Virtuele flitspaal terreur

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
flits1_t.jpg


even mooi plaatje erbij
 
Laatst bewerkt:
JA, dat mag als Rembo en Rembo het goed vinden en die vinden bijna alles goed.
 
Op het moment dat z\'n paal met een Uzi onder handen wordt genomen, hoop ik toch wel dar d\'r iemmand aan het filmen is })
 
In de omgeving nijmegen zie je genoeg beschadigde flitspalen.
Ik ben er een voorstander van maar ik heb nog geen flitspaal mishandeld.
 
Ik heb net nee geantwoord, omdat ik het vernielen van dingen zowieso niet goed vind. Ook kost het ons alleen maar onze belastingcenten, omdat ze zo weer zo\'n nieuw onding kopen.

Ik ben dus niet VOOR de politiecontroles, juist fel tegen :j maargoed ze zullen er bij Spee en zijn vriendjes wel nooit achter komen dat ze een stelletje eikels zijn. Ik denk dat vernieling dus toch niet helpt. Sorry motorvrienden ;)
 
Ik heb net nee geantwoord, omdat ik het vernielen van dingen zowieso niet goed vind. Ook kost het ons alleen maar onze belastingcenten, omdat ze zo weer zo\'n nieuw onding kopen.
Vind ik altijd niet zo\'n geweldig argument, het zal ons dan belastinggeld schelen maar anders kost het ons ook geld, nl. boetes.

Het kost in alle gevallen geld, dan liever door zo\'n opgefikte paal. })
 
Afbranden die handel.
Wel een grappig verhaal gelezen, al weer een paar jaar geleden. Gozer wordt geflitst, rijd terug, giet benzine in die paal en steekt \'m in de brand. Iemand ziet dat en belt de politie. Die pakt \'m op en geeft \'m twee boetes. 1 voor vernieling en 1 voor te hard rijden. Verkeerde paal in de brand gestoken.
Beetje dom :+
 
Afbranden die handel.
Wel een grappig verhaal gelezen, al weer een paar jaar geleden. Gozer wordt geflitst, rijd terug, giet benzine in die paal en steekt \'m in de brand. Iemand ziet dat en belt de politie. Die pakt \'m op en geeft \'m twee boetes. 1 voor vernieling en 1 voor te hard rijden. Verkeerde paal in de brand gestoken.
Beetje dom :+

Nog zo\'n gevalletje. Heeft een paar maanden terug in een paar kranten gestaan:

Gozer wordt geflitst, komt terug met een jerrycan benzine en gooit de inhoud over de paal heen. Steekt daarna niet alleen de paal maar ook zichzelf in de fik. Een getuige zag hem een kanaal induiken. |( |( |(
 
Ik heb net nee geantwoord, omdat ik het vernielen van dingen zowieso niet goed vind. Ook kost het ons alleen maar onze belastingcenten, omdat ze zo weer zo\'n nieuw onding kopen.

Ik ben dus niet VOOR de politiecontroles, juist fel tegen :j maargoed ze zullen er bij Spee en zijn vriendjes wel nooit achter komen dat ze een stelletje eikels zijn. Ik denk dat vernieling dus toch niet helpt. Sorry motorvrienden ;)

WAT NOU NIET HELPEN !!!!!
In eindhoven zijn sommige palen zo vaak vernield dat ze de palen mar niet meer vervangen omdat ze niet langer als een week heel blijven })
 
en de verzekeringen willen de palen ook niet meer dekken...


GO GO GO

zo komen we er wel
 
Vandaag naar Noordwijk geweest. Sjezus, heb er wel meer dan tien geizen denk ik...
 
Wie heeft er NEE geantwoord? :?


Ik, want ik vind het debiel :j om een flitspaal te slopen. Als ze je pakken ben je de lul (en nog zwaar ook) en als je een beetje ogen in je kop hebt hoef je ze niet te slopen omdat je ze van verre ziet staan. Mocht je het dan toch nodig vinden om ze onbruikbaar te maken, trek er dan een komo vuilniszak overheen. (is net zo effectief en je maakt tenminste niets kapot.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan