Vliegertouw nekt motorrijder

M'n opa en oma woonden bij de Rembrandtlaan, en daar waren inderdaad vaak Molukkers aan het vechtvliegeren. Leuk om te zien, dat dan weer wel.

En Almelo: :r Wat een asociale klotestad. Vermijd het zoveel mogelijk. Zullen vast wel goede wijken zijn, maar waar ik altijd wezen moet is niet echt fijn. Bovendien, ik kan geen Turks, alhoewel ik de vaste scheldwoorden die je aan moet horen in de buurt van de Gravenallee 's avonds laat al wel ken. Alhoewel ik die 's avonds laat ook wel mijd tegenwoordig, want voor je het weet is je sterretje een rondje daaró :X Stikt er 's avonds van de homo's die op zoek zijn naar 'contact' |(

Nee, ik vind Almelo niet zo leuk :+

Het is waar er word meer turks gesproken dan fatsoenlijk twents :(
De gravenallee staat bekend als de homo ontmoeting plek , al kun je overdag er heel gewoon fietsen, , wandelen etc ,, je moet alleen niet de struiken in gaan want daar glij je uit vand e gebruikte condooms.... d

Almelo heeft wijken en in die wijken heb je buurt verbanden van een paar straten .
En juist dat sommige buurtverbanden de hele wijk een slecht naam geven .

maar Almelo heeft een bepaalde charme ,, een bepaald soort twentse koppigheid,, als het hoogt zit enorm verbaal uitvallen ...
En als je er in zit ( geacepteerd ) heb je weinig gedonder.
Maar met een duur pak aan , spreek je hoog hollands in 3/4 en een dikke bak dan ben je het bokkie.....

Maar waar vind je het nog dat je buren helpt als de auto niet start , of klop je aan als je onverwachts gasten heb om wat eten te lenen ???
OF pas je op de kinderen van de buren,, en zit je zelf ook niet meer om een oppas verlegen....
De buurman is ziek en je haald de medicijnen bij de apotheek en hij straat later mn hele tuin .....

Dat heb ik eigenlijk nooit zo mee gemaakt .....

Ik hoef er niet meer weg , maar bepaalde buurten van almelo daar wil ik eigenlijk niet komen .....
 
in de buurt van de Gravenallee Alhoewel ik die 's avonds laat ook wel mijd tegenwoordig, want voor je het weet is je sterretje een rondje daaró :X Stikt er 's avonds van de homo's die op zoek zijn naar 'contact' |(


Wat doe je daar dan ook 's avonds :P
Dat is al minstens 20 jaar een homo-ontmoetingsplek _O-
 
Maar waar vind je het nog dat je buren helpt als de auto niet start , of klop je aan als je onverwachts gasten heb om wat eten te lenen ???
OF pas je op de kinderen van de buren,, en zit je zelf ook niet meer om een oppas verlegen....
De buurman is ziek en je haald de medicijnen bij de apotheek en hij straat later mn hele tuin .....

Dat heb ik eigenlijk nooit zo mee gemaakt .....
Zeker nooit gewoon in een dorp gewoond? ;)
Wat doe je daar dan ook 's avonds :P
Dat is al minstens 20 jaar een homo-ontmoetingsplek _O-
Moet soms 's avonds in Almelo zijn, en de Gravenallee is voor mij de kortste weg naar huis wanneer ik op de fiets ben (bijna altijd). Fiets er opzich nog wel doorheen maar als ik echt de tijd heb fiets ik wel om via 'het paradijs' en dan de wateregge.
 
Dit doet me denken aan een 'ongeluk' wat een aantal jaartjes geleden op het nieuws was.

Daar was een bromfietser ook 'genekt' door een stuk touw wat waarschijnlijk express tussen 2 bomen gespand was door jongeren. Deze bromfietser kreeg de touw precies in z'n nek. Het gevolg was dat zijn stembanden de klote ingingen of iets in die richting. Hij werd geinterviewd en hij kon niet meer normaal praten (je weet wel, hij praatte hetzelfde als van die mensen die met zo'n apparaat ééntonig praten, maar bij hem was het compleet verkeerd gegaan) en had een slang in zijn keel voor ademhaling ofzo...


Geen geintjes dus dit soort ongelukken :X

Hetzelfde verhaal als die autocoureur die ik een aantal jaar geleden op Zandvoort sprak (Duncan destijds actief in de Megane cup voor sponsor OCE). Lekker op zijn brommer door de Zandvoortse duinen en pats boem knal.... Wel overleeft maar stembanden volledig verwoest....
 
Zit hier even het Topic te lezen.

Dacht eerst dat het over een ongelukkige motorrijder ging die er met veel mazzel toch nog goed van af gekomen was. :o

Vervolgens dacht ik dat ik perongeluk een andere Topic geopend had over vliegeren :o

Maar inmiddels ben ik er achter dat het een Topic is waar de Almeloërs versus ex-almeloërs laten blijken dat de verdeeltheid wel héél erg groot is :o

Weet eindelijk het platteland weer te warderen })







Almelo.... the place to be, ore not to be O-)
 
Och, als je er geboren bent en dikke 20 jaar hebt gewoond .... ;)

:^ en ik zelfs 23 jaar!
Ik mag met recht zeggen "Ich Bin ein Almeloër!!!"

Met Almelo is nix mis. Beetje stad heeft dezelfde problemen. Nix aan de hand. Heb er 23 jaar met veel plezier gewoond en ik mis het af en toe nog best!
Ok sommige wijken kon je liever niet om 3 uur 's nachts, maar dat heb ik in Amsterdam of Almere ook.
 
Heeft dit eigenlijk nog wel iets te maken waar het gebeurd is? Het had naar mijn idee echt overal kunnen gebeuren...

Een ding is zeker, pijn deed t wel... Hebben jullie ooit wel eens de film Ghostship gezien...? Was ook iets met een kabeltje, iets dikker maar toch...


Grtz A3
 
Hetzelfde verhaal als die autocoureur die ik een aantal jaar geleden op Zandvoort sprak (Duncan destijds actief in de Megane cup voor sponsor OCE). Lekker op zijn brommer door de Zandvoortse duinen en pats boem knal.... Wel overleeft maar stembanden volledig verwoest....
:^
Ja, moest ook meteen aan Duncan denken, die heeft dat er goed afgebracht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan