Viper uitlaat op Bandit600

FireFighter

Banned User
27 mei 2002
361
0
Wie weet hoe een Viper dempertje klinkt? Namelijk net Viper dempertje op Ebay zien staan:

i-1.JPG

139 euro...
Maar is dat High-mount ofzo, of staat die demper er gewoon los naast :?
 
Ahja, en dat spul in dat zakje komt zeker in de demper, en het andere eind in de collector :? (Moet je dat stuur nog? :P )
 
Ahja, en dat spul in dat zakje komt zeker in de demper, en het andere eind in de collector :? (Moet je dat stuur nog? :P )
denk dat dat andere stuk (in plastic) het verloop is van demper naar bochten...

en nee stuur is al besteld,,,,, sorry maar is ook een hoog model en ik wil laag
 
Op de site van motomaat kun je een audio fragment horen met een viperdemper.
link: http://www.motomaat.nl/pics/specialiteiten/vipergeluid.mp3

Zij hebben viper dempers als huismerk. Zelf heb ik ook een bandit 600 met originele uitlaat en die klinkt voor standaard best netjes maarre ik zou graag eens een bandit horen met een viper of een bos of een lazer etc etc. (nog liever zou ik er zelf eentje onderleggen maar nog even sparen) :]
 
bij stationair stukkuh zwaarder dan normaal....en behoorlijk luid bij doortrekken. mijne zit er nou al tijdjuh onder en is lkkr ingebrand geluid is :9~ keey tis geen Akra maar wa wil je voor die centen :+
 
Zou wel handig zijn mocht je dit kunnen horen van alle dempers bij de verschillende merken .
Trouwens ik vind die Viper nogal dof klinken .
Welke vinden jullie echr racy klinken bij een R1 ??
Hd gedacht dat een bos wel goed klinkt .
 
absoluut een Akrapovic :} op je R1

[me]CrashBR geeft de voorkeur aan een wat dieper/doffer geluid dan dat gejank...vandaar de positieve reactie op de Viper. :) [/me]
 
Op de site van motomaat kun je een audio fragment horen met een viperdemper.
link: http://www.motomaat.nl/pics/specialiteiten/vipergeluid.mp3

Zij hebben viper dempers als huismerk. Zelf heb ik ook een bandit 600 met originele uitlaat en die klinkt voor standaard best netjes maarre ik zou graag eens een bandit horen met een viper of een bos of een lazer etc etc. (nog liever zou ik er zelf eentje onderleggen maar nog even sparen) :]
Das geen 4 cilinder.. en hij klinkt idd TE braaf, fietsers horen je pas op t laatst aan komen :(
 
hahahah , ik heb een viper, dikke shit man, (combo met luchtfilter ok he, geeft ook meer aanzuiggeluid maar goed... ) ik heb het bruutste geluid van mijn groep (dat gilt de rest dus de hele tijd) ofwel BETER dan de yoshi onder de gsxr750, de BOS onder de ZX6, de BOS onder een GSXR 600, beter dan de Leovince onder een ZX6 en Beter dan de Two bros onder de ZX 9 !!!! jajajaja en beter dan de akra onder de Triumph..


DUS: Voor dat geld een SUPER vette KNALsound! (niet gelogen!... zal nog wel geluid opnemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan