virago 535 vraag

DaDragon

MF veteraan
18 jul 2005
2.033
0
Apeldoorn
waar moet je op letten bij de aanschaf van een virago 535 uit 1993?


en wat is het verschil tussen een originele uitlaat en een outlaw systeem kwa geluid? hoe kan ik dat vergelijken met elkaar?
 
Laatst bewerkt:
waar moet je op letten bij de aanschaf van een virago 535 uit 1993?


en wat is het verschil tussen een originele uitlaat en een outlaw systeem kwa geluid? hoe kan ik dat vergelijken met elkaar?

je moet eigenlijk op alles letten waar je naar kijkt als je een 2e hands motor koopt.
hoe zie hij er optisch uit? hoe is er mee om gegaan
start hij goed op een koude motor
waneer is de laatste beurt geweest?
hoeveel km heeft hij gelopen?
enz.
Ik heb een '92er gehad die kreeg een start probleem, maar dat schijnt in latere types verholpen te zijn.

Een originele uitlaat 'hoor' je niet en een outlaw maakt een 'tering' herrie en 'mag' dus niet :P
 
je moet eigenlijk op alles letten waar je naar kijkt als je een 2e hands motor koopt.
hoe zie hij er optisch uit? hoe is er mee om gegaan
start hij goed op een koude motor
waneer is de laatste beurt geweest?
hoeveel km heeft hij gelopen?
enz.
Ik heb een '92er gehad die kreeg een start probleem, maar dat schijnt in latere types verholpen te zijn.

Een originele uitlaat 'hoor' je niet en een outlaw maakt een 'tering' herrie en 'mag' dus niet :P

ok bedankt.

ja ik dacht dat er misschien nog standaard punten waren. dus euvels die veel voorkomen bij dat types.

bedankt voor de uitleg tussen het verschil.

Bestaan er nog meer types uitlaten? Dus een die iets mooier en zwaarder geluid maakt maar ook niet weer zo erg is dat je je over een km nog hoort.
 
Ik heb zelf op mijn 1100 een uitlaat van BSM gemonteerd, die klinkt vanzichzelf al minder braaf, en is street legal.
Bij deze uitlaten kan je ook nog eens een dB-killer verwijderen voor wat meer lawaai zonder dat het hinderlijk wordt
Op mijn 700 zit een halfopen pijp, die maakt veel meer lawaai dan de 1100, maar na een halfuurtje rijden, wordt ik er zelf aardig gestoord van :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan