Virago verbouwers hier?

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
Ik heb het in het chopper gedeelte ook al gedaan (maar dat wordt steeds meer exclusief HD :? ) dus hier ook nog maar een keer.

Ik heb een 85 er Virago 1000 die ik lekker aan her verklooienb ben. Alleen loop ik af en toe vast (nou ja, vast) Ik zou in ieder geval meer mensen die hier ook aan rommelen willen ontmoeten (vitueel :) )

Maar alla, zo was tie toen ik hem kocht:
full
 
Snel de klokkenwinkel er af gesloopt, ander stuurtje en uitlaat er op en in de Hammerite gezet.
full
 
Om hem wat ruiger te maken het blok en de pijpen zwart gemaakt. Schade aan mijn voorspatbord door die vreemde(!) voetsteun. Dus afgeslepen en omgedraaid.
full
 
Ander stuur gemonteerd dat gelijk, door verkeerde risers, een duekje in mijn tank sloeg. Dus plamuren en nooit meer bij kunnen werken....Weer helemaal geverfd. Lange RVS pijpen gemonteerd. En carterdeksels in kleur gemaakt.

 
Op een zonnige dag maar eens helemaal uit mijn dak gegaan en alles zwart gemaakt!
Dat was wel erg saai dus rommelen met plakplastick en blokjes er op. Forward controls en open filter gemonteerd.
full
 
Toen waren er nog meer meer "mensen" die hem ook leuk vonden. Hij werd gejat!
Een week later terug gevonden. Schade viel mee, alleen wel alle stickers er af gepulkt, dus weer opnieuw spuiten!! En maar gelijk een ander motiefje :)
full
 
En nu staat hij er zo bij.
Het is nu veel werk om alle ouwe zooi er weer af te krijgen zeg. Gelukkig hebben ze daar een straal kast...
full
 
En een vaag idee van wat het moet worden. Als het lukt een meeverend spatbord, een zadel dat makkelijk van 1 in 2 zitter veranderd kan worden. Stofhoezen om de vorkpoten. En Metallic zilver met zwart. En blokkies! Hmmmm.....

Wordt vervolgd

 
Tot aan de verbouwing van nu reed ik er elke dag op. Alles gedaan terwijl hij in elkaar zat...(min of meer) Vandaar dat het nu nodig was hem echt grondig aan te pakken.

En ja, als je kroonplaten ergens op een tafeltje liggen is je stuur al snel hoger :P
 
Ziet er leuk uit!! Welkom op het brikkenforum ;) Waar haal je die blokkenstickers? Ben ik naar op zoek geweest, maar heb nooit mooie kunnen vinden. Misschien bij een scooterwinkel ofzo?

Ben benieuwd wat het gaat worden.
 
Komt in ieder geval een ander soort zadel op. (Moet aleen snel om te bouwen zijn naar 2 zitter '(

En koop een rolletje plakplastic, maak een malletje, goede schaar een wat geduld....BLOKKIES!
Past altijd :)
full
 
Mag een XV920RJ ook meedoen O-) met deze topic

Zo ja hier is hij dan..

Vanavond de achterste cil.gemonteerd maar nu blijkt dat er een kiertje tussen
de cil.kop en cilinder zit hij sluit niet goed aan visueel gezien.
Ik hoorde dat bij een proef start als de motor lekker warm wordt dat dit weer
goed komt klopt dat wat denken jullie?
De moeren zijn met 4 kg aangedraaid zoals het werkboek vermeld.
 
Laatst bewerkt:
Als hij maar wel echt dicht is, niet visueel dan he :) , zal het wel geen kwaad kunnen.....

(Heb je geen fotos?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan