Virtuele flitspaal terreur

Wie denk je wie uiteindelijk al die nieuwe palen moeten betalen?

Juist...

Daarom pleit ik voor schuim en verf... :)
 
mmmhh had toch verwacht dat iedereen op de keuze

Wat lul je nou

had gestemt :)
 
Ik, want ik vind het debiel :j om een flitspaal te slopen. Als ze je pakken ben je de lul (en nog zwaar ook) en als je een beetje ogen in je kop hebt hoef je ze niet te slopen omdat je ze van verre ziet staan. Mocht je het dan toch nodig vinden om ze onbruikbaar te maken, trek er dan een komo vuilniszak overheen. (is net zo effectief en je maakt tenminste niets kapot.)
Wat maakt het jou uit als ze mij pakken omdat ik zo\'n ding heb gesloopt :?
 
Onklaar maken is wel leuk, maar zet dan wel 200 meter ervoor een bordje dat de paal niet meer werkt, anders moet ik alsnog in mijn remmen.

Zie ze meestal wel staan,, maar aan de achterkant kan je niet zien of ze gesloopt zijn.

Helaas zullen ze blijven komen, wat dat betreft zijn de voorraden geld van de overheid onuitputtelijk (en anders verhogen ze gewoon de belasting). Als ze dat nou zouden besteden aan de bestrijding van criminaliteit...

Daarom heb ik met mate gestemd, wel onklaar maken, maar zonder al teveel kosten om hem weer op te lappen. Uiteindelijk worden die nl. toch op ons verhaald.

Plus een aanduiding van onklaar zijn erbij dan.
 
De flitspaal in Lunteren, bleef de eerste maand niet langer dan een week (lees het weekend) staan. Nu zijn de tussenpozen wat langer, maar laatst hadden ze m weer dichtgespoten. Uit frustratie (denk ik) hadden ze 3 weken geleden op de Lunterseweg een mobiele flitspaal neer gezet :( .

En als je naar Utrecht rijdt over de A12 kom je er bij Utrecht een heleboel tegen. Van de eerste is nu alleen het stokje (de paal) nog maar over, beter!
 
Ja, als je de bebouwde kom in komt rijden vanaf Ede. Net na dat bord \'U rijdt te hard\' dat altijd brandt. Heeft het tussen verbranding, dichtspuiten etc. door volgens mij nog nooit gedaan. (Gisteren nog steeds niet) :)
 
Op maandag 18 februari 2002 16:45 schreef [knip]
En als je naar Utrecht rijdt over de A12 kom je er bij Utrecht een heleboel tegen. Van de eerste is nu alleen het stokje (de paal) nog maar over, beter!

en als ik met mn auto daar rijd , dan altijd op de cruise met exact 120 erover
wil niks riskeren
en een stinger oid is me te duur ( hoewel, had er al 1 kunnen kopen van een bekeuring )
 
Wie denk je wie uiteindelijk al die nieuwe palen moeten betalen?

Juist...

Daarom pleit ik voor schuim en verf... :)

Je weet wat een boete kost voor vijf kilometer te hard? Toch?

Weet je ook wat een gesloopte flitspaal kost voor één persoon in Nederland? Paaltje à € 40.000,- / 15.000.000 inwoners = € 0,00267. Voor dit bedrag mogen ze d\'r van mij iedere dag minstens één neerhalen. Want een gezin van vier personen is dan namelijk € 3,893 per jaar kwijt hier aan. Duidelijk minder dan één boete voor vijf kilomter te hard rijden. En een mooie prijs om te betalen voor een goed doel lijkt mij?

Ik zelf zou het doen, puur omdat ik geen strafblad wil. Maar als palen \'vogelvrij\' waren... :j
 
Daemon, je verhaal klopt todat die palen toch iedere keer vernieuwd worden waardoor je alsnog geflist kan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan