vlx600

jeroentje1981

Rookie
14 okt 2011
5
0
beste mede forummers

mijn naam is jeroen en ik rijd al jaren weg racers maar nu is de leeftijd gekomen om het is wat rustiger aan te doen
nu is mijn oog gevallen op een honda vlx600 dit omdat deze leuk te verbouwen zijn
ik weet dat het vermogen niet alles is maar zoals gezegd zoek ik dat ook niet meer

nu ben ik is gaan rondkijken op google en youtube en kom uiteraard van alles tegen
nu ehb ik toch nog een paar vragen
ik kwam op youtube filmpjes van wel hele gave bobbers tegn
ik heb er zo op gezocht honda bobber bo jackson

zijn er mensen die is naar deze filmpjes willen kijken en me dan is zouden kunnen zeggen wat hier niet meer standaard is (frame,voorvork)
de grote ingrepen bedoel ik

alvast bedankt
 

sorry mijn fout had niet veel tijd gister


ik weet niet of de linkjes werken

nogmaals sorry en alvast bedankt
 
Andere wielen
hardtail, verlaagd
Ander zadel
anders tuur+kabels
andere koplamp
andere uitlaten
als ik het goed zie, balhoofd iets onderuit gezet (weet ik nie zeker nie)

andere filmpje bijna dito, maar dan met
wielen gespoten of gecoat
ander luchtfilter


let ook op wss andere benzinetank, normaliter zit er een ieneminie ding op...

duur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ten opzichte van het eerste filmpje:

Ander stuur.
Andere uitlaat
Ander zadel
Spuitwerk
Achterspatbord weg, sidemountophanging voor in de plaats.
Ander luchtfilter + huis
Andere handvatten.

Martell: zijn originele wielen. Verder heeft de VLX600 een soort van softailframe. Dit is behouden. koplamp lijkt nog origineel, alleen ander kleurtje. Balhoofd lijkt me nog origineel. Tank is de grotere '94 and up versie.

Als je een beetje handig bent, kan je dit wel voor elkaar krijgen. En als je forumnaam ook je geboortejaar is, snap ik niet dat je jezelf op leeftijd vindt.
 
Ten opzichte van het eerste filmpje:

Ander stuur.
Andere uitlaat
Ander zadel
Spuitwerk
Achterspatbord weg, sidemountophanging voor in de plaats.
Ander luchtfilter + huis
Andere handvatten.

Martell: zijn originele wielen. Verder heeft de VLX600 een soort van softailframe. Dit is behouden. koplamp lijkt nog origineel, alleen ander kleurtje. Balhoofd lijkt me nog origineel. Tank is de grotere '94 and up versie.

Als je een beetje handig bent, kan je dit wel voor elkaar krijgen. En als je forumnaam ook je geboortejaar is, snap ik niet dat je jezelf op leeftijd vindt.
Scheel zitten kijken, eerste filmpje is ook met spaakwielen :X

:)
 
mijn forum naam is idd ook men geboortejaar *D

maar na een jaar of 10 circuit ben ik het echt wel beu nu

maar om ff op men vraag terug te komen zijn er niet echt mega grote ingrepen gedaan aan de fiets als ik het goed begrijp

dan kan ik is gaan kijken voor een vlx

thanks vor de reacties

greetz jeroen
 
hey sleeer

een 600 is wel een verschil vergeleken bij de gsx-r waar ik vanaf kom,maar kameraatje van me heeft er eentje en ik moet zeggen het rijd lekker tis niet snel idd

maar het gaat mij toch ook om de belevenis van het motor rijden en het ermee bezig zijn

greetz jeroen
 
Ik ken het. Ben daarom begonnen aan een zelfbouw harley paar jaar geleden. Rijdt sinds een maand en dat rijdt totaal anders, heel spartaans (ik heb nog een vt750c2 honda ernaast). En je blijft er mee bezig.

Ik bedoelde het als advies, ik vind de vt600 niet veel waard om er zoveel moeite in te steken. Maar natuurlijk, het is wat jij het waard vindt.
 
Laatst bewerkt:
hey sleeer

zoon 600 is idd een beetje een iele fiets en al wat ouder
heb jij miss een ander idee wat ik als basis kan gebruiken voor een soort van bobber achtig project

greetz jeroen
 
Als je budget het toelaat een sportster. Wellicht meteen een harley big twin blok.
Als je wat minder hebt, zal je toch aan een japans blok moeten. Dan zal je even op internet moeten googlen wat je aanstaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan