Vizier klapt dicht??

Je kunt het montage systeem van je vizier vervangen. Kost je 15 euro ofzo.

Kijk hier heb ik iets aan. Een ander vizier is namelijk geen optie, want daar zitten de nokjes niet. Die zitten echt aan de helm zelf.

En voor alle lolbroeken ;) Ik draag altijd een bril (ben brildragend) en hij(het dichtklappen van het vizier) doet het pas sinds kort. Daarvoor heb ik nooit last gehad. Maar toch bedankt voor het antwoorden allemaal. *O*

En ik wil lekker de wind in mijn gezicht. Maar ik wil geen jethelm, omdat ik het vizier heel soms voor kortere tijd ook wel eens dichtdoe. Zoals afgelopen week toen een tractor op het land reed en door de wind en droogte heel veel stof over de weg geblazen werd. En dat is niet fijn. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Schubert systeem helm en nu heb ik eigenlijk mijn vizier altijd half open staan.
Echter de laatste dagen klapt deze dicht met een bepaalde wind als ik boven de 80 km/h rij of er een vrachtauto van de andere kant komt.

De nokjes zijn iets versleten. Kan ik, behalve een andere helm kopen, hier iets aan doen??
Waarom rij je met het vizier half open, terwijl de schubert helmen zo'n mooie City-Stand hebben? Het vizier boven aan de zijkanten naar voren trekken en voila, perfekte beluchting zonder last te hebben van inkomend vlieggrut. *O*
 
laatst erachter gekomen dat ie bij mijn caberg bij 180 ook vanzelf dichtklapt.
Had een andere bril op en ik vond het wel wat tochten B|
leuk is anders want het klapt in 1 keer heel goed dicht. :(
 
Waarom rij je met het vizier half open, terwijl de schubert helmen zo'n mooie City-Stand hebben? Het vizier boven aan de zijkanten naar voren trekken en voila, perfekte beluchting zonder last te hebben van inkomend vlieggrut. *O*


Ik heb bijna geen last van vlieggrut, want ik zit ook nog achter een ruit. En waarom rij ik zo, tja, ik vind het gewoon heerlijk zo.
 
Als je een vrachtwagen ziet aankomen, snel een zijweg inslaan. Als de vrachtwagen voorbij is de hoofdweg weer opdraaien.

...Of inderdaad niet boven de 80 km/ uitkomen. (was al gezegd)
 
Terug
Bovenaan Onderaan