virago 535 draait op 1 piston help aub

czcarbon

Rookie
23 aug 2007
6
0
ik heb dus het probleem dat die maar op 1 cilinder draait,nu heb ik alles al doorgemeten en hij vonkt prima op de tweede cilinder,maar zeer,zeer zwak op de eerste cilinder (zo zwak dat als je de bougie tegen het blok houd je ze zelfs niet kan zien vonken) ik heb even gemeten aan de bougiedop en dan geeft hij er een zeer zwak signaal) hij krijgt dus niet genoeg stroom aan de bougie van de eerste cilinder,om een ontsteking te kunnen geven,ik ben een beetje het noorden kwijt zijn er mensen die me nog eventuele tips kunnen geven of oorzaken van die zwakke stroom op de eerste cilinder
alvast bedankt
 
bedankt voor de tips,ik ga straks eens kijken of ik de bobins en bougiekabels eens kan switchen van cilinder 1 naar 2 en terug ,dan eens kijken of dat iets meer licht brengt.

Als er nog ideeen zijn,laat maar horen,nogmaals bedankt voor de reeds gegeven reacties :)
 
bedankt voor de tips,ik ga straks eens kijken of ik de bobins en bougiekabels eens kan switchen van cilinder 1 naar 2 en terug ,dan eens kijken of dat iets meer licht brengt.

Als er nog ideeen zijn,laat maar horen,nogmaals bedankt voor de reeds gegeven reacties :)


Mijn 750 liep ook altijd kut en zeker deze periode van het jaar, iridium bougies waren de oplossing en nu al 7000 km geen enkel probleem meer, Virago kwaaltje he. :W
 
ik heb gisteren de ingangen en uitgangen van de bobins goed proper gemaakt en de aansluitingen op de kabeltjes allemaal vervangen door nieuwe,ik heb ook de bougiekapjes eraf gedraait en een cm van de bougiekabel geknipt (de uiteinde hiervan waren ook groen uitgeslagen) en de binnekant van de bougiekapjes ook eens uitgekuist,en eureka hij vonkt weer op beide pistons,nu word de achterste piston wel sneller warm als de voorste (is dit normaal,schilt echt wel bijna niets,maar wel merkbaar)ik heb al gedacht omdat het 2verschillende merken van bougies zijn,maar welke bougies raden jullie mij aan,want ik ga ze zowizo veranderen voor 2 dezelfde.
nog 1 minimaal dingetje,de uitlaat plofte een beetje in het begin,toen hij warmer was verdween het probleem (mischien omdat die al lang had stilgestaan?of omdat de eerste cilinder ,omdat die nog niet gedraait heeft wat benzine verzameld had?)
in ieder geval bedank voor alle raad,heeft in ieder geval het probleem van draaien op 1 piston opgelost *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan