Vlaardingen (en omstreken) *deel 23*

Vet ding natuurlijk de S1000R...!

Ja die Yamaha XSR900 is de eerste motor misschien wel waar ik echt verlieft op ben nu ik hem in het echt gezien heb. Toen die MT-09 uitkwam dacht ik al: Als ze hier nou een retro cruiser style motor van maken is het helemaal mijn ding. De MT-10 in het zwart vind ik ook echt te gek.

Sowieso zijn steeds meer merken nu bezig met sportieve retro cruiser modellen. Cb4 concept bijvoorbeeld ook errug cool:
Honda-CB4-Concept-04.jpg
 
Na het onderhouden, poetsen en een zonnedans gisteren eindelijk mijn zomerseizoen gestart *O*
(jahh jahhh nu pas... en voor de anderen JA JA nu al :+ )


Heerlijk om weer even te sturen na de winterstop hoewel het later op de avond als de zon bijna onder is nog wel behoorlijk fris is.
 
Laatst bewerkt:
Was koude handjes gisteravond, maar verder heerlijk. Heb eventjes een rondje Westland gedaan.


inderdaad koude-handjes weer :Y
Ik heb ook een rondje Westland gedaan maar je niet gezien.

ik ga het vanavond weer proberen, maar dan wat vroeger op de avond :]
 
Is er wel een beetje stil idd :/

Vlaardingers hebben toch wel knappe fietsen zeg 8-)
Zag al een S1000R voorbijkomen en een retro MT 09 :9~
En laten we KTM niet uitvlakken... :+

Over KTM gesproken, zag een poosje geleden in centrum een Duke 125/200 rijden.
Niet zo heel bijzonder zou je zeggen.
Echter de bestuurster, wat een plaatje, damn!
Maar goed we dwalen af :P
 
Haha mooi die oude film, nounou vld topic druk bovenaan. In feite prima op een 1,5week voortdurende oorontsteking en dus niet kunnen rijden na. Leuke bikes erbij zo, hoewel mijn Magna bananenchopper en vele andere oudere motors nog steeds leuk zijn. Rest nog nieuws?
 
:W

Er zijn nog genoeg "meelezers" hoor :+

maar hier ook alles goed, duccies net terug van onderhoud en vandaag er even mee naar het werk, het begint al lekker motor-weer te worden :P
 
Hallo iedereen.. ook maar weer melden hier.. misschien dat we het topic dan wel weer vol krijgen binnen een dag })

Even een nieuwe introductie na een tijd lang offline te zijn geweest van het motor forum, de meeste kennen mij als SRAD-99
1383909

maar deze total los gereden en daarna geen motor meer in mijn bezit gehad, wel altijd gebruik kunnen maken van motorfietsen om mij heen.

Sinds een paar weken de trotste eigenaar van dit pareltje :P:
1383905


deze heb ik gekocht als project om er een caferacer/bobber van te maken.

Mee lezen wat ik een beetje aan de brommer aan het doen ben: CX500 Project!

En hallo iedereen en oud gediende:W
 
Eerste post hier op dit forum.

Gezellige drukke boel hier in Vlaardingen O-)

Mijn huidige machine's waar ik dagelijks op rij (buiten een R65 projectje)
 

Bijlagen

  • IMG_1679.JPG
    IMG_1679.JPG
    180,2 KB · Weergaven: 9
  • IMG_0084.JPG
    IMG_0084.JPG
    199,8 KB · Weergaven: 12
Eerste post hier op dit forum.

Gezellige drukke boel hier in Vlaardingen O-)

Mijn huidige machine's waar ik dagelijks op rij (buiten een R65 projectje)
Nou idd niet meer wat het is geweest, maar doe ik het maar 8)7

Welkom :t:W
 
Hallo iedereen.. ook maar weer melden hier.. misschien dat we het topic dan wel weer vol krijgen binnen een dag })

Even een nieuwe introductie na een tijd lang offline te zijn geweest van het motor forum, de meeste kennen mij als SRAD-99
Bekijk bijlage 1383909
maar deze total los gereden en daarna geen motor meer in mijn bezit gehad, wel altijd gebruik kunnen maken van motorfietsen om mij heen.

Sinds een paar weken de trotste eigenaar van dit pareltje :P:
Bekijk bijlage 1383905

deze heb ik gekocht als project om er een caferacer/bobber van te maken.

Mee lezen wat ik een beetje aan de brommer aan het doen ben: CX500 Project!

En hallo iedereen en oud gediende:W

Heej daar hoe ist nou leuk ding gewoon origineel al... ook aan de retro dus? Maar het blijft dood hier hoor....
 
Terug
Bovenaan Onderaan