Vlaardingen (en omstreken) *deel 23*



De enige echte sportchopper, erg veel lol mee nog steeds maar binnenkort ga ik er toch afstand van proberen te doen. Een VFR1200 gaat er komen, de enige echte superieure sporttoerer. Of toch een Ducati Diavel die de zithouding van een chopper combineert met knallende prestaties? Of toch de eindbaas die bizarre krachten omzet in bizarre Newtons en acceleratie en elke andere motor verpletterd tot de 180kmu?
 
Vrouwtje heeft nu een Honda Hawk GT ook grappig ding, best een cult bike in 88 de eerste sportieve 650cc V2, aluminium frame, mono achterbrug. De monster en sv650 volgden later.
 
Ik weeni, maar ik heb gewoon een honda rebel 250.

Windje tegen de benelux tunnel uit 110 op de tellert volgas 8-)

Edit: Gaan we het topic weer leven inblazen?
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor krekels hier...
Ben lang nie geweest hier....tsja heb nog steeds geen motor..nog steeds zoekende
Hoe st hier verder? Is daar iemand??
 
Niet nodig, kan prima veilig inhalen met de 250 als het nodig is :)

Tja het gaat wel.. Zien er wel leuk uit die rebellen. Tot voor kort reed ik ook weleens op de 250 van m'n vriendin, El250 eliminator best geinig de allersnelste 250 toen alleen als je er snel mee reed leek het blok wel te imploderen bij 14000tpm

@rph hoe mooi moet het zijn voor een Ducati? Als het weer net zo mooi moet zijn als de motor rij je niet vaak natuurlijk 😆
 
Tja het gaat wel.. Zien er wel leuk uit die rebellen. Tot voor kort reed ik ook weleens op de 250 van m'n vriendin, El250 eliminator best geinig de allersnelste 250 toen alleen als je er snel mee reed leek het blok wel te imploderen bij 14000tpm

@rph hoe mooi moet het zijn voor een Ducati? Als het weer net zo mooi moet zijn als de motor rij je niet vaak natuurlijk 😆


Ik rij geen 10k per jaar nee :X ..... die tijden zijn voorbij, gevalletje tijd gebrek -O-
 
Aha ja want dit weer is al mooi zat vind ik zelf, beter 10 dan 30graden..
Zit weleens te denk om eens iets totaal anders te nemen, ducati st3/4 s4r of aprilia tuono ofzo. Maarja die dingen moeten in de schuur en daar staan er al een of twee die ik niet kwijt wil. En bovendien durf ik het niet een Duc, terwijl ik vermoed dat ik na een proefrit verkocht ben.
 
Toch nog enig leven hier....
Wordt deze week nog mooi weer..heb jammer genoeg nog geen motor.
Twijfelde constant tussen een supersport en een naked...toen was het supersport toen weer naked.
Nu ben ik er over uit...het wordt een Z750 Kawa...

Wie heeft er ervaring op een Z750 of naked?
 
Toch nog enig leven hier....
Wordt deze week nog mooi weer..heb jammer genoeg nog geen motor.
Twijfelde constant tussen een supersport en een naked...toen was het supersport toen weer naked.
Nu ben ik er over uit...het wordt een Z750 Kawa...

Wie heeft er ervaring op een Z750 of naked?

Mooie Speed Triple kopen? :P
 
Aha ja want dit weer is al mooi zat vind ik zelf, beter 10 dan 30graden..
Zit weleens te denk om eens iets totaal anders te nemen, ducati st3/4 s4r of aprilia tuono ofzo. Maarja die dingen moeten in de schuur en daar staan er al een of twee die ik niet kwijt wil. En bovendien durf ik het niet een Duc, terwijl ik vermoed dat ik na een proefrit verkocht ben.


10 graden is nog net te fris voor mij persoonlijk, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Wat weerhoud je van een Duc ? dat ze onbetrouwbaar zouden zijn ? hebben er 2 staan en zijn beide probleemloos... onderhoudskosten ? ja dat is wel een puntje haha B| verder een prima fiets, ik vind de looks erg tof en het karakter van een tweecilinder vind ik heerlijk
 
Laatst bewerkt:
Ook hier is er al gereden afgelopen zondag. In de zon was het goed te doen. Zonder zon was het frisjes.. Maar seizoen 2015 is geopend
 
10 graden is nog net te fris voor mij persoonlijk, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Wat weerhoud je van een Duc ? dat ze onbetrouwbaar zouden zijn ? hebben er 2 staan en zijn beide probleemloos... onderhoudskosten ? ja dat is wel een puntje haha B| verder een prima fiets, ik vind de looks erg tof en het karakter van een tweecilinder vind ik heerlijk

tsja geen idee, ik heb er vooral nog nooit mee gereden op een gaargereden monster 600 na dan maar dat is sowieso een dames ducati. Ik ben ook erg gesteld op zitcomfort dus de meeste vallen al af. Monster 1100 lijkt me leuk of s4r, een Diavel zou ik blind kopen stel dat ik gesponsord wordt dat ding is geweldig een sportieve naked kruisen met een chopper! Waar blijven de andere merken met dit concept?
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag! Heb er inmiddels al een paar ritjes opzitten... Heel fijn!
De Z moet alleen nog even andere remblokken. Heb ze al in de schuur liggen, maar moet er nog even een studie van make.

Hey Dizizmy, Heb jij misschien informatie over wat ik zou moeten weten of waar ik moet letten betreft de Z. Welke serie rijd jij zelf? Hoe zit het met de power en vuurwerk van de Z.
Alle info is welkom. Ik heb zelf dus een oogje op het model 2007 / 2010.
Sla ik de plank mis als ik voor de 750 ga ipv 1000??
 
Z1000... Heb zelf een half jaartje een street triple vorig model gehad en ook een speed gereden vorig model, Street Triple is leuker. Leuker dan een z750 en ook z1000 vind ik zelf.
 
Wie weet? heb je meer info, foto, bouwjaar, prijsje.
Ben zelf wel hondsdol geworden op de Z750 2007 / 2010.
Ben bnieuwd of de Speed Triple dit weg kan nemen...

2011, wit, zelf uit belgië gehaald van eerste eigenaar, historie compleet inc. bonnetjes etc. kmst net over 14k. Alarm, en nog wat kleine upgrades, nieuwstaat.
8500,00 is mijn minimum.
Bij serieuze interesse, kom gewoon een keer kijken.
 
Ik heb een Z 1000 uit 2003, ben er erg tevreden over. Leuk om mee te spelen, maar kan er rustig mee rijden. Heb er een leovince uitlaatje onder zitten en een powercommander. Tja, wat je leuk vindt. Ik zou zeggen. Probeer lekker wat uit. Motor is toch een persoonlijk iets.
 
Tis inderdaad zelf even uitproberen...ga ik ook sker doen.

Zou graag willen Voske, maar tis iets boven mijn budget. Kijk sowieso qua prijsklasse tm 2010.
 
Terug
Bovenaan Onderaan