Viper of SBK

Scheur

Die hard MF'er
3 nov 2004
842
5
Den Helder
Ik ben nieuw hier dus weet niet of deze topic onder 'algemene motorpraat' hoort.. maar ik zou graag jullie mening willen over het volgende: 50€ voor een viperdemper (zo'n dikke ronde) of 100 euro voor een sbk (zon ovale, maar met een deukje en paar krasjes)
wat is zijn geld meer waard.
ze zijn uiteraard niet nieuw!

En ik ben gister geslaagd voor me rbw!!!!!!!!!!!! :9~ :]
 
GEFELI :P

die uitlaat keuze kan ik je niks over vertellen, ik heb zelf een Laser Oval, met onwijs lekker geluidje..
 
ik zou voor de Viper gaan, lekkere herrie komt eruit en als die nog wel gaaf is...doen!

Een beschadigde demper vind ik geen pan. en die leo's maken niet zo veel herrie.
 
in de viper zit ook een deukje maar die zie je niet als ie gemonteerd is.. die leo is btw net zo open als de viper.. kan hem bijna om me arm schuiven *D
 
in de viper zit ook een deukje maar die zie je niet als ie gemonteerd is.. die leo is btw net zo open als de viper.. kan hem bijna om me arm schuiven *D

wat een dunne armpjes heb jij dan ;)

de viper die hoorde naast een leo skb op een zelfde zx6r was veeeeeeel vetter
bijna net zo mooi als mijn carbon hotcam...
en als je het deukje toch niet ziet.... scheelt 50 euro, kan je weer mooie kleine pinkers van kopen.
 
haha, dacht dat dit ging over het kiezen tussen een Viper of een SuperBike :9

van uitlaten heb ik geen verstand, wat ik wel zou doen is de Viper nemen en die dan verkopen :+

topic kaping? neuh :]
 
heb in ander topic gezien dat ik dezelfde cb500 als jij heb...dus ook een groene. Ik heb zelf ook een vervangingsdemper, dus niet meer de originele (gedaan door vorige eigenaar) maar deze is van Jama en behoudt eigenlijk het standaard geluid omdat het geen open demper is. Maar ik ben wel benieuwd naar het geluid van zo'n open demper op de cb. Als je deze hebt kan je dan is een geluidsfragmentje plaatsen? thanks
Ik ben nieuw hier dus weet niet of deze topic onder 'algemene motorpraat' hoort.. maar ik zou graag jullie mening willen over het volgende: 50€ voor een viperdemper (zo'n dikke ronde) of 100 euro voor een sbk (zon ovale, maar met een deukje en paar krasjes)
wat is zijn geld meer waard.
ze zijn uiteraard niet nieuw!

En ik ben gister geslaagd voor me rbw!!!!!!!!!!!! :9~ :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan