Virus/malware meldingen op MF UPDATE

Ik vind het altijd wel weer 'grappig': zit ik de hele dag (nouja, af en toe) onbekommerd op mijn werk (ziekenhuis) te internetten en te MFen, kom ik thuis en blijkt dat ineens niet veilig (te zijn geweest). Of de ICT hier is ontzettend goed, of 't zijn prutsors. 't Laatste, vermoed ik. O-)

Oftewel: FF onder windows gaf geen probleem. FF onder linux wel.
 
Firefox vind het nog steeds niet leuk :N -O-

Moet je even op het tablad Advanced /network je cache leeggooien .... daarna werkt 't wel weer gewoon. :Y

[edit]En misschien dat Ruud dat even in de OP erbij kan vermelden .... [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Moet je even op het tablad Advanced /network je cache leeggooien .... daarna werkt 't wel weer gewoon. :Y

[edit]En misschien dat Ruud dat even in de OP erbij kan vermelden .... [/edit]

Had ik al een paar keer gedaan, maar werkte niet.

Totdat ik zag dat ik 2 FF vensters open had staan :X

Allebei gesloten en toen deed ie het weer goed.
 
Laatst bewerkt:
Moet je even op het tablad Advanced /network je cache leeggooien .... daarna werkt 't wel weer gewoon. :Y

[edit]En misschien dat Ruud dat even in de OP erbij kan vermelden .... [/edit]


Hellup! Hoe?
Bij mij ook nog steeds foutmelding in FF..
Tabbladen al gesloten maar blijft als fout zien..
Waar en hoe vind ik dat cache verhaal?
 
Hellup! Hoe?
Bij mij ook nog steeds foutmelding in FF..
Tabbladen al gesloten maar blijft als fout zien..
Waar en hoe vind ik dat cache verhaal?

Bovenin de taakbalk: Tools -> Options -> Advanced -> Netwok(tabje) -> Clean Now(knopje).

In NL zal 't wel iets van extra -> opties -> geävanceerd -> Netwerk -> Nu opruimen zijn.
 
Idd:
Extra -> opties -> geavanceerd (plaatje rechtsboven) -> netwerk (tabje) -> nu wissen (knopje)
O-)

De druiven hier op mijn werk hebben mijn computer in het NL geïnstalleerd. Gelukkig kreeg ik nog 1 dag om wat eigen zooi te installeren (OO, ff ea). (Schelden op de ICT op mijn werk helpt niet, mag 't hier?)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... ik ben hier niet voor geboren geloof ik. Ik kan het niet vinden hier op mijn mac :)
Tnx voor de moeite anyway!
Ik leg het vanavond wel even voor aan mijn wederhelft. Dan is het ook zo klaar.
 
Ik had het gisteravond ook, gewoon in firefox vinkje uitzetten klaar, daarnaast heb ik heel internet offline beschikbaar gemaakt altijd handig
 
Bovenin de taakbalk: Tools -> Options -> Advanced -> Netwok(tabje) -> Clean Now(knopje).

In NL zal 't wel iets van extra -> opties -> geävanceerd -> Netwerk -> Nu opruimen zijn.

Dank je. *O*

Bij mij werkte het niet gelijk, ik had nog andere tabbladen open staan (geen MF), die moeten blijkbaar ook gesloten zijn.
Firefox opnieuw geopend, even opruimen, dan opnieuw openen en het werkte. :)
 
Beste bezoekers,

Vanmorgen werd ons bannersysteem gehacked. Hierdoor werd met elke getoonde banner een stukje code meegestuurd die je browser naar een "foute website" probeerde te sturen.

Die foute website werkte al niet meer en MF hadden we al snel weer opgeschoond maar het leed was al geleden.

Oa Firefox, Google en Safari hebben MF op een blacklist gezet. MF wordt nu gezien als verspreider van malware.
We hebben inmiddels een verzoek ingediend bij oa Google om dat weer op te heffen. Maar dit kan even duren...

Tot die tijd kan je Internet Explorer gebruiken of Firefox aanpassen zodat er niet gekeken wordt naar "foute websites".

- In Firefox, klik op Extra
- Ga naar Opties
- Klik op het tabblad beveiliging
- Zet het vinkje uit bij "Gerapporteerde aanvalsites blokkeren"

Nu werkt MF weer goed.

Nogmaals, deze opties uitzetten is tijdelijk, als MF weer goedgekeurd is zullen we dat melden en moet je die optie weer aanzetten.

UPDATE: Google heeft MF opnieuw bekeken en we zijn weer helemaal in orde ;)
Je kan dus Firefox weer aanpassen en MF werkt dan nog steeds zoals het moet.

bedankt voor het bericht :}
 
Ik vind het altijd wel weer 'grappig': zit ik de hele dag (nouja, af en toe) onbekommerd op mijn werk (ziekenhuis) te internetten en te MFen, kom ik thuis en blijkt dat ineens niet veilig (te zijn geweest). Of de ICT hier is ontzettend goed, of 't zijn prutsors. 't Laatste, vermoed ik. O-)

Oftewel: FF onder windows gaf geen probleem. FF onder linux wel.
Als je al ingelogd was, en veel uit de cache werkt merk je de melding pas als je het venster sluit of op een andere computer inlogd. Niets met je ict afdeling te maken, alles met google ;)
 
IE werkt inderdaad weer goed, maar nu doet Excel gek.

Duderuud, kan je even aan Google vragen wat er aan de hand is?
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan