Virus waarschuwing!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Investig8or

MF veteraan
14 jan 2002
2.232
0
Delft
Kreeg een mailtje met de volgende tekst :
ONMIDDELLIJK LEZEN EN DOORSTUREN NAAR IEDEREEN DIE JE
KENT!!!!!!!Iemand zendt een heel leuke screensaver van The Budweiser Frogs.
Als je het download, ben je alles kwijt?
Je harde schijf zal crashen en iemand van het Internet neemt jouw naam en password over!!
JE MAG HET ONDER GEEN ENKEL BEDING DOWNLOADEN !!!
Het is nog maar pas in circulatie van dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.
Deze gegevens werden dinsdagmorgen door Microsoft vrijgegeven.
Nogmaals, stuur het aan iedereen in jouw adresboek door zodat dit kan gestopt worden!!!
AOL zegt dat het een heel gevaarlijk virus is waartegen momenteel geen remedie is.
Weet nog niet of het waar is , maar als ik meer weet zet ik het hier neer.
 
Gewoon wegdonderen, stomme kettingbrieven. Sommige mensen zijn ook zulke domme schapen.. die blijven het maar door en doorsturen. Misschien ga ik zelf ook wel een keer zoiets doen. Kijken hoe lang het over het net rondgaat.. net als een bestand wat in je Windows dir zit, als je die hebt moet je die verwijderen want dat is een virus. Iedereen natuurlijk zoeken, en ja hoor, raak! Elke gek verwijderd het bestand en mooi dat je dan problemen ooit kan verwachten ;) De virussen zijn niet zo erg, een virus doet niets totdat de gebruiker 'm gaat activeren.
 
Ik haat zulke zooi in m'n mailbox en al helemaal als het ook op Motor-Forum komt.

Gewoon geen vage attachments opstarten, en je bent van 80% van je virusproblemen verlost.

En deze gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan