Vloek rust op M-F, weer een op zijn BEK....

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik zal het even uitleggen.... We waren met DeeVee, Vinnie, @XL, MarisKaWa, Claudia en mio lekker aan het rijden. Komen we op een parkeerplaast terecht. Vinnie maakt ff een rondje blijkt het een mini circuit te zijn met diversen mooie bochten.

Na een paar rondjes, knietje aan den grond. Eerst ik toen Vinnie en toen ook DeeVee. Dolle pret. @XL blijft toch de meest verstandige en rijdt gewoon de banden maar op de rand. }) })

Op een gegeven moment zegt MarisKaWa tegen mio: Rij jij eens voor mij dan kan ik de bochten beter aan leren snijen. Dus ik zeg dat is oke. Zijn op het dooie akkertje aan het rijden kijk ik achter me zie ik dat er een brommer achter Maris aan rijdt dus ik hou het iets te lang in de gaten terwijl ik dus nog in een bocht zit.... Schiet ik het gras op recht op een lantaren paal af. Die ontwijk ik om daarna gracieus ten gronde te storten. :( :(

Schade: eh... eigenlijk niet veel. Paar krasjes op de lak en de happertjes die in de kuip zitten zijn kapot. That is all. Ohwja.. het ego heeft ook weer een deukje op gelopen door deze stomiteit. |(

Natuurlijk was ik erg geschrokken (MarisKaWa nog meer) en heb ik de Kawa van MarisKaWa maar gepakt en daar maar een Knee down mee gemaakt. }) })

Knietje01.jpg


[silent mode]
er staan meer foto's op mijn site.
[/silent mode]
 
Laatst bewerkt:
heren de mazzel ik ga ervandoor want ik ben van plan m'n mooie fiets nog even heel te houden...
 
Balen, maar gelukkig lag er gras en kwam je niet in aanraking met de lantarenpaal.

Jammer van de krasjes.
Goede reden om een falco te kopen toch?
 
Gelukkig niet al te erg zo te horen, maar leuk is het niet.

Heb ook een hekel aan die scooters, maar daar was dacht ik al een ander topic over.
 
De schade doe ik zelf wel repareren en JA ik heb een hekel aan brommers!

De paal heb ik gelukkig ook net gemist en daarna gracieus ten gronde :)
 
[schaam modus]
ik heb gisteren geprobeerd weg te rijden met schijfremslot.
Ging mooi op me bek/
Alleen afgebroken voetsteun :? :? :? :? :? :
 
[schaam modus]
ik heb gisteren geprobeerd weg te rijden met schijfremslot.
Ging mooi op me bek/
Alleen afgebroken voetsteun :? :? :? :? :? :

niet lullig bedoeld maar dat snap ik dus echt niet
zo'n schijfslot zie je toch zitten (blijkbaar niet dus) en je weet toch dat je hem erop gezet hebt.. :?
 
niet lullig bedoeld maar dat snap ik dus echt niet
zo'n schijfslot zie je toch zitten (blijkbaar niet dus) en je weet toch dat je hem erop gezet hebt.. :?
Dat is zo, ik was bij de tandarts geweest gaat ie mee naar buiten staan nog wat te kletsen, en vergeet dat k*t ding, ik kwam van links achter en slot en slot zit rechtsvoor. Dus ik zag het niet :( :( :( :)
En is gewoon stom.
 
balen zeg DAMN maar ik ben al met akso-nobel aan het onderhandelen voor een anti m-f schadepil !
:?
 
ik heb trouwens wel een keer gezien dat een (moto-guzzi) rijder weg reed bij een tankstation met zijn standaard nog uit
 
balen zeg DAMN maar ik ben al met akso-nobel aan het onderhandelen voor een anti m-f schadepil !
:?
Ik denk dat het mee valt, als we alle kilometers bij elkaar tellen en het gemiddelde crash cijfer bekijken denk ik dat we onder het landelijk gemiddelde zitten :? :? :?
Hoop ik.
Misschien leuk onderwerp voor pol??
 
hmm, dus hier komt ineens die pech vandaan ;(

Had vandaag me motor moeten afhalen, maar werd gebeld dat het pas dinsdag zou worden, zit ik dus paasweekend zonder motor en tis me eerste motor dus wilde dit weekend fijn de motor een beetje leren kennen :] maar ja word weer nix, buggyen (vliegeren) kan ook al niet dus al me outdoor hobby's vallen al af |(

BTW, had me hier dus gister aangemeld...
 
Hmmm, wel leuk dat mensen de oorzaak van hun eigen gepruts zoeken bij ons mooie forumpje...

Effe voor de duidelijkheid. Er heerst GEEN vloek op M-F................... DUS.






:P
 
[schaam modus]
ik heb gisteren geprobeerd weg te rijden met schijfremslot.
Ging mooi op me bek/
Alleen afgebroken voetsteun :? :? :? :? :? :
dat heb ik dus ook al is gehad.
Alleen wilde ik achteruit steppen, met de motor uit. Ik maar denke van shit hij wil niet in z`n vrij want hij wilde maar niet rollen. Bleek m`n schijfremslot er nog om te hangen :+ lekker dom.
gelukkig niet weggegast anders had ik ook wel op m`n plaat gelegen.
 
Schijfrem slotje hab ik ook gehad, had toen een ZZR 600, kom ik zonder benzine te staan ( stomme lampjes gaan al knipperen als er nog 8 liter in de tank zit, jaja, ik heb te lang gedacht, gaat nog wel ) affijn, ik de motor bij een maat gezet op het schijfrem slot, benzien gehaald, nog fff lullen, wegrijden... not...

Niet gevallen, maar wel een kromme remschijf.
 
Oh, dus het ligt aan het motor forum, dat ik vandaag onderuit gegaan ben. pas 7 x gepost en nu al fikse schade aan mijn brommer.

Automobilist wil keren op de weg terwijl ik hem in wil halen, ik schrik me te pletter en rem (stom, stom,stom) |( |( mezelf onderuit.

Schatting van de schade:
6000,-,
klote paasweekend en
een deuk in mijn ego van ongeveer 3m2

Dus dit kan wel eens de laatste post zijn die ik plaats.
 
Oh, dus het ligt aan het motor forum, dat ik vandaag onderuit gegaan ben. pas 7 x gepost en nu al fikse schade aan mijn brommer.

Automobilist wil keren op de weg terwijl ik hem in wil halen, ik schrik me te pletter en rem (stom, stom,stom) |( |( mezelf onderuit.

Schatting van de schade:
6000,-,
klote paasweekend en
een deuk in mijn ego van ongeveer 3m2

Dus dit kan wel eens de laatste post zijn die ik plaats.
Hoezo? Je ego is toch niet zover gekelderd dat je je morgen tegen een boom rijdt ofzo? :?

Je leeft zelf nog, da's het belangrijkste!
 
Ik kan mezelf niet tegen boom rijden, motor bij de motor-zaak.

Was ik ook niet van plan overigens. Maar met ee n deuk in mijn ego bedoel ik meer in het vertrouwen in mijn eigen stuurkunsten.

Ik ben ook niet zielig, maar meer stom.
Hopelijk is ie volgende week weer gemaakt, en dan hebben we het nergens meer over.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet zielig, maar meer stom.
Hopelijk is ie volgende week weer gemaakt, en dan hebben we het nergens meer over.
Dit soort dingen kan je het best ook maar zo snel mogelijk vergeten.
Maar vaak heb je nog vrienden die je er aan helpen herineren als het je niet uitkomt. ;)
 
The Saint en De Wim:

Klote dat jullie ook horizontaal zijn gegaan, maar zolang jullie het e.e.a. nog kunnen posten valt het nog te relativeren.

Deze wijsheden komen te vervallen op het moment dat Ryser zelf een keer horizontaal gaat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan