vizier oplossing gezocht

Heeft iemand in TKA gratis een pinlock voor een Arai, dus sla je slag zou ik zeggen, ben je zo goed als zeker van je probleem af!

Pinlock vizier voor Arai helm

Gewoon even langs je lokale motorstop lopen, daar kosten ze misschien dabn wel 70euro maar ze zetten hem er wel direct voor je in, zonder je vizier naar de klote te helpen.

Zelf erin zetten is een afrader, vaak beschik je zelf niet eens over de mallen.

gr.Jor
 
Gewoon even langs je lokale motorstop lopen, daar kosten ze misschien dabn wel 70euro maar ze zetten hem er wel direct voor je in, zonder je vizier naar de klote te helpen.

Zelf erin zetten is een afrader, vaak beschik je zelf niet eens over de mallen.

gr.Jor
Een pinlock kost 25 euro, hoezo 70?

En gratis afraden :z vs 70 euro :z
 
Gewoon even langs je lokale motorstop lopen, daar kosten ze misschien dabn wel 70euro maar ze zetten hem er wel direct voor je in, zonder je vizier naar de klote te helpen.

Zelf erin zetten is een afrader, vaak beschik je zelf niet eens over de mallen.

Onzin, de mal krijg je erbij. Of het is een Pinlock met een mal speciaal gemaakt voor jouw vizier, of het is een generieke mal die voor elk vizier werkt. De laatste is ietsje moeilijker omdat je er voor moet zorgen dat je de mal zo gebruikt dat het vizier in het midden zit.

Het vergt wat lef omdat het eng is in je vizier te boren, maar je kunt het prima zelf.

Tegenwoordig gebruik ik het niet meer, omdat ik op mijn Pan vaak met open vizier rij en daar kan de Pinlock niet zo goed tegen, waardoor hij verschuift. Maar los daarvan is het een perfecte oplossing.
 
Onzin, de mal krijg je erbij. Of het is een Pinlock met een mal speciaal gemaakt voor jouw vizier, of het is een generieke mal die voor elk vizier werkt. De laatste is ietsje moeilijker omdat je er voor moet zorgen dat je de mal zo gebruikt dat het vizier in het midden zit.

Het vergt wat lef omdat het eng is in je vizier te boren, maar je kunt het prima zelf.

Hmm... ik heb die mal toch niet gezien in mijn set... Ik heb een Arai Condor matzwart (2006) en daar moest een speciale Pinlock bij, de motorshop heeft hem er zelf opgezet voor me.
 
badtzmaru: goeie smaak heb jij. :)

Ik heb dezelfde muis, keyboard en helm! Overigens heb ik er geen pinlock inzitten, maar dat gaat wel gebeuren.

En weet iemand toevallig nog waar je dat respro gevalletje kan kopen in Nederland?
 
En weet iemand toevallig nog waar je dat respro gevalletje kan kopen in Nederland?
Dat kon via mij - ik heb een paar inkoopacties gedaan - maar ik weet niet of ik het nog een keer ga doen [gaat veel werk in zitten als er dertig gegadigden zijn]. Bij Respro zelf in het buitenland bestellen kan ook per stuk, alleen ben je dan 25% extra kwijt voor Shipping & Handling.
:W
 
badtzmaru: goeie smaak heb jij. :)

Ik heb dezelfde muis, keyboard en helm! Overigens heb ik er geen pinlock inzitten, maar dat gaat wel gebeuren.

Kijk dat hoor ik graag! Nou als je dan nog van nakedbikes houd dan win je een kratje bier.. owneej daar hou je dan net als ik niet zo van. Dus dan maar bacardicola!
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan