VIVA Motor toertocht 18 september

Rij jij mee of niet?

  • Nee hoor, duffe boel!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Waarom niet! Kan wat zijn.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik weet niet, lijkt me niets.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zullen wel alleen maar ouderen zijn.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik haat VIVA!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja lijkt me leuk, mensen ontmoeten.

    Stemmen: 1 16,7%
  • Ik kan alleen maar snel rijden.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Veel te snel voor mij!!

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Op zondag 18 september gaat ie van start: de eerste Viva Motortoertocht. Heb je je motorrijbewijs en zie je jezelf al gaan langs de gezelligste dorpjes en prachtige natuurgebieden? Meld je dan nu aan.

Met het pontje over
De tocht begint in Utrecht. Vervolgens rij je richting Vianen en Opheusden om bij Randwijk de veerboot te nemen. Via Rhenen en Wageningen rij je over dijkjes en door bossen bij Zeist en Bilthoven terug naar Utrecht. In totaal leg je ongeveer 200 kilometer af waarvan slechts 4 (!) kilometer autosnelweg. Onderweg zijn er volop mogelijkheden om leuke stops te maken. Inbegrepen is een luxe lunch onderweg.

Waar & wanneer?
Zondag 18 september van 7.30 tot 18 uur.
Verzamelpunt: Franciscusdreef 30 Utrecht.

Zo meld je je aan
Stuur een mail naar mariska@derijbewijzer.nl o.v.v. Viva's Motortoertocht. Of bel met Mariska van De Rijbewijzer, tel. (030) 266 11 66. De kosten voor deelname zijn € 35 voor de hele dag, inclusief lunch. Er is plek voor 250 deelnemers.

Geen eigen motor?
Als je zelf geen motor hebt, maar wel wilt meedoen, kun je extra voordelig een motor huren. Kijk voor tarieven op www.freewayverhuur.nl. Je krijgt via Viva 10%. Geef je reservering meteen door als je je aanmeldt, dan staat de motor op 18 september voor je klaar.
Heb je nog geen rijbewijs, maar ben je wel in het bezit van het voertuigbeheersingsexamen, bel dan met Mariska van De Rijbewijzer, (030) 266 11 66, en vraag naar de speciale voorwaarden en prijzen om deel te mogen nemen aan de toertocht.

BRON: viva.nl

Ik ga iig niet mee :+
 
Dat klopt, want ik hoor toch niks. Het is een forum en daar schrijft men. :+

Maar even serieus?? Is het niets, heb je een mening over deze rit?

Nee hoor; ik mag er eigenlijk niet over oordelen.

Maar ik krijg een beetje de kriebels van een "viva" motor toertocht. Ik weet niet waarom...

[me] als ik aan viva denk, denk ik aan tuttig gezever, misschien onterecht, maar toch :X [/me]

En dr is nog iets; je krijgt een luxe lunch :? Een beetje MF er eet toch bij de Mac :P
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor; ik mag er eigenlijk niet over oordelen.

Maar ik krijg een beetje de kriebels van een "viva" motor toertocht. Ik weet niet waarom...

[me] als ik aan viva denk, denk ik aan tuttig gezever, misschien onterecht, maar toch :X [/me]

En dr is nog iets; je krijgt een luxe lunch :? Een beetje MF er eet toch bij de Mac :P

Als je de tour zelf rijdt, kost ie je iig geen 35 eurie :X
 
Nee hoor; ik mag er eigenlijk niet over oordelen.

Maar ik krijg een beetje de kriebels van een "viva" motor toertocht. Ik weet niet waarom...

[me] als ik aan viva denk, denk ik aan tuttig gezever, misschien onterecht, maar toch :X [/me]

En dr is nog iets; je krijgt een luxe lunch :? Een beetje MF er eet toch bij de Mac :P

Dat hadden wij nu ook :Y Ook wij hebben niets met de VIVA maar ja,
na het ongeluk van manlief kwam/kom ik bijna niet meer aan rijden toe.
En dit is het proberen waard.
Het is de eerste keer dat VIVA dit organiseert,
en ik geef ze het voordeel van de twijfel zeg maar :)

Als het te "tuttig" wordt houden wij het ook voor gezien en gaan
dan met (diegene die het ook beu zijn) onze eigen weg.
Genoeg mooie routes die kant op, toch??

Ps. Die lunch is 's middags, 's avonds is het McD :+
 
Het lijkt mij best leuk. Ik moet even kijken of ik het die dag haal, heb de volgende dag een belangrijke afspraak die nog wat voorbereiding behoeft dus meld me nog niet aan maar ik hou het in de smiezen!
 
Ik had het al eerder gelezen in de Viva. En nee, ben geen ouwe muts.

Maar ik ga niet mee.
Ik vind een tocht van maar 200 kilometer en dan ook nog eens € 35,- betalen terwijl we niet eens een Mac in het vooruitzicht ligt, niet de moeite waard.

[me]Girlie vindt dat ze met 27 jaar geen ouwe muts is.[/me]
 
Het nadeel van zo'n tocht organiseren is dat je niet weet wat er tussen rijdt, dat kunnen hele langzame rijdsters zijn of snellere. Natuurlijk is dat geen probleem, maar ik zou me erg gaan vervelen :Z . Dan rijd ik liever met alleen maar snellere meiden mee *O*
En missie als je nog wat mensen zoekt om mee te rijden, mag dat altijd met ons hoor. Je zegt het maar.
 
Het nadeel van zo'n tocht organiseren is dat je niet weet wat er tussen rijdt, dat kunnen hele langzame rijdsters zijn of snellere. Natuurlijk is dat geen probleem, maar ik zou me erg gaan vervelen :Z . Dan rijd ik liever met alleen maar snellere meiden mee *O*
En missie als je nog wat mensen zoekt om mee te rijden, mag dat altijd met ons hoor. Je zegt het maar.

Ook ik hou niet van dat langzame, daar heb ik geen R6 voor.
We zullen wel zien, het hoeft ook niet altijd snel te gaan,
om plezier te hebben. :N Leuke mensen ontmoeten is ook wel eens leuk.

Dank je voor het aanbod, is in ieder geval dichter in de buurt dan
Utrecht. :+
 
Wellicht zijn het ook veel wij.......dames die ooit een rijbewijs hebben gehaald en nu willen rijden :] ......hoop dat het geen zooitje ongeregeld wordt :N

Dr mogen ook mensen zonder rijbewijs mee, met alleen het BV examen op zak :?

Dat zal het tempo dr lekker inhouden
full
 
Laatst bewerkt:
Mensen, mensen, wat een vooroordelen toch weer.

Als of wij de eerste keer zonder instructeur de sterren van de hemel reden :N

De rit is nog nooit vereden en een aantal reactanten hier weet al
weer hoe er wordt gereden. :?
Deze mensen schijnen niet niet te begrijpen dat het hier om een TOERTOCHT gaat. Bij een toertocht wordt over het algemeen langzamer gereden, zeker met grote groepen.

Dat mannen zo reageren over vrouwen moeten zij weten,
zij weten niet beter :+
Als wij vrouwen al zo over elkaar spreken, waar moet dat heen :)

Ik ben ook van mening dat je waarschijnlijk niet echt aan lekker rijden toekomt. Maar je gaat toch ook met een heel ander doel naar zo'n rit?
Gezelligheid, kennismaken met mede motorrijdsters etc.
Tenminste zo zie ik het.

Ook ik hou niet van het rijden in grote groepen.
Wij (stuk of 3 à 4 vrouwen) rijden overwegend met mannen die het tempo er over het algemeen behoorlijk inhouden. Natuurlijk houden wij ze niet allemaal bij,
maar sommigen van ons O-) verwijzen menig man naar de achterhoede.
Wij rijden dus niet echt "tuttig"
Wat ik duidelijk wil maken dat je dan met een hele andere insteek gaat motorrijden.

En we/je heb(ben)t toch een stuur op de motoren zitten. Als het ons niet zou bevallen, sturen we toch gewoon naar links waar de anderen rechts gaan?? Mooie wegen zat daar. :Y

Zoals gezegd, het is het proberen waard. Niet geschoten is altijd mis.

Wie weet moet ik jullie allemaal gelijk geven achteraf,
(ook dan zullen de meeste zeggen, "zie je wel" :+ )
maar als je met de juiste insteek daar heen gaat, weet ik zeker dat
ik plezier zal hebben. Is het niet met het motorrijden,
dan is het wel met de gezelligheid die je toch zelf moet maken, toch??

BTW laten we eerst maar eens kijken hoe mooi het weer wordt,
anders gaan wij ook niet. _O-
 
Laatst bewerkt:
€ 35 euri voor een toertochtje is vrij pittig hoor, ook al zit er een "luxe" lunch bij...

mijn broodjes en koffie is veeeeeel lekkerder en goedkoper... :Y :Y :Y

maar ja ik ben gelukkig ook geen viva lezer... :N
 
Je kunt ook met een grote groep vrouwen/dames/meiden/meisjes met deze tourtocht meerijden, is goedkoper en je steunt ook nog eens goed doel !

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/104174/1

Heel goed initiatief. Ik hoop dat alle VIVA rijdsters met jullie mee doen. :Y

Beter rijden voor een goed doel, dan voor je eigen doel.

Maar ik kan/wil nu niet meer terug. Ik hoop dat het voor jullie
(maar vooral voor het doel) een groot suc6 wordt.

Wie weet de volgende keer. Hoop ik.

Ps. Waarom alles op de 18e :? |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan