Virus nimda

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Zijn er meer mensen met grote pc problemen? Bij ons op het werk ligt zo ongeveer alles wat met internet te maken heeft plat. Alleen op vrij illegale manieren lukt het me om het forum terecht te komen. Is natuurlijk wel een vrij debiele vraag... als er niemand reageert dan weet ik dat er meer mensen zijn met problemen :)
 
Nog geen last. We zijn goed beveiligd.

Bij mijn volgende werkgever is alles helemaal goed beveiligd... geen internet :(
 
Wij zijn tenminste goed beveiligd :)

We zijn opzich wel goed beveiligd maar ze hebben uit voorzorg bijna alle poorten \"naar buiten\" dicht gezet om te voorkomen dat idioten zoals ik er toch nog voor zorgen dat alles echt plat gaat.
 
Oeps,
Ik wist wel dat ik iets vergeten was. :P
Ik moet er zorg voor dragen dat alle onze virusscanners (NAI) op de mailservers/servers en emailserver wekelijks worden ge-updated.

Thanx voor deze melding, anders was ik weer de lul geweest ;(
 
Hier geen problemen. Wekelijks valt hier het internet wel even uit, maar dat ligt meer aan de capaciteit.

Bij de NCM (mijn vorige werkgever) heb ik weleens het bedrijf plat gelegd door een mailtje te openen. Ik had al wel gebeld met de IT afdeling, maar zij zeiden dat het geen kwaad kon, omdat het goed beveiligd was. Ik nieuwsgierig en toch maar even geopend en even later lag alles plat!

King for a day (niemand kon meer iets doen en we zijn om 1 uur naar huis gegaan), fool for a lifetime (daarna werd ik extra goed in de gaten gehouden).
 
Ze schoten hier ook al gelij in de stress, terwijl we vanochtend nog een mailtje van het hoofdkantoor hadden gehad dat alles geupdates was/werd... Paniekzaaiers :r
 
Als ze nou gewoon effe een update van mcafee installeren ben je van alle gezeik af. Zou pas spannend worden als mcaffee ook geen oplossing had })

Bedrijf waar ik nou zit heeft ook problemen. Water loopt de kelder in. Verwachten elk moment een stroomstoring. Gelukkig heb ik een laptop :)
 
Mijn werkgever heeft ook problemen, alleen niet door virussen of water maar door dat Amerikagezeik.
Ik werk bij Touroperator en het regent annuleringen, niemand durft meer op vakantie te gaan.
Als dit heel lang doorgaat, dan weet je wel wat er gebeurd ;(
 
Ik wist dat ik wat vergeten was. Ik gooi wel ff een mailtje in je bus (met de naam van het bedrijf waar mijn vriendin werkt) |(

Ze hebben in ieder geval hetzelfde probleem. Maar na 19/9 is het gewoon annuleren volgens ANVR voorwaarden oftewel flappen met die hap voor de klant.
 
Ik wist dat ik wat vergeten was. Ik gooi wel ff een mailtje in je bus (met de naam van het bedrijf waar mijn vriendin werkt) |(

Ze hebben in ieder geval hetzelfde probleem. Maar na 19/9 is het gewoon annuleren volgens ANVR voorwaarden oftewel flappen met die hap voor de klant.

Dat is waar, maar niemand durft meer te boeken.
Echt iedereen blijft thuis, laffe apen |(

Net nog zo\'n deprimerende memo gehad van de grote bazen. MMMM tijd om voor mij op vakantie te gaan :P
 
Laatst bewerkt:
Op Woensdag 19 september 2001 16:20 schreef J.W het volgende:Dat is waar, maar niemand durft meer te boeken.
Echt iedereen blijft thuis, laffe apen |(

Ikke durf wel. Heeft iemand nog wat vrije dagen en een paar tickets?
 
vrije dagen heb ik wel, kreeg een uur geleden te horen dat ik \"vanaf heden niet meer verplicht ben tot werkzaamheden voor ###\"... jammer dat het zulk weer is anders was ik echt wel aan het scheuren!!!

