Vlammetjes?

SjonnieB

MF'er
23 mei 2001
104
1
Vastorf/D
natuurlijk verschillen meningen, maar persoonlijk vind ik die vlammetjes mappen bij meer als 15 posts veel te nerveus, en wie zegt dat daar geflamed wordt??

Een mapje is een mapje, en als er meer als 15 posts zijn, nou dan zie ik dat wel :icon_smile:

Een iets minder druk icoontje mag ook nog van mij, natuurlijk :icon_smile:

Wie heeft er nog meer een mening?
 
Ik deel jullie mening.
Maar vergeet niet dat er nog druk achter de schermen word gewerkt door BertV en Duderuud! So please be patient

BertV is momenteel bezig met de layout en ik heb net een screenshot gezien.
En het ziet er nu al heel gaaf uit!!!! :icon_smile:
Alleen jammer dat mijn header dan verdwijnt :icon_frown:


 
Ach ergens vind ik persoonlijk die vlammetjes wel leuk, het rare vind ik alleen dat ik dat ene topic al helemaal gelezen heb terwijl er gewoon vlammetjes voor blijven staan,
en dit is dacht ik niet de bedoeling, maar zoals reeds eerder gezegd, er wordt nog druk gewerkt achter de schermen.

Mij persoonlijk kan het niet boeien, want ik vind dit itt de vorige "plek" waar we konden posten over alles wat met motoren te maken had , offtopic of ontopic een hele vooruitgang!!

_________________
System Error, hit any user to continue ........[OK] ....[CANCEL]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-05-25 23:08 ]
 
Die vlammetjes betekenen dat er meer dan 15 replies zijn in een topic. De kleur van de map heeft meer betrekking op wat je zegt...
 
kunnen wij misschien ook al een preview te zien krijgen? :icon_smile:
erg nieuwsgierig hoor
 
Ik moet zeggen dat ook heilig nerveus worden van vlammetjes, doet me denken aan :icon_evil: , snap e vous?
 
Vormgever BertV had ook al z'n oog op die irritante flammetjes laten vallen.
Die kunnen wat mij betreft verdwijnen, maar duderuud is de femme van dit forum :icon_smile:

Ik vind zelf de smilies van gathering.tweakers ook fraaier dan deze.
 
Vormgever BertV had ook al z'n oog op die irritante flammetjes laten vallen.
Die kunnen wat mij betreft verdwijnen, maar duderuud is de femme van dit forum :icon_smile:

Ik vind zelf de smilies van gathering.tweakers ook fraaier dan deze.

Hier is ikke het ook mee eens... Gaarne GEEN vlammetjes meer ennuh als het kan graag andere cq meer smilies....
 
Euh, niet echt...maar kan er niet een mooi antwoord op geven, dan verklap ik de verassing! :) })

Gebeurd allemaal binnenkort mensen!
 
Zie http://www.motor-forum.nl/forum/viewtopic.php?topic=336&forum=9&6 (deze) draad. Zaterdag dus grote upgrade. (Zeer hoogstwaarschijnlijk, ik hoor vrijdag of we de server-ruimte inkunnen....)

Daarna kan ik gelijk aan de slag met het nieuwtje. Ik heb al ergens een preview draaien, maar die werkt nog niet helemaal goed, dus ik geef de url lekker niet...

(Mensen die me langer kennen zouden de url kunnen weten misschien, er zit ruud in de url, hehe!!)

Genoeg gepest, doorwerken allemaal! :) ;)
 
Zou kunnen, maar om nou te zeggen dat dat een enorme vooruitgang is... :?

Nou ja, we wachten wel af...
 
Hahahah nee dat is het niet hoor jongens.

Ik wil jullie de url wel geven, maarja je hebt er toch niks aan aangezien je een vette error op je scherm krijgt.

Maar het gaat wel heel mooi worden, echt waar!

 
JW weet waar hij over praat, hehe!

PS. http://www.duderuud.net (www.duderuud.net) had ALLANG in de dns moeten verwijzen naar de server van web-developer, waar ik nu ook zit met motor-forum.nl. De server-ruimte waar duderuud.net naar moet verwijzen heb ik al, daar draait nu half de beta van het nieuwe motor-forum :)

duderuud.net is geregistreerd via freehosting, toen ze net begonnen waren. Daarom heb ik ook een .net-domein gratis, was een zooitje, hehe!

Maar begin maart al aanvraag ingediend dat ze hun dns moeten veranderen, omdat ik de site wilde verhuizen. Het is nu 20 juni, en het is nog steeds niet gedaan! :r :r :r
 
En nee, dat is NIET een forum wat ik ga gebruiken als vervanger voor phpBB, hehe! Is een van mijn eerste forums...
 
JW, die error kreeg ik op mijn werk niet, thuis wel.

ff wat aangepast, nu wel wat te zien (niet veel, maar meer dan eerst in ieder geval, hehe)
 
Terug
Bovenaan Onderaan