Vizier afstellen Shoei GT air?

Buellbloke

Gedigitaliseerde lul
27 jan 2011
9.541
4.192
Met forse regelval regent het aan de binnenkant van mijn vizier...

Het vizier sluit niet helemaal vlak tegen de rubberstrip, dus de oorzaak is helder.

Wat ik me afvraag is, is het het mogelijk het vizier af te stellen zodat het tegen de rubberstrip aansluit?
 
Heb je de eerste GT air, of de air 2? Ik heb de eerste en moet bekennen dat ik er geen last van heb. Naar mijn idee kun je die ook niet afstellen zodat die dichter tegen de helm zit🤔 Niet perongeluk keer laten vallen?
 
Ik heb de 1, nooit gevallen, amper gedragen dus als niet...vizier is er wel afgeweest bij aanschaf omdst iemand van de winkel een pinlock heeft geplaatst
 
k heb een veel gebruikte GT air 1. Rij nu zonder pinlock, teveel beschadigd en past niet meer. Maar lekt geen druppel. Een beetje onderhoud / vaseline op de rubbers?
 
Ik heb de 2, en precies hetzelfde probleem. Ik wist niet dat je het vizier kon afstellen, dus dat ga ik zeker proberen!
 
Ik had mijn GT Air II nieuw gekocht bij Louis in Aken.
Nadat ik vrij snel (na een maand of 3) last kreeg van tocht op mijn ogen ben ik ermee terug gegaan.
Daar zeiden ze dat ze geen tools hadden om van de II het vizier te justeren en dus terug moesten sturen naar Shoei D.
Zo gezegd zo gedaan.
Leenhelm mee, en na 2 weken de mijne weer ophalen.
Helaas zonder resultaat.
Waarop ze me vertelden dat er relatief veel klachten waren over het aansluiten van het vizier.
Hun voorstel om ‘m terug te nemen en dat ik een andere helm mocht uitzoeken heb ik aangenomen.
3 jaar later en nog steeds dik tevreden met mijn Neotec II.
 
Zelfde probleem gehad, eerste helm waarbij dat niet dadelijk goed afgesteld was. Schandalig botte reactie van shoei gekregen, dat prijsniveau onwaardig.

Nooit meer.
 
De mijne begon een beetje te fluiten , ben even naar chromeburner gereden en die hebben hem goed afgesteld , en ik had daar niet eens gekocht 😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan