Vmax going turbo

Nee man, niet zomaar een BMW-piloot, BMW-piloot ( Frans ) ;)

Is wel een MotorBlaadje-artikel waardig lijkt me ?

BTW @ Niels: hoe is het met Frans' eigen motor, doet'ie het al naar behoren ?? Heeft hij er ook een topic aan gewijd ?
BMW Piloot en internet zijn 2 dingen :+

Zn accu van Arno is toch kapot helaas en moet ie een nieuwe halen.
Zodra het hier zover klaar is dan gaan we met zijn motor verder.

Alleen ik kan een schot uit de uitlaat slopen gvd B|
60 graden verkeerd erin gelast en RVS is TAAI B|
 
niels, waarom heb jij van die dunne pijpjes terwijl andere turbo projecten van die dikke buizen hebben??

vroeg de leek :)
 
Niels, het ziet er echt netjes uit :) Ik hoop dat je niet te veel last gaat krijgen van pulsatie door de onstekingsvolgorde en te veel lag door de achterste cilinders maar het zal wel loslopen :)

Hoe zit het overigens met de bellypan, het lijkt erop of dat het net goed gaat. Niet bang dat de turbo te heet gaat worden en zo je bellypan gaat afsmelten?
 
Laatst bewerkt:
niels, waarom heb jij van die dunne pijpjes terwijl andere turbo projecten van die dikke buizen hebben??

vroeg de leek :)
Deze buizen zijn zelfs al dikker dan de 35 mm standaard en ben dus nu naar 38 mm gegaan.
 
maar uhhh het gaat er goed uitzien . ben benieuwd als ie klaar is

(misschien kom ik zaterdag wel effies kijken , zie je gelijk mijn andere voorvork)
Komt goei !

Maar we zijn dan wel heel erg druk natuurlijk dus geen tijd voor praatjes ;)
 
Netjes niels

Wil je ff je gedachten hierover laten gaan ;)

http://www.emeraldm3d.com/em_k3.html

Grt,
Gerhard


Heeft maar 3 bobine uitgangen...
Kun je beter voor de DTA S60Pro gaan, heb ik ook :-)

Super support, veel opties en (inmiddels) veel ervaring mee... geweldig af te stellen !


@Niels:

Ik heb nu met een ruwe afstelling al 136,2 pk op het achterwiel
- sequentiele injectie met 4 stickcoils (unequal firing)

Suc7 met je Turbo, het ziet er goed uit... ik ben benieuwd naar de resultaten
 
prijsje is al n stuk interessanter als je in euries denkt O-)
Ja ok, maar dan nog :+
Tis wel aan de dure kant vind ik voor wat ik aan budget over heb ;)
ff een tijdje bij je gegluurd
Loopt alles nog een beetje volgens planning. :)
Gluren :o

Zat toch niet in mn neus te vreten he :X


Planning gaat redelijk maar niet van harte.

Door het laswerk is de flens krom getrokken en moet die glad schuren. :X
Schot in de uitlaat wat 60 graden verkeerd zat is er ook weer uit en gefatsoeneerd aan de binnenkant.

Gisteren wel de uitlaat naar achter tot onder de achterbrug af in pas en meetwerk dus kunnen gelast worden.
Pakkingen uit koperplaat gezaagd voor op de turbo.
Draadeinden op lengte gezaagd van de aanvoer op de turbo.

Eigenlijk geen ruk gedaan :X
 
Gluren :o

Zat toch niet in mn neus te vreten he :X


Planning gaat redelijk maar niet van harte.

Door het laswerk is de flens krom getrokken en moet die glad schuren. :X
Schot in de uitlaat wat 60 graden verkeerd zat is er ook weer uit en gefatsoeneerd aan de binnenkant.

Gisteren wel de uitlaat naar achter tot onder de achterbrug af in pas en meetwerk dus kunnen gelast worden.
Pakkingen uit koperplaat gezaagd voor op de turbo.
Draadeinden op lengte gezaagd van de aanvoer op de turbo.

Eigenlijk geen ruk gedaan :X


Je zat niet uit je neus te vreten,je was wel lekker bezig.

Als ik dat zo lees,nee dan ben je niet echt opgeschoten :+

Wordt alles nog gereed voor de Megameeting. ;)
 
@Niels.

Waar haal jij je rvs buis vandaan? Ik zoek 60mm buis en wat bochtjes..
En hoe krijg je het in die bochten? Heb je een buigmachine?

Thanks!
 
Je zat niet uit je neus te vreten,je was wel lekker bezig.

Als ik dat zo lees,nee dan ben je niet echt opgeschoten :+

Wordt alles nog gereed voor de Megameeting. ;)
Nu wel opgeschoten :P
Mn webcam kapt ermee door het lassen zoveel storing is er op het lichtnet helaas :X

@Niels.

Waar haal jij je rvs buis vandaan? Ik zoek 60mm buis en wat bochtjes..
En hoe krijg je het in die bochten? Heb je een buigmachine?

Thanks!
EPS Hoogezand is mn antwoord en trek je knip maar open :X
 
Laatst bewerkt:
Ploaties van vandaag :P

Dn piep in bijna klaar staat :

full


Mist alleen de linker demperkant nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan