Vmax houdt in en stottert bij lage toeren!

hecke2012

Rookie
25 jun 2012
9
2
Wie kan mij helpen of is er misschien in de buurt van Aalden? Ben op motorweekend en mijn vmax houdt ineens in bij lage toeren en stottert wat. Enig idee wat ik kan doen?
 
Uit je geschiedenis te zien had je al shit met die motor.
Ben je nog naar de garage geweest of toch maar aan een ritje begonnen?

Geen anwb lid?

 
Met de info uit dat andere topic erbij, waarin ik nooit de koppelijng de schuld zou geven maar een stationairsproeier wordt mijn idee van brandstofsysteemvervuiling behoorlijk versterkt
 
Met de info uit dat andere topic erbij, waarin ik nooit de koppelijng de schuld zou geven maar een stationairsproeier wordt mijn idee van brandstofsysteemvervuiling behoorlijk versterkt
:^
Maar ts heeft zelf niet de kunde om het op te lossen dus als iemand in de buurt van Hoogeveen - Emmen ts kan helpen zou dat geweldig zijn.
 
Uit je geschiedenis te zien had je al shit met die motor.
Ben je nog naar de garage geweest of toch maar aan een ritje begonnen?

Geen anwb lid?

Ja dat was de 1e keer dat ik problemen had. Dit was gemaakt en opgelost en hij reed weer als een veertje. Echter gebeurde dit na een tankbeurt. Zal wel domme pech zijn. Dinsdag maar weer even langs de garage.
 
Het zou ook kunnen dat het brandstofstation de betreffende voorraadtank zo goed als leeg had of net bijgevuld en dan krijg jij de rommel van onderin de tank , Daarom heb ik ALTIJD een extra benzine filtertje tussen de slang (scheelt tijd en behoud van de motor) P.S ik spreek uit ervaring . .
 
Terug
Bovenaan Onderaan