Virago opknappen

wesgon

Rookie
14 apr 2008
2
0
Hallo

Het word weer mooi weer dus tijd om mijn motor op te knappen
Ik heb twee vragen
één is ik zoek een rechter zijkapje accu kant voor een virago xv 1000 (hoeft niet mooie te zijn als het maar pas)
Twee is het chroom is erg verweert Ik heb al verschillende dingen geprobeert maar je krijgt het niet mooi Polijsten lukt ook niet krijg het chroom er niet af
Wie weet een zo goedkoop mogelijke oplossing
 
Is het geen aluminium dat verweert ook erg. Op mijn virago heb ik mijn aluminium zovaak gepoetst dat het op chroom lijkt
 
op alu dingen zit vaak een laklaag. die moet je eraf schuren met nat schuurpapier 800 en da's veeeeeeeeeeeeel werk.
daarna mooi poetsen met belgom.
is het net chroom

chroom kun je nog wel es mooi krijgen door met alufolie te poetsen. die vult dan de roestputjes op
 
één is ik zoek een rechter zijkapje accu kant voor een virago xv 1000 (hoeft niet mooie te zijn als het maar pas)
Ik weet niet uit welke streek je komt, mischien heb je hier wat aan.
http://www.elmosplace.info/newpage11.html (>>>>>>klik<<<<<<<)
 
Laatst bewerkt:
Maar met belgom wordt het net echt chroom vroeger gedaan mat kleppendeksels GL 1000. iederdacht dat het chroom was, maar wel heel veel werk om het bij te houden.
 
Daar hebben ze verfafbijt voor uitgevonden ;)

gelijk heb je.
maar ik durfde dat niet aan op aluspul ed. het moet er ook weer af met veel water en ik was bang dat het overal in zou gaan zitten.
ik heb het blikje er nog wel staan, met gaatje in deksel.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan