Vlamme in België

Op donderdag 27 februari 2003 19:33 schreef woefiemotard het volgende:zit wel tot zondagavond in Engeland,zitten jullie de week daarop ook te raggen?
*D

Als mijn rbw niet afgepakt is door die rotte zwaan van vorige week wel ja :P

het we van de 8ste niet, moet ik werken
 
Als mijn rbw niet afgepakt is door die rotte zwaan van vorige week wel ja :P

het we van de 8ste niet, moet ik werken
ok dan vlamme we de week daarop wel ,just gimme a mail !thx
zijde gij ni flink geweest bij meneer de zwaan?hebbe ze wer een onschuldig racerke gekloot uit frustratie da hun Beemerkes slakjes zijn?

AMAAAAAAAAI !! :r fotooke van uw scheurijzer?
 
full
 
Weet nog niet hoe laat, zal dat zondagmorgen ofzo wel posten, zal rond een uur of 3 zijn (wisselen de flikken van shift :P )
=> oppassen sigma, ben vorige zondag gepasseerd waar ge bedoelt :9~ (vriendin achterop vond't niet zo leuk }) heb toertje langs de dijk naar kieldrecht gereden, en wou er langs de andere kant terug door, maar werd gestopt door biker die er 'ontsnapt' was... flikkers hadden boel al verpest.
 
zal ;( worden ,is 600 op kenteken....sorry!

|( 'k had het wat anders op moeten tikken denk ik |(

600 op het kenteken is juist :) dit ivm aanvraag NL kenteken :z

Maare wat wil je d'r nou voor hebben??

[edit]. laatmaar net je advertentie op EEBee gezienhttp://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3314014598

is net ff boven het budget ;(
 
Laatst bewerkt:
=> oppassen sigma, ben vorige zondag gepasseerd waar ge bedoelt :9~ (vriendin achterop vond't niet zo leuk }) heb toertje langs de dijk naar kieldrecht gereden, en wou er langs de andere kant terug door, maar werd gestopt door biker die er 'ontsnapt' was... flikkers hadden boel al verpest.

Ik weet het, heb een boete gehad omdat ik in het "verboden voor motoren gebied was" en ben daarna aan de oprit expressweg ook tegengehouden en dan zijn er aan het Deurganckdok nog eens twee zwanen komen zagen

Zeikerds, er komt daar geen kat en de enige die zich in stukken rijd ben ik zelf
 
Ik weet het, heb een boete gehad omdat ik in het "verboden voor motoren gebied was" en ben daarna aan de oprit expressweg ook tegengehouden en dan zijn er aan het Deurganckdok nog eens twee zwanen komen zagen

Zeikerds, er komt daar geen kat en de enige die zich in stukken rijd ben ik zelf
what the fuck.. moogt ge daar al niet meer "zijn" O-) ook of wat?

chance dat'k af en toe een maandag verlof heb.. zit ur toch geen kat daar })
 
Aan de zogenaamde ronde punten ven Kallo niet nee, maar mijn favoriet is afrit voor de liefkenshoek, ten einde links, volgen tot aan indaver, links en daar begint pure heaven 20 bochten met in het midden een recht stuk van 3km, GAAAAAAAZ :9
 
Aan de zogenaamde ronde punten ven Kallo niet nee, maar mijn favoriet is afrit voor de liefkenshoek, ten einde links, volgen tot aan indaver, links en daar begint pure heaven 20 bochten met in het midden een recht stuk van 3km, GAAAAAAAZ :9
da's het straatje (parcours?) waar'k het over had daarnet.. ben er blijkbaar net op tijd weggereden zondag en :} aan degene die me tegengehouden heeft om terug te gaan

maarru.. }) de ronde punten van kallo? }) wegbeschrijving pleeeeeaaaasseeee ??

mag je me ook mailen als je 't liever niet post.. als modje kun je m'n mailadres wel zien veronderstel ik, en mocht je in de geburen nog plaatsjes weten om de remproef te oefenen :P , laat maar weten
 
da's het straatje (parcours?) waar'k het over had daarnet.. ben er blijkbaar net op tijd weggereden zondag en :} aan degene die me tegengehouden heeft om terug te gaan

maarru.. }) de ronde punten van kallo? }) wegbeschrijving pleeeeeaaaasseeee ??

mag je me ook mailen als je 't liever niet post.. als modje kun je m'n mailadres wel zien veronderstel ik, en mocht je in de geburen nog plaatsjes weten om de remproef te oefenen :P , laat maar weten

Was dat iemand met een zwarte gixxer die U heeft teruggestuurd? die had ook net een portie gehad van die zwanen :r
 
Was dat iemand met een zwarte gixxer die U heeft teruggestuurd? die had ook net een portie gehad van die zwanen :r
eerlijk gezegd? geen idee.. kerel had een pak aan met wat geel in, maar voor de rest heb ik enkel waarschuwingsteken gezien en feit dat ik beter terugkeerde
 
Aan de zogenaamde ronde punten ven Kallo niet nee, maar mijn favoriet is afrit voor de liefkenshoek, ten einde links, volgen tot aan indaver, links en daar begint pure heaven 20 bochten met in het midden een recht stuk van 3km, GAAAAAAAZ :9

Sigma, bedoel je het beruchte baantje achter Kallo dorp? Pakweg 4-5 jaar geleden een scheurparadijs en sinds paar jaar verboden voor motoren? De "canadalaan"?
 
LOL dit gaat echt nergens over he !

Kzie jullie allemaal wel binnenkort !

Grtz,
iBuZze

Lol ,heey, leukste thuis! *D Wat bedoel je met "dit gaat echt nergens over"?
Dit gaat dus wel deels over mijn en anderen hun rijkgevulde scheur-verleden op baantjes waar het toen nog kon, en nu niet meer :r .
In Kallo, deed ik trouwens ooit m'n eerste knee-down, snif, wordt er weemoedig van ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan