Virtueel circuitrijden

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Ik heb de volgende vraag: Hoe kan ik in een motorracespel \"met gevoel\"sturen?
wanneer ik in bv SBK 2001 met toetsenbord instuur is het alles of niks (op m\'n bek dus), met joystick is beter maar ook niet alles en met m\'n Momo(auto)racestuur moet ik volledig (max) insturen om plat te kunnen=te traag.
Ik heb ergens gelezen dat (Poohbeer of Duderuud?) in GP 500 goed rondkan met toetsenbord, hoe ingesteld?
(kan ik btw ergens een demo downloaden?)
Heeft iemand (goeie!) ervaringen met motorracesturen?
Welk spel is het meest \"echt\"?
Alle tips/ info welkom.
Bvd. Martin.
 
Ik speel GP500 gewoon met het toetsenbord. En voor zover ik weet gaan de ronden nog wel in een behoorlijk acceptabele tijd :P

Config:
Pijltjestoetsen voor gas, voorrem en sturen
Q om op te schakelen
E om terug te schakelen
W voor de voetrem
R om achteruit te lopen
Spatie om achterom te gluren
 
Ik speel GP500 gewoon met het toetsenbord. En voor zover ik weet gaan de ronden nog wel in een behoorlijk acceptabele tijd :P

Config:
Pijltjestoetsen voor gas, voorrem en sturen
Q om op te schakelen
E om terug te schakelen
W voor de voetrem
R om achteruit te lopen
Spatie om achterom te gluren

Achteruit lopen? :?
 
Keyboard bevalt mij meestal beter als joystick/stuur, hoewel je met b.v. GP3 wel duidelijk later kunt remmen doordat je de rem kunt doseren.

Is er al iets beters als SBK2001? :]
 
Okee, ik zal die twee wielen teveel uit m\'n mond spoelen, maar ik vind SBK 2001 duidelijk beter dan GP500
 
Laatst bewerkt:
Ik speel de laatste tijd weer eens gp500,wintertijd dus racetijd op de pc maar weer.
Nu schijnt het zo te zijn dat je het seizoen 2001 op het spel kan plaatsen,hoe doe je dit :?
Ben geen computerfreak dus legt het aub simpel uit aan mij....thanks
 
Bij sommige bikesets die niet alleen de skin wijzigen, veranderen ook de karakteristieken van de fiets. Bijvoorbeeld die MuZ uit 1999 is de snelste motor van allemaal, daarmee kan je dus heel makkelijk records neerzetten (en dat is niet eerlijk).

Dus wanneer je records wilt rijden of online gaat spelen vind ik dat je gewoon met de orginele fietsen moet rijden.
 
Bij sommige bikesets die niet alleen de skin wijzigen, veranderen ook de karakteristieken van de fiets. Bijvoorbeeld die MuZ uit 1999 is de snelste motor van allemaal, daarmee kan je dus heel makkelijk records neerzetten (en dat is niet eerlijk).

Dus wanneer je records wilt rijden of online gaat spelen vind ik dat je gewoon met de orginele fietsen moet rijden.

Dus jij rijdt je ronde records met die Muz uit 99 :)
 
Download dat filmpje uit die rondetijden thread maar, of die replay voor GP500 zelf :(

Ik heb een hekel aan valsspelen.
 
Laatst bewerkt:
Remmen moet je met de spatiebalk doen, veel makkelijker.
Linker duim remmen.
Linker middelvinger opschakelen (a)
linker wijsvinger terugsch. (z)
rechter duim linksaf
rechter ringvinger rechtsaf
rechter middelvinger gasgeven.
 
en waarmee geef je dan iemand de echte middelvinger??

:) LOL

Krijg nu ineens GP500 niet normaal meer werkend onder XP :(

Van de week toch de hele zooi maar weer eens opnieuw installeren, ivm nieuwe mamaplank en cpu, dus 98 en XP beide er maar opzetten. 98 voor de games en XP voor de verdere shit. Ik wil ook graag weer racen. Na het zien van die superlap van Steffie :} gelijk weer zin in GP500 gekregen.
 
Op maandag 03 december 2001 10:16 schreef Skoezie het volgende:Krijg nu ineens GP500 niet normaal meer werkend onder XP :(

Ga eens werken, het is maandagochtend (dit is geschreven door iemand die de afgelopen tweeeneenhalf uur heeft zitten nalezen wat hij dit weekend allemaal gemist heeft)
 
Ga eens werken, het is maandagochtend (dit is geschreven door iemand die de afgelopen tweeeneenhalf uur heeft zitten nalezen wat hij dit weekend allemaal gemist heeft)

Ben aan het werk, maar bedoelde dus eigenlijk dat ik hem gisteravond niet meer aan de gang kreeg...
 
2001 doet het na het instaleren,alleen vind ik het minder soepel draaien dan de \"oude\" versie.
Wel leuk Walker die met de top mee kan draaien :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan