Viper uitlaat?

:P

full
 
Heb een Viper gehad op mijn RF900, lekker geluid, bij rustig rijden genoeg geluid zonder gelijk als idioot betiteld te worden, bij gas erop genoeg geluid om de termignoni's van mijn broer zijn Duc te overstemmen. Prijs prestatie verhouding krijgen ze wat mij betreft een ruime voldoende.
 
Heb een Viper gehad op mijn RF900, lekker geluid, bij rustig rijden genoeg geluid zonder gelijk als idioot betiteld te worden, bij gas erop genoeg geluid om de termignoni's van mijn broer zijn Duc te overstemmen. Prijs prestatie verhouding krijgen ze wat mij betreft een ruime voldoende.

Begin echt benieuwd te worden, valt nu alleen wel op dat men allemaal is overgestapt naar iets anders . . . .naar verloop van tijd. Reden?
 
ik ben zelf ook aan het kijken voor een viper of wat is maar over algemeen is het wel positief dus zolang je er geen extra vermogen van verwacht
was aan het kijken voor deze:

titcolour.jpg
 
gewoon via m'n motorzaak was de planning maar dan betaal ik inkoopprijs van hem en dat is nog 250 Jij hebt 'm wel voor heel schappelijk prijsje geloof ik hoe kan jij er aan komen dan?
 
gewoon via m'n motorzaak was de planning maar dan betaal ik inkoopprijs van hem en dat is nog 250 Jij hebt 'm wel voor heel schappelijk prijsje geloof ik hoe kan jij er aan komen dan?

Ik vrees dat het type wat jij zoekt gewoon duurder in prijs is, in dat geval kun je toch ook een Micron, Blue Flame of iets dergelijks kopen?
 
je moet eigenlijk ff je ondertekening in je profiel wijzigen

moet naar mijn idd zijn:
[url@=http://www.kika.nl]KIKA~[/url]

(alleen dan het @ eruit laten)

krijg je dit te staan: KIKA
 
nu wel ja :P


waarom die micron dan? is ie beter dan viper of hoe moet ik da zien

Ik heb een aantal keer in mijn profiel lopen wijzigen maar begrijp niet waarom het niet werkt als je op mijn ondertekening klikt. Bij jou kom ik wel op de site van Bike Unlimited.

De Micron is ook in meerdere kleuren leverbaar, de Viper is voor mij alleen interessant vanwege de aanschafprijs. En ik wil geen standaard Motoport demper: Laser, Bos, Remus of iets dergelijks. Was zelf erg gecharmeerd van Blu Flame uit Engeland.

Toets op Google eens in : Blue Flame Honda en klik dan op Afbeeldingen bijvoorbeeld. Het woord Honda kan ongetwijfeld ook een ander merk zijn *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan