Vliegertouw nekt motorrijder

Dutch Steph

MF veteraan
18 mrt 2003
3.258
2
Vliegertouw nekt motorrijder


Almelo - Een 24 jarige man uit Almelo reed vrijdagavond 30 juni omstreeks 21.15 uur met zijn motor op de Rembrandtlaan in Almelo. Net nadat hij linksaf de Jan Vermeerstraat was ingereden, voelde hij een stekende pijn bij zijn hals. Even later ontdekte hij dat hij een bloedende wond had en dat de gesp van zijn helm deels was doorgesneden. Ook zag hij dat er een flinke dot vliegertouw aan zijn helm zat.

Hij reed terug en zag op het veldje bij de Rembrandtlaan/Jan Vermeerstraat vier jongeren vliegeren. Ook zag hij twee oudere mannen op een bankje zitten die een koffer met vliegermateriaal bij zich hadden.
Hij heeft de mensen aangesproken maar geen duidelijke informatie gekregen.

De 24 jarige man is vervolgens voor behandeling van zijn verwondingen naar de huisartsenpost gegaan.
De politie verzoekt de vliegers en ook andere getuigen zich te melden via het nummer 0900-8844.

Dat wil je toch niet meemaken! Dit had veel erger af kunnen lopen.
 
Hij reed terug en zag op het veldje bij de Rembrandtlaan/Jan Vermeerstraat vier jongeren vliegeren. Ook zag hij twee oudere mannen op een bankje zitten die een koffer met vliegermateriaal bij zich hadden.
Hij heeft de mensen aangesproken maar geen duidelijke informatie gekregen.

...ben toch benieuwd hoe zo'n gesprekje dan is verlopen.
 

stupid0kx.gif
 
Hij had misschien beter de politie kunnen bellen, die hadden waarschijnlijk wat beter de waarheid boven tafel gekregen.

Aan de andere kant, ik weet niet hoe ernstig die wond was, als je flink uit je nek aan het bloeden bent, ga je natuurlijk liever eerst even langs de dokter.
 
Dat wil je toch niet meemaken! Dit had veel erger af kunnen lopen.



dit wil je zeker niet meemaken :N
die motorrijder heet geluk gehad dan het kinderen waren
dus waarschijnlijk kindervliegers.
want als het n vlieger was die wij wel is maken 1bij1 meter
die is met twee man nog niet te houden :N
dan overleef je zoiets niet. :N
 
Hadden ze er alvast een brief aanvast gemaakt? -O-

Moet wat zijn geweest als het zelfs door het helmriempje snijdt :X
 
dit wil je zeker niet meemaken :N
die motorrijder heet geluk gehad dan het kinderen waren
dus waarschijnlijk kindervliegers.
want als het n vlieger was die wij wel is maken 1bij1 meter
die is met twee man nog niet te houden :N
dan overleef je zoiets niet. :N

Uhm, met kindervliegers heb je geen geluk hoor, die hebben nylon vliegerlijntjes, wil je echt niet rond je keel hebben, dat spul snijd overal doorheen, meer serieuze vliegeraars gebruiken normaal gesproken dyneema dat snijd toch een heel stuk minder. Maar ze hadden gewoon uit de buurt van de weg moeten blijven, dit is levensgevaarlijk.
 
ik heb een keer met mijn vlieger een tak van ongeveer 3cm doorgesneden.
dat was met mijn nasa wing , ging er doorheen als of het boter was.


deze kerel heeft echt geluk gehad!

zijn nek bandje heeft hem waarschijnlijk gered,anders was hij nu zijn hoofd kwijt.
 
Uhm, met kindervliegers heb je geen geluk hoor, die hebben nylon vliegerlijntjes, wil je echt niet rond je keel hebben, dat spul snijd overal doorheen, meer serieuze vliegeraars gebruiken normaal gesproken dyneema dat snijd toch een heel stuk minder. Maar ze hadden gewoon uit de buurt van de weg moeten blijven, dit is levensgevaarlijk.


nijlon is gevaarlijker :Y
maar ik doelde meer de kracht die op je keel uit geoefent wordt
als de lijn strak blijft. dan wordt je of uit het zadel gewipt of
je breekt je nek. :X
 
Die straat is in een buurt waar ,hoe zal ik het netjes zeggen.
Men moeite heeft met aansluiting met de maatschapij.
Laag opgeleid , kans arm , er woont genoeg pluimage om een heel sezoen jerry springer te vullen ,alleen de taal .........
En als je in die straat de juut beld komen ze niet binnen 10 min maar na een uur maar dan gelijk met 2 busjes en het type agent waar je niet mee in discusie gaat.....

Dus als er zo iets gebeurt was het voorspelbaar dat niemand ook maar iets weet of gezien heeft ,, dat is namelijk de standaard reactie daar........

Voor de jongere daar is de scoatuh favoriet, rest rijd in voortspelbaar duits blik op leeftijd.
Maar de motor dichtheid is daar erg laag....
 
en......
daar zitten nogal wat vechtvlieger liefhebbers.

en da's geen gewoon draad ! :(


(cowboys bellen !)
die speciale gast(en)in een golfje is/zijn er binnen 10 minuten
en gaan wel zo staan, dat de meesten bakzeil halen
en gewoon meewerken.)

de meesten.........
 
Laatst bewerkt:
Die straat is in een buurt waar ,hoe zal ik het netjes zeggen.
Men moeite heeft met aansluiting met de maatschapij.
Laag opgeleid , kans arm , er woont genoeg pluimage om een heel sezoen jerry springer te vullen ,alleen de taal .........
En als je in die straat de juut beld komen ze niet binnen 10 min maar na een uur maar dan gelijk met 2 busjes en het type agent waar je niet mee in discusie gaat.....

Dus als er zo iets gebeurt was het voorspelbaar dat niemand ook maar iets weet of gezien heeft ,, dat is namelijk de standaard reactie daar........

Voor de jongere daar is de scoatuh favoriet, rest rijd in voortspelbaar duits blik op leeftijd.
Maar de motor dichtheid is daar erg laag....

Sodeknetters, jij kent die buurt aardig goed he..... :Z
 
Bizar nieuws -O- Had inderdaad veel erger kunnen aflopen...
Pislink die vliegers dus :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan