Vizierstickers gezocht

gixxer750srad

MF veteraan
14 jun 2008
4.615
2.029
dichtbij TT Assen
Waar kan ik goede stickers laten maken welke goed plakken op een vizier? Afgelopen jaar ook met een sticker op het vizier gereden, maar deze plakte niet goed op het vizier waar een beschermlaagje op zit en liet los.
Wie heeft hier een goede oplossing voor?
 
Tegen de laag staande zon neem ik aan? Duct tape halveren en plakken maar. Bovenste deel van je vizier wel eerst goed ontvetten.
Op ebay staan zat "visor stickers" te koop.
 

Hier maken ze ook stickers voor op je helm.
Heb hier zelf stickers laten maken voor op men pak, en die zijn van erg goede kwaliteit.
 
Kweeniehoor, maar ik heb liever gewoon zicht door m'n vizier :? De rest maakt me niet uit, maar dat gedeelte waar ik de wereld mee kan zien, mag van mij vrij van gedoe blijven :Y
 
Kweeniehoor, maar ik heb liever gewoon zicht door m'n vizier :? De rest maakt me niet uit, maar dat gedeelte waar ik de wereld mee kan zien, mag van mij vrij van gedoe blijven :Y
Kweeniehoor, maar je opmerking voegt niet zoveel toe en geeft geen antwoord op mijn vraag waarvoor ik dit topic ook bedoeld heb. Uiteraard moet dit niet ten koste gaan van het zicht. Maar speciaal ter verduidelijking voor jou
IMG_20210720_231241_442.jpg
ff 👋😉 een piccie bijgevoegd zodat een ieder weet waar het over gaat een "sponsorsticker" dus voor op het vizier en dus iemand die deze kan maken of iemand die deze maakt van goede kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
kijk, top man 👌, die hechten goed?
IMG_20211017_133659_968.jpg


Deze zitten er al sinds 2016 (2017?) op geloof ik. Met beleid je vizier schoonmaken en dan kun je er wel een tijdje mee doen hoor. Maar ze krijgen bij jou tijdens cup rijden in verschillende omstandigheden wel op hun donder natuurlijk..
Zou er gewoon een aantal bestellen, kosten vallen mee.
De grote mannen in motogp krijgen ook regelmatig een nieuwe, uiteindelijk laat alles een keer los natuurlijk, vooral met nattigheid.

Anyway, ik ben er tevreden over! Heb er ook een aantal van RAPRO op mijn motor en die zitten ook nog goed.
 
Bekijk bijlage 1708893

Deze zitten er al sinds 2016 (2017?) op geloof ik. Met beleid je vizier schoonmaken en dan kun je er wel een tijdje mee doen hoor. Maar ze krijgen bij jou tijdens cup rijden in verschillende omstandigheden wel op hun donder natuurlijk..
Zou er gewoon een aantal bestellen, kosten vallen mee.
De grote mannen in motogp krijgen ook regelmatig een nieuwe, uiteindelijk laat alles een keer los natuurlijk, vooral met nattigheid.

Anyway, ik ben er tevreden over! Heb er ook een aantal van RAPRO op mijn motor en die zitten ook nog goed.
bedankt voor deze info👍 en je linkje
 
Terug
Bovenaan Onderaan