Vliegshow Gilze

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Ik woon op een steenworp van vliegveld Gilze rijen en kan in m'n achtertuin genieten van de Red arrows e.d. Vandaag en morgen is er een vliegshow van de Luchtmacht (landmacht lijkt me een beetje vreemd). Maar het is zeker de moeite waard om ff te gaan kijken.

Enne, het is gratis

Oh ja de motortrailer mag weg voor 150 euro (zie topic). Nee, ben niet desperate en Ja ik wil er graag voor m'n vakantie vanaf.

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7598
 
Nou, wat een herrie he!
En de klaasies maar klagen over onze uitlaatjes :(

Wel een gaaf gezicht, ik merk dat de productieviteit behoorlijk laag is hier haha!
 
Mja, is nog niet zo ver voor me ook niet.. maja, ik moet gans weekend ijskast, tafel en dat soort shit gaan kopen :(
 
Ik woon op een steenworp van vliegveld Gilze rijen en kan in m'n achtertuin genieten van de Red arrows e.d.

Volgens je profiel woon je in Eindhoven :?

Ik zie en hoor afentoe ook wat overkomen,maar moest vandaag werken en morgen is de vent en de dochter jarig.Dan zal ik ook maar thuisblijven.
'kHad wel graag gegaan.
 
Ik ben vanmiddag geweest best wel ruig als zo´n F16 voorbij vliegt op zo´n korte afstand
Heb op de heen weg nog aan een agentje de weg naar de parkeerplaats voor motoren gevraag
Ik heb open Termignoni´s op mijn duc dus hij moest flink roepen om daar overheen tekomen
 
Ik ben vanmiddag geweest best wel ruig als zo´n F16 voorbij vliegt op zo´n korte afstand
Je zou eens voor de gein bij mij moeten komen op Volkel.
Machtig als er zo'n tiental achter elkaar de lucht in gaat :}

Ik heb meerdere malen aan de start en landingsbaan gestaan. Dat gebulder is oh zo wreed :}
Zeker als ze met meerdere tegelijkertijd opstijgen :9~
 
Ik kom net terug, en ik vond het echt BRUUUUUUUUT,
wat een teringherrie maken die Tornado's.

Op een gegeven moment gingen ze gewoon stunten met zo'n grote lompe hercules, ff een loopje etc. echt :}

Zat wel ff te denken, wat zeiken ze nou bij de TT over die paar decibelen }) .

Bij het weggaan reden we nog langs de motorparkeerplaats. Daar stonden echt wel rijen mooi fietsjes...
 
'kWas in Breda,kwam er een "zwerm" F16's in formatie vrij laag over!Was mooi om te zien,maar baalde des te harder dat ik er niet naar toe kon '(
Werd ik 5 min. later opgebeld door vrienden:"Wij gaan nu naar Gilze/Rijen"...fijn :(
 
'kWas in Breda,kwam er een "zwerm" F16's in formatie vrij laag over!Was mooi om te zien,maar baalde des te harder dat ik er niet naar toe kon '(
Werd ik 5 min. later opgebeld door vrienden:"Wij gaan nu naar Gilze/Rijen"...fijn :(

ja, die deden met z'n allen een "aanval", met zo'n 9 F-16's, 18 heli's (chinook's, apache's, cougar's), een C-130(hercules) en een DC-10 tank-vliegtuig, was ook wel vetjes..
 
echt dat stunten met die "hercules look-alike" vondt ik wel zo tof, dat was voor mij echt de topper ( was wel een italiaans product geloof ik) :) :} :}


(ik kan trouwens het vliegveld vanuit mijn dakraam zien)
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net terug, en ik vond het echt BRUUUUUUUUT,
wat een teringherrie maken die Tornado's.

Op een gegeven moment gingen ze gewoon stunten met zo'n grote lompe hercules, ff een loopje etc. echt :}
Van al die tornado's vloog er maar 1 een demo en de hercules die een show deed is geen hercules maar een G-222 van de Italiaanse luchtmacht.
Geeft verder niet maar zeg het wel goed dan. ;)
 
Whahaha, zo'n F-16 stelt niks, maar dan ook niks voor. Stond tijdens Frisian Flag van '99 bij de kop van de baan (op vlb Leeuwarden tijdens mijn stage daar .red) komen d'r twee F-14's binnen.

Laatste vlucht....

Gaan ze beide recht boven mijn hoofd, op nog geen 15 meter hoogte in FULL-AB!!!!! (= volledige naverbranding) WHEEEEEHAAAAA!! Heb nooit meer zo'n gaaf geluid gehoord (qua vliegtuigen dan he :P ) en nooit meer zo'n gevoel in mijn buik gehad. Aan het einde van de baan gingen ze beide recht omhoog, omkeren en landing inzetten.

Maar ik moet zeggen, wat voor vliegtuig het ook is, het is en blijft mooi....
 
Was wel gaaf, maar de Open dag viel toch een beetje tegen :( Niks nieuws en niet echt veel spectaculairs. Wie zit er nou 's middags op een demo van Ultra Lights te wachten?????
 
Whahaha, zo'n F-16 stelt niks, maar dan ook niks voor. Stond tijdens Frisian Flag van '99 bij de kop van de baan (op vlb Leeuwarden tijdens mijn stage daar .red) komen d'r twee F-14's binnen.

Laatste vlucht....

Gaan ze beide recht boven mijn hoofd, op nog geen 15 meter hoogte in FULL-AB!!!!! (= volledige naverbranding) WHEEEEEHAAAAA!! Heb nooit meer zo'n gaaf geluid gehoord (qua vliegtuigen dan he :P ) en nooit meer zo'n gevoel in mijn buik gehad. Aan het einde van de baan gingen ze beide recht omhoog, omkeren en landing inzetten.

Kvin een F16 ook best lekker.
Als er een europese oefening gedaan wordt, dan vliegen ze in het noorden veel en laag over. Als er dan een aantal van die kisten met mach2 over komen gieren (op 100 meter hoogte), dan staat het kippevel op de armen :)
 
Van al die tornado's vloog er maar 1 een demo en de hercules die een show deed is geen hercules maar een G-222 van de Italiaanse luchtmacht.
Geeft verder niet maar zeg het wel goed dan. ;)

ehh, vriend, op een gegeven moment gingen die 2 tornado's pleite, en stegen dus samen (zeer kort na elkaar op).

zeg het dan wel gelijk goed :j :P ;) ;)

je hebt idd gelijk van die hercules, hij leek erop, en ik ben beetje vliegtuign00b :)

maar wat voor vliegtuig het ook was, het was gewoon supervet, zo'n enorme bak dat soort dingen te zien doen
 
Kvin een F16 ook best lekker.
Als er een europese oefening gedaan wordt, dan vliegen ze in het noorden veel en laag over. Als er dan een aantal van die kisten met mach2 over komen gieren (op 100 meter hoogte), dan staat het kippevel op de armen :)

Mach 2 boven land???? Denk ut nie! Boven land vliegen gaan ze zeker niet door de geluidsbarriere.
Het mooiste vliegtuig van de show was natuurlijk een Phantom. En die Italianen in de G-222 Hercules Look-a-like (heb ook staan twijfelen) waren zeker wel gaaf!
Waarom heb ik nog niemand gehoord over de looping van de Apache???
 
Mach 2 boven land???? Denk ut nie! Boven land vliegen gaan ze zeker niet door de geluidsbarriere.
Het mooiste vliegtuig van de show was natuurlijk een Phantom. En die Italianen in de G-222 Hercules Look-a-like (heb ook staan twijfelen) waren zeker wel gaaf!
Waarom heb ik nog niemand gehoord over de looping van de Apache???

F16 kan geen mach 2, er zijn maar weinig jets die dat kunnen..

looping met Apache??? niet gezien (liep ook net voor die 'aanval' door die straat met die bunkers achter de startbaan te slenteren, dus kan zijn dak hem gemist heb)
 
Terug
Bovenaan Onderaan