Zoekt er iemand nog een gestoorde interaction designer (hij kan: bijna alles van adobe, 3d studio, veel audio en video-shit... noem maar op!)

dadelijk even lekker tegen mijn Italiaanse vriendin aankruipen... (RSV, voor de fantasie)
 
vrije dagen heb ik wel, kreeg een uur geleden te horen dat ik \"vanaf heden niet meer verplicht ben tot werkzaamheden voor ###\"... jammer dat het zulk weer is anders was ik echt wel aan het scheuren!!!

Zoekt er iemand nog een gestoorde interaction designer (hij kan: bijna alles van adobe, 3d studio, veel audio en video-shit... noem maar op!)

dadelijk even lekker tegen mijn Italiaanse vriendin aankruipen... (RSV, voor de fantasie)

K*T voor je, waarom hebben ze je niet meer nodig ?
 
ik was als laatste aangenomen... 21 man weg, kan niet missen heh :-) er was helemaal geen werk voor me... dus jammer dan :+
 
ik was als laatste aangenomen... 21 man weg, kan niet missen heh :-) er was helemaal geen werk voor me... dus jammer dan :+

Tja k*t, misschien heb je nu de tijd om MA te gaan doen?
Of ben je nog niet zo ver?
Vriend van mij doet ook ID op HKU, dus ik weet wel zeker dat jij heel goed terecht gaat komen ;)
 
Hou op over MA, als ik Garcia een keer in het donker tegen kom is ie de mijne: de naaier!
Ik ben daar inderdaad afgestudeerd, komt ook wel goed... even een beetje vakantie en dan drie dagen werken en drie dagen free-lancen ofzo...

en dan met de motor naar het werk natuurlijk! met alle knieen op de grond heheheh (anders gaat het niet meer over motoren heh?)
 
Hou op over MA, als ik Garcia een keer in het donker tegen kom is ie de mijne: de naaier!
Ik ben daar inderdaad afgestudeerd, komt ook wel goed... even een beetje vakantie en dan drie dagen werken en drie dagen free-lancen ofzo...

en dan met de motor naar het werk natuurlijk! met alle knieen op de grond heheheh (anders gaat het niet meer over motoren heh?)

Mijn vriend gaat nu wel MA doen, ziet er veelbelovend uit.
Ben er 1x geweest superschool, nieuwste pc\'s etc... kortom :{

Tja dat freelancen is idd een uitkomst bij jullie, doet hij ook verdient volgens mij 3x zoveel als mij terwijl ie toch student is en dus alleen in de avonduurtjes IDt.
:} to ID everywere!

En hij had ook een motor (toch nog beetje ontopic *grin*)
 
De school op zich is supergaaf... heb daar echt een wereldtijd gehad :) . volgens mij is het een van de weinige scholen waar het niet erg is om tot 20.00u \'svonds te zitten en pas naar huis te gaan als je vriendin voor de zoveelste keer belt!
Ze hosten mijn site daar trouwens ook nog steeds:
http://www2.hku.nl/~william (www2.hku.nl/~william) ... project waar ik met nog een ID-er mee bezig ben, voor de hardcore mannen en vrouwen onder ons BAMBAMBAM...

lijkt soms wel op een Harley met een big-end dat uit balans is.... en we zijn weer terug bij motorfietsen ;)
 
Mijn werkgever heeft ook problemen, alleen niet door virussen of water maar door dat Amerikagezeik.
Ik werk bij Touroperator en het regent annuleringen, niemand durft meer op vakantie te gaan.
Als dit heel lang doorgaat, dan weet je wel wat er gebeurd ;(

Ik ga maandag a.s. lekker naar Canada :)
Moet ik natuurlijk wel eerst even checken of er geen arabieren mee-vliegen. :+
 
Kolere, wat een bitch van een Virus...

Ach, je kan niet alles hebben ;)

Op dit moment verspreid het virus over onze hele netwerk.
Tijdens het updaten van de mailscanners is er een mailtje doorheen geglipt.
En nu verspreid het zich naar 200 clients.

Oba di Oba da Tralalalala life goes on |(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan