Bij ons spuiten ze \'t ruitje dicht met zwarte verfspray![]()
Vind ik altijd niet zo\'n geweldig argument, het zal ons dan belastinggeld schelen maar anders kost het ons ook geld, nl. boetes.Ik heb net nee geantwoord, omdat ik het vernielen van dingen zowieso niet goed vind. Ook kost het ons alleen maar onze belastingcenten, omdat ze zo weer zo\'n nieuw onding kopen.
Mmmh ok, daar heb je een puntVind ik altijd niet zo\'n geweldig argument, het zal ons dan belastinggeld schelen maar anders kost het ons ook geld, nl. boetes.
Het kost in alle gevallen geld, dan liever door zo\'n opgefikte paal.![]()
Afbranden die handel.
Wel een grappig verhaal gelezen, al weer een paar jaar geleden. Gozer wordt geflitst, rijd terug, giet benzine in die paal en steekt \'m in de brand. Iemand ziet dat en belt de politie. Die pakt \'m op en geeft \'m twee boetes. 1 voor vernieling en 1 voor te hard rijden. Verkeerde paal in de brand gestoken.
Beetje dom![]()
Ik heb net nee geantwoord, omdat ik het vernielen van dingen zowieso niet goed vind. Ook kost het ons alleen maar onze belastingcenten, omdat ze zo weer zo\'n nieuw onding kopen.
Ik ben dus niet VOOR de politiecontroles, juist fel tegenmaargoed ze zullen er bij Spee en zijn vriendjes wel nooit achter komen dat ze een stelletje eikels zijn. Ik denk dat vernieling dus toch niet helpt. Sorry motorvrienden
![]()
WAT NOU NIET HELPEN !!!!!
In eindhoven zijn sommige palen zo vaak vernield dat ze de palen mar niet meer vervangen omdat ze niet langer als een week heel blijven![]()
Wie heeft er NEE geantwoord?![]()
Zit je soms bij de politie??