Vlaardingen (en omstreken) *deel 23*

Nog motornieuws uit vlaardingen? Motor van het jaar 2016 verkiezing wat vinden jullie leuk nieuws?
Yamaha MT10 ben ik het meest fan van.

2016-yamaha-mt-10-Black-Red.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben nog wel even naar de beurs geweest maar echt spectaculaire dingen heb ik niet gezien (of gemist O-).

Die MT10 (kleurstelling geel/grijs) was wel een bruut ja.
 
Die kleurstelling MT10 met fluorgeel en grondverf grijs vind ik niet zo, ik denk ook dat je na elke rit je velgen kan wassen. Het concept lijkt me geweldig, de 4L crossplane van de R1 getuned en gegeard voor prestaties in de realiteit, rechte zit, compacte bouw, ogenschijnlijk goede windbescherming, verstelbare vering en complete electronica. Een soort samensmelting van een toermotor en een hitsige streetfighter. Maar de Vmax1700 blijft toch ook een magisch apparaat en mijn interesse hebben.
 
hoi hoi :)
ben ook nog even op de beurs wezen kijken, en tja.... dan slaat de twijfel toch de twijfel toe. Andere motor kopen of niet?!?


Je oog ergens op laten vallen ?



Die kleurstelling MT10 met fluorgeel en grondverf grijs vind ik niet zo, ik denk ook dat je na elke rit je velgen kan wassen. Het concept lijkt me geweldig, de 4L crossplane van de R1 getuned en gegeard voor prestaties in de realiteit, rechte zit, compacte bouw, ogenschijnlijk goede windbescherming, verstelbare vering en complete electronica. Een soort samensmelting van een toermotor en een hitsige streetfighter. Maar de Vmax1700 blijft toch ook een magisch apparaat en mijn interesse hebben.


vind de kleurstelling wel spectaculair juist, voor dagelijks gebruik met oog op schoonmaken wellicht wat minder praktisch maar anderzijds wel weer zichtbaar. Vind de MT10 een stuk mooier dan de MT09, die klopt ergens niets, de MT07 is dan weer wel mooi om te zien.

Ik vind persoonlijk de Vmax niet echt mooi, maar smaken verschillen natuurlijk (en gelukkig, anders wordt het maar een saaie boel).
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe type z1000 vanaf 2013 ofzo? loopt ultrasoepel en de versnellingsbak is de beste die ik ooit ervaren heb. Ik kan zelf niet wennen aan de straatvechtershouding en minimale windbescherming maar het is een monsterlijk gaaf ding. De S1000r zal ook prima zijn, geen ervaring mee, klinkt wel duurder.
 
Zodra het net ff wat warmer is en het werk. Het toe laat, gaan we eens ff proefritten maken. 😋
En joh, aan de huidige Z1000 beleef ik ook nog zat plezier.

persoonlijk vind ik je huidge Z een van de mooiste uitvoeringen... vind de huidige 1000 niet zo'n mooi neusje hebben, de 800 daarin tegen is wel weer errrug gaaf !

conclusie, een 1000 kopen vanwege de techniek en het sexy kontje, en de neus van de 800 erop schroeven :+

maar nogmaals, dat is geheel persoonlijk natuurlijk 8-)
 
Laatst bewerkt:
Tja, dat is het ook een beetje..... maar moet zeggen dat het ook mijn mening is dat de voorkant het net niet is.
Ik heb op een 800 gereden, maar vind dat deze net niet lekker zit. krijg een beetje pijn in mijn donder,
 
Z1000SX zou ik dan verkiezen. Heb je nog iets comfortabels en praktisch, vind hem nog mooier ook dan z800 of z1000
 
Zo daar hebben ze een goede verkoper lopen denk ik. Wie wil daar nou mee gezien worden 😉.

Ik ben helemaal weg van de XSR900 60th versie.

2016_yamaha_xsr900_10.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan