Vliegertouw nekt motorrijder

dit wil je zeker niet meemaken :N
die motorrijder heet geluk gehad dan het kinderen waren
dus waarschijnlijk kindervliegers.
want als het n vlieger was die wij wel is maken 1bij1 meter
die is met twee man nog niet te houden :N
dan overleef je zoiets niet. :N

1m2 is een kindervlieger ja. Een beetje powerkite zit tussen de 7m2 en 24m2. Die hangen aan 300-500 kg dyneema, die hadden dus niet meegegeven, en zeker niet gebroken. Mag niet hopen dat zulke vliegers door mensen gebruikt worden die langs een weg gaan staan (hoewel tegenwoordig al die stadse pikkies die cool willen zijn en gaan kitesurfen er ook geen fuck van snappen) Maar die dunne draajes van kindertjes nsijden wel weer wat makkelijker vrees ik...
 
Op dat veldje kun je helemaal niet vliegeren. Veels te klein om een beetje laminaire wind te hebben. Hoorde het gisteren al.

Je moet ook niet in een wijk gaan vliegeren. :(
 
1m2 is een kindervlieger ja. Een beetje powerkite zit tussen de 7m2 en 24m2. Die hangen aan 300-500 kg dyneema, die hadden dus niet meegegeven, en zeker niet gebroken. Mag niet hopen dat zulke vliegers door mensen gebruikt worden die langs een weg gaan staan (hoewel tegenwoordig al die stadse pikkies die cool willen zijn en gaan kitesurfen er ook geen fuck van snappen) Maar die dunne draajes van kindertjes nsijden wel weer wat makkelijker vrees ik...


maar bij 300-500 kg dyneema zal je de draad wel kunnen zien.
maar goed al met al geen leuke ontwikkeling met dat vliegeren
in en om het wegennet. :N
 
Dit doet me denken aan een 'ongeluk' wat een aantal jaartjes geleden op het nieuws was.

Daar was een bromfietser ook 'genekt' door een stuk touw wat waarschijnlijk express tussen 2 bomen gespand was door jongeren. Deze bromfietser kreeg de touw precies in z'n nek. Het gevolg was dat zijn stembanden de klote ingingen of iets in die richting. Hij werd geinterviewd en hij kon niet meer normaal praten (je weet wel, hij praatte hetzelfde als van die mensen die met zo'n apparaat ééntonig praten, maar bij hem was het compleet verkeerd gegaan) en had een slang in zijn keel voor ademhaling ofzo...


Geen geintjes dus dit soort ongelukken :X
 
Sodeknetters, jij kent die buurt aardig goed he..... :Z

Ik woon in almelo .... B|

Mijn vrouw luistert graag naar haar (politie)scanner .....
En dan zeggen ze dat er in Almelo alleen stoplichten op rood en groen springen ........ '(

Als het donker is rij ik er niet met de auto door als ik er niet moet zijn....
gelukkig hebben ze een zak met geld gekregen van het rijk en worden nu al die krot portiekwoningen afgebroken en nieuwe gebouwd met 2 x hogere huur en wat koop ertussen en het tuig & toki's verkassen naar een wijk die ze over 15 jaar willen aanpakken .....

waar ik nu woon hebben ze dat ook gedaan ,, woon nu in een leuk nieuwbouw huis voor een betrekkelijke lage prijs en het tuig is weg , de rest is de wacht aan gezegt.
alleen jammer dat ons oude huis in een buurt staat waar ze nu al dat tuig neer poten ...... dus we hadden weinig keus maar zijn er al met al toch nog redelijk uit gesprongen .......

Almelo is best leuk wonen , je moet alleen weten waar .....
hou je er rekening mee zit je goed.......
 
Op dat veldje kun je helemaal niet vliegeren. Veels te klein om een beetje laminaire wind te hebben. Hoorde het gisteren al.

Je moet ook niet in een wijk gaan vliegeren. :(

nee het is er inderdaad niet groot , maar ze doen er ook wel maffere dingen.....
ze deden al sprintjes trekken met oude manta's en taunissen toen to fast to fourous nog geschreven moest worden......
met luchtbuksen katten, duiven neerknallen .....
levendige handel in zwarte handel.....

Er wonen ook van die meisje van nulde achtige gezinnen waar hulpdiensten af en an reden ....
 
toen ik nog in de buurt van Ede woonde was het bekend dat sommigen het leuk vonden om 's avonds vislijnen te spannen over het fietspad van de spoortunnel.


dit soort humor snap ik dus niet. is er iemand die het uit kan leggen?
 
en......
daar zitten nogal wat vechtvlieger liefhebbers.

en da's geen gewoon draad ! :(


:^

Op de Rembrantlaan zijn ze al weet niet hoe lang aan het vliegeren.
En niet gewoon vliegeren, maar elkaar uit de lucht snijden.
Dus het beste en scherpste draad en snijden maar.

Zit het politiebureau nog op het van Goghplein?
 
Als het donker is rij ik er niet met de auto door als ik er niet moet zijn....
gelukkig hebben ze een zak met geld gekregen van het rijk en worden nu al die krot portiekwoningen afgebroken en nieuwe gebouwd met 2 x hogere huur en wat koop ertussen en het tuig & toki's verkassen naar een wijk die ze over 15 jaar willen aanpakken .....

waar ik nu woon hebben ze dat ook gedaan ,, woon nu in een leuk nieuwbouw huis voor een betrekkelijke lage prijs en het tuig is weg , de rest is de wacht aan gezegt.
alleen jammer dat ons oude huis in een buurt staat waar ze nu al dat tuig neer poten ...... dus we hadden weinig keus maar zijn er al met al toch nog redelijk uit gesprongen .......

Almelo is best leuk wonen , je moet alleen weten waar .....
hou je er rekening mee zit je goed.......

Dan vraag ik me af waar je nu woont :?

Veel buurten zijn gewoon oude volksbuurtjes en die mensen gedragen zich misschien anders, maar zolang je normaal tegen hun doet zal er niet snel wat gebeuren en kun je er ook wel gewoon langsrijden.

Vind jouw verhaal wel erg stemmingsmakerij.
 
:^

Op de Rembrantlaan zijn ze al weet niet hoe lang aan het vliegeren.
En niet gewoon vliegeren, maar elkaar uit de lucht snijden.
Dus het beste en scherpste draad en snijden maar.

Zit het politiebureau nog op het van Goghplein?

Je bedoeld van dat draad, wat met gemalen glas opgeleukt is :?

Overigens vroeger vliegerde ik met kevlar lijnen, je wilt niet weten wat je daar mee doorsnijdt. Het was vast geen dyneema. want als je daar een anders soort materiaal mee raakt, dan breekt het gelijk. Zal dus wel cheapo nylon of vechtvliegertjes draad zijn. Lekkere gasten :(
 
Dan vraag ik me af waar je nu woont :?

Veel buurten zijn gewoon oude volksbuurtjes en die mensen gedragen zich misschien anders, maar zolang je normaal tegen hun doet zal er niet snel wat gebeuren en kun je er ook wel gewoon langsrijden.

Vind jouw verhaal wel erg stemmingsmakerij.

Hij woont er toch zelf :X
 
:^

Op de Rembrantlaan zijn ze al weet niet hoe lang aan het vliegeren.
En niet gewoon vliegeren, maar elkaar uit de lucht snijden.
Dus het beste en scherpste draad en snijden maar.

Zit het politiebureau nog op het van Goghplein?

Nee hebben ze opgeheven volgens mij.
 
Je bedoeld van dat draad, wat met gemalen glas opgeleukt is :?


Dat gebruikten ze eerder wel veel ja.
Weet zo al die namen ook niet meer, weet wel dat wij altijd achter die vliegers aangingen als ze losgesneden waren.
Die dingen stellen niets voor, 2 dunne houten stokjes en een soort rijstpapier met ieder zijn eigen logo aan gekleurde strepen enz.
 
Bestaat Hoorn alleen uit 1 buurt dan of heb je daar ook verschillende buurten?
In Almelo namelijk wel, en aangezien hij aangaf nu in een betere buurt te wonen, vroeg ik me af wat dan wel niet een betere buurt zou zijn ;) ... snappie :z ;)

Kerkelanden of Goose maat _O-
 
Dan vraag ik me af waar je nu woont :?

Veel buurten zijn gewoon oude volksbuurtjes en die mensen gedragen zich misschien anders, maar zolang je normaal tegen hun doet zal er niet snel wat gebeuren en kun je er ook wel gewoon langsrijden.

Vind jouw verhaal wel erg stemmingsmakerij.

idd stemmingmakerij, heb 9jr naast het veldje in een flat gewoond, de meeste vliegeraards zijn zelfs wat oudere molukkers die er rustig vliegeren, heb er in die 9jr nooit iets meegemaakt van gevaarlijke situaties ed.
Kan gewoon overal gebeuren en dan krijg je idd zeer gevaarlijke situaties, gelukkig is de motorrijder er goed vanaf gekomen.

en idd, politie buro aan t van gogh plein is opgeheven.
 
idd stemmingmakerij, heb 9jr naast het veldje in een flat gewoond, de meeste vliegeraards zijn zelfs wat oudere molukkers die er rustig vliegeren, heb er in die 9jr nooit iets meegemaakt van gevaarlijke situaties ed.
Kan gewoon overal gebeuren en dan krijg je idd zeer gevaarlijke situaties, gelukkig is de motorrijder er goed vanaf gekomen.

en idd, politie buro aan t van gogh plein is opgeheven.


De meeste zijn (of waren) ook wat oudere Molukkers, maar daar zaten wel fanatiekelingen tussen hoor.
Was vaak ook wel mooi om te zien, zo'n gevecht in de lucht.

Dit kan ook zeker overal gebeuren, maar kan me indenken dat de schrik er wel goed in zit. Gelukkig is het "goed" afgelopen.
 
Dit doet me denken aan een 'ongeluk' wat een aantal jaartjes geleden op het nieuws was.

Daar was een bromfietser ook 'genekt' door een stuk touw wat waarschijnlijk express tussen 2 bomen gespand was door jongeren. Deze bromfietser kreeg de touw precies in z'n nek. Het gevolg was dat zijn stembanden de klote ingingen of iets in die richting. Hij werd geinterviewd en hij kon niet meer normaal praten (je weet wel, hij praatte hetzelfde als van die mensen die met zo'n apparaat ééntonig praten, maar bij hem was het compleet verkeerd gegaan) en had een slang in zijn keel voor ademhaling ofzo...


Geen geintjes dus dit soort ongelukken :X

Dat was in zandvoort geloof ik, ik dacht zelfs op het circuit...
correct me if i'm wrong

Verder heeft de motorrijder imo geluk gehad dat hij uberhaupt nog verhaal kon gaan halen...
 
idd stemmingmakerij, heb 9jr naast het veldje in een flat gewoond, de meeste vliegeraards zijn zelfs wat oudere molukkers die er rustig vliegeren, heb er in die 9jr nooit iets meegemaakt van gevaarlijke situaties ed.
Kan gewoon overal gebeuren en dan krijg je idd zeer gevaarlijke situaties, gelukkig is de motorrijder er goed vanaf gekomen.

en idd, politie buro aan t van gogh plein is opgeheven.


Nou ,, lees jij nooit kranten , kijk je nooit tv oost , en kwam je wel uit je flatje ???

Het is niet meer zo erg als een aantal jaren geleden , maar een model buurt is het nu nog niet ...

ik zit nu op nieuwland 2

Meestal heb je wel gelijk als je normaal doet het meestal weinig aan de hand
tot er iemand drank in heeft gegoten .....
Of dingen als "familie" eer in het spel zijn......

Almelo is echt verdeeld in zones .... waar verschillend beleid van kracht is....

Maar zulke wijken heb je in elke grote woonkern + 75.000 mensen
 
Nou ,, lees jij nooit kranten , kijk je nooit tv oost , en kwam je wel uit je flatje ???

Het is niet meer zo erg als een aantal jaren geleden , maar een model buurt is het nu nog niet ...

ik zit nu op nieuwland 2

Meestal heb je wel gelijk als je normaal doet het meestal weinig aan de hand
tot er iemand drank in heeft gegoten .....
Of dingen als "familie" eer in het spel zijn......

Almelo is echt verdeeld in zones .... waar verschillend beleid van kracht is....

Maar zulke wijken heb je in elke grote woonkern + 75.000 mensen


Nieuwland 2 een betere wijk ..... _O- _O- _O-
Ben juist blij dat ik DAAR weg ben ;) , half jaar in die buurt was al te veel.
En nee, niet omdat ik het tuig vond, maar puur omdat ik de buurt 3 keer niks vond.

Ja ik las wel eens de kranten, ja ik keek ook wel eens tv oost, en ja ik kwam ook wel mijn huis uit en nee, ik heb me nooit bedreigd gevoelen daar.

Maar goed, nu liep ik zelf ook altijd bij een groep, meestal op de riet.
En tjah, we reden ook op scooters rond, maar dat zie ik ook waar ik nu woon.
Maar ik weet ook dat er niets aan de hand is als je je niet met andermans zaken bemoeid en ieder in zijn waarde laat.
Waarom is het tuig als ze daar wonen, omdat ze graag met een biertje voor de deur zitten? Moeten hun toch weten, zolang ze niemand lastig vallen is het toch geen probleem.

En problemen met drank of famillie heb je overal.
Of je nu in een "tuigbuurt" woont, een "luxere" wijk of op een hutje op de hei.
Maar als daar buitenstaanders bij betrokken zijn, is het meestal omdat ze zich met zaken bemoeien die ze niet aangaan.
 
Nieuwland 2 een betere wijk ..... _O- _O- _O-
Ben juist blij dat ik DAAR weg ben ;) , half jaar in die buurt was al te veel.
En nee, niet omdat ik het tuig vond, maar puur omdat ik de buurt 3 keer niks vond.

Ja ik las wel eens de kranten, ja ik keek ook wel eens tv oost, en ja ik kwam ook wel mijn huis uit en nee, ik heb me nooit bedreigd gevoelen daar.

Maar goed, nu liep ik zelf ook altijd bij een groep, meestal op de riet.
En tjah, we reden ook op scooters rond, maar dat zie ik ook waar ik nu woon.
Maar ik weet ook dat er niets aan de hand is als je je niet met andermans zaken bemoeid en ieder in zijn waarde laat.
Waarom is het tuig als ze daar wonen, omdat ze graag met een biertje voor de deur zitten? Moeten hun toch weten, zolang ze niemand lastig vallen is het toch geen probleem.

En problemen met drank of famillie heb je overal.
Of je nu in een "tuigbuurt" woont, een "luxere" wijk of op een hutje op de hei.
Maar als daar buitenstaanders bij betrokken zijn, is het meestal omdat ze zich met zaken bemoeien die ze niet aangaan.

een jaar of 3 a 4 geleden zou ik er niet over nagedacht hebben om op nieuwland 2 te gaan wonen ,, ze hebben 60 % plat gegooid geen 3 hoog flatjes meer
nu is het te doen ...

en ik heb niks tegen als mensen die buiten een biertje drinken
Maar wel als er een vrouw door d'r ex in elkaar getimmerd word omdat ze via de rechtbank alementatie opeist .....
en de juten dan erg druk zijn .... en de familie wat rondhangt om te beschermen en dan de juut wel eens er is en om de kleinste dingen staat te bekeuren.....
of met dit warme weer iedereen de ramen open en de stereo ook en je 5 soorten muziek door elkaar hoord .... kleine kinderen tot 23:00 op straat lopen gillen...
OF dat men afval bij de verzamel plaats neer zet en de gemeente het niet ophaald omdat het niet volgens de regels gaat en het weken blijft staan .....
Als mensen onderling een conflict verbaal beslechten met woorden waar ik niet weet wat ze betekenen ..
En als er eentje van moes naast je woont .....

dat heb ik er tegen ......
 
Dat was in zandvoort geloof ik, ik dacht zelfs op het circuit...
correct me if i'm wrong

Verder heeft de motorrijder imo geluk gehad dat hij uberhaupt nog verhaal kon gaan halen...


Plaats van het 'ongeluk' kan ik me echt niet meer herinneren, maar het was op de openbare weg, dat weet ik nog 100% zeker...diep en diep triest dat mensen totaal niet bij nadenken wat voor gevolgen zo'n onschuldig gespannen touwtje kan hebben... :N
 
M'n opa en oma woonden bij de Rembrandtlaan, en daar waren inderdaad vaak Molukkers aan het vechtvliegeren. Leuk om te zien, dat dan weer wel.

En Almelo: :r Wat een asociale klotestad. Vermijd het zoveel mogelijk. Zullen vast wel goede wijken zijn, maar waar ik altijd wezen moet is niet echt fijn. Bovendien, ik kan geen Turks, alhoewel ik de vaste scheldwoorden die je aan moet horen in de buurt van de Gravenallee 's avonds laat al wel ken. Alhoewel ik die 's avonds laat ook wel mijd tegenwoordig, want voor je het weet is je sterretje een rondje daaró :X Stikt er 's avonds van de homo's die op zoek zijn naar 'contact' |(

Nee, ik vind Almelo niet zo leuk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan