VLX 600 verlagen maar buddyseat houden

Tjeerdjj

MF'er
8 sep 2014
42
0
30
Eindhoven
De titel zegt het al een beetje....

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het verlagen van een VLX 600 maar het houden van de buddyseat?
Ik zie veel verlaagde solo bobbers en dat schijnt allemaal goed te gaan, maar vroeg me af hoe t zit als er een passagier op zit en of hier ervaringen mee zijn?

Wil namelijk het bestaande spatbord inkorten en de buddy laten zitten zodat er af en toe nog een dame achterop mee kan.. (als iemand dit heeft gedaan ook graag fotos!)
Maar dan krijg je t volgende probleem; een lelijk groot at tussen de band en het spatbord, niet echt mooi als je het mij vraagt dus het liefst verlaag ik m d.m.v. een verlagingskit van LAchoppers (http://www.lachoppers.com/catalog/display/1128/index.html).. In NL zo'n 130 euro.

Iemand hier ervaring mee? zit aan dingen te denken als band tegen spatbord door gewicht van de passagier o.i.d. en uitlaten die tegen de grond komen. (al wil ik na verloop van tijd (juist ja als ik geld heb) van die mooie korte "footburner" uitlaatjes)

Zit sowieso nog in 2-strijd.. Solo bobber is zeer vet met springer zadel, maar wil ook af en toe een passagier mee nemen dus dit leek me een mooie tussenstap.. :Y

:]