het achterste tuitje. Ik heb ongeveer de helft eraf moeten zagen, en hem helemaal plat moeten slaan (eerst een sleuf erin geslepen).

Het geluid vind ik een beetje bescheten :( maar het is een stuk stiller dan zonder ;)
 
Weer een tevreden Viper-gebruiker... ikkuh heb hem ook onder mijn ZX-6R zitten en de sound is vet! :9

Alleen denken mijn buren en de plaatselijke Hermandad er wrs anders over... ;)


:^

haha yep heb een ovale viper onder me zxr 750 maakt behoorlijk kabaal ja }) }) })
 
Ik heb sinds kort ook een viper demper op mn gs500e liggen. Ik moet zeggen dat er echt een super geluid uit komt!!! :9~ Ik trek hem echt teveel in de hoge toeren om hem lekker te laten gillen.... :9 De mensen kijken echt van: "Komt dat geluid uit die motor?????" }) }) }) En ik heb nog maar een 500cc, ik kan me voorstellen dat hij op een 750 of 1000cc helemaal een supah geluid maakt! *D

Ik heb de (vrijwel nieuwe) demper los gekocht via ebay Duitsland voor €25 euro! Omdat de demper en buizen op een gs500e uit 1 stuk bestaan moest ik wel slijpen en lassen, maar het resultaat mag er zeker zijn! (Het enige nadeel is dat ik vaker mn olie moet bijvullen omdat ik zoveel in hoge toeren rij.... :X )

Hier 2 pics, gemaakt op de wheelieday. Nie zo heel duidelijk, maar toch....

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan