vlx600

jeroentje1981

Rookie
14 okt 2011
5
0
beste mede forummers

mijn naam is jeroen en ik rijd al jaren weg racers maar nu is de leeftijd gekomen om het is wat rustiger aan te doen
nu is mijn oog gevallen op een honda vlx600 dit omdat deze leuk te verbouwen zijn
ik weet dat het vermogen niet alles is maar zoals gezegd zoek ik dat ook niet meer

nu ben ik is gaan rondkijken op google en youtube en kom uiteraard van alles tegen
nu ehb ik toch nog een paar vragen
ik kwam op youtube filmpjes van wel hele gave bobbers tegn
ik heb er zo op gezocht honda bobber bo jackson

zijn er mensen die is naar deze filmpjes willen kijken en me dan is zouden kunnen zeggen wat hier niet meer standaard is (frame,voorvork)
de grote ingrepen bedoel ik

alvast bedankt
 

sorry mijn fout had niet veel tijd gister


ik weet niet of de linkjes werken

nogmaals sorry en alvast bedankt
 
Andere wielen
hardtail, verlaagd
Ander zadel
anders tuur+kabels
andere koplamp
andere uitlaten
als ik het goed zie, balhoofd iets onderuit gezet (weet ik nie zeker nie)

andere filmpje bijna dito, maar dan met
wielen gespoten of gecoat
ander luchtfilter


let ook op wss andere benzinetank, normaliter zit er een ieneminie ding op...

duur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ten opzichte van het eerste filmpje:

Ander stuur.
Andere uitlaat
Ander zadel
Spuitwerk
Achterspatbord weg, sidemountophanging voor in de plaats.
Ander luchtfilter + huis
Andere handvatten.

Martell: zijn originele wielen. Verder heeft de VLX600 een soort van softailframe. Dit is behouden. koplamp lijkt nog origineel, alleen ander kleurtje. Balhoofd lijkt me nog origineel. Tank is de grotere '94 and up versie.

Als je een beetje handig bent, kan je dit wel voor elkaar krijgen. En als je forumnaam ook je geboortejaar is, snap ik niet dat je jezelf op leeftijd vindt.
 
Ten opzichte van het eerste filmpje:

Ander stuur.
Andere uitlaat
Ander zadel
Spuitwerk
Achterspatbord weg, sidemountophanging voor in de plaats.
Ander luchtfilter + huis