Vmax-lijst van het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.

VmaxGEK

MF veteraan
18 aug 2002
1.387
0
Deze topic is er speciaal voor alle Vmax-bezitters die op het MOTOR-FORUM zitten.


Nu :} 61 :} blije Vmaxers op het forum :] :

Niels* NL
Nitromax* NL
BurnoutVmax* NL
MadVMax* NL
VmaxBabe* NL
Vmaxbeast* NL
TheCow BE
VmaxBob NL*
TerrorMax NL
Vmaxmakker* NL
Bcans*(!) BE
Maxed* NL
Happieman NL
FreddyVmax NL
Vmax/GTVturbo NL
Herr Flick NL
Major Break NL*
Dr Edgaskett NL (Dr@)
Skwefje NL*
Dragonmax BE
Jenno NL
Jesax BE
RedBull NL
Torquezilla ?
YeRoMe ?
De DeeZzz NL*
Sneedebree ?
Tejo * NL
LosLocos07 ?
Boumba (broer) ?
(V)maxicosy ?
Streetmax NL*
Blackmax69
BerryMAX NL*
D'n Bolle (VleksMax)NL*
Sloopkogel (B8) NL*
Engeltje ?
Slome NL*
BurningVmax (M8-10) NL*
Peterke B
Wakkemax B
Spons ?
De Vmaxman NL*
Bert-VmaxMadness
Bleumax NL*
RedMax NL*
Haettenschweiler NL
Bleu Vmax NL*
Carla NL*
Lolmax NL
V-max NL
Maxtreme NL
Vmaxx (Maxvelocity) NL
Kawouter NL *
Carlow NL*
Maxeric NL*
Bikemaster NL*
zx9rrobd NL
Maxxie Maarten NL
Jason NL
VmaxGEK* NL :+

* = lid VmaxClubHolland ( www.VmaxClubHolland.nl ) waar btw ook twee Belgen lid van zijn!

Voor al deze Vmaxrijders is de site een must (naast natuurlijk de VmaxClubHolland-site)!
bijgewerkt 15 november 2004 !!
 
Laatst bewerkt:
ken iemand deze ff stickie maken ?????????

lijkt me een leuk idee om alle motortiepus en de bestuur ster/der er bij te vermelden,..
 
ik denk dat we met de vmax rijders misschien wel in de top 5 in het MF komen te staan... :9~

niet echt een representatie van het straatbeeld :9~
 
ik denk dat we zelfs heel dicht naar de 1ste plaats stormen ,....
welk motortype heeft hier nu zoveel liefhebbers die er daadwerkelijk ook een bezitten ?? :}
 
Zijn er trouwens MAXXERS onder ons die een keer naar een circuit willen?
Lijkt me echt erg gaaf om een keer met zo'n 20 maxxen lekker over het circuit te gassen!
Ik heb het hier en daar us aan wat mensen gevraagd, maar bijna niemand ziet er iets in.Mijn maat,er1win,en ik rijden best wat kilometers weg per jaar, en natuurlijk kan ik hem niet bijbenen op een bochtige weg.
Maar toch vind ik dat je met een beetje lef een v-max best wel fors door de bocht kunt!Heb afgelopen zomer bijv. op de Grossklockner nog een paar racertjes lekker voorbij gegast!

Zijn er mensen die ook eens met de voetsteunen de grond willen raken,zonder onderuit te gaan??Zoja, kunnen we dan misschien eens iets regelen, om bijv. op zoldercircuit iets te organiseren?(alleen V-max dan)

Laat eens wat horen!

John
(duurt nog wel ff, moet mijn blok nog in elkaar zetten! O-) )
 
Zijn er trouwens MAXXERS onder ons die een keer naar een circuit willen?
Lijkt me echt erg gaaf om een keer met zo'n 20 maxxen lekker over het circuit te gassen!
Ik heb het hier en daar us aan wat mensen gevraagd, maar bijna niemand ziet er iets in.Mijn maat,er1win,en ik rijden best wat kilometers weg per jaar, en natuurlijk kan ik hem niet bijbenen op een bochtige weg.
Maar toch vind ik dat je met een beetje lef een v-max best wel fors door de bocht kunt!Heb afgelopen zomer bijv. op de Grossklockner nog een paar racertjes lekker voorbij gegast!

Zijn er mensen die ook eens met de voetsteunen de grond willen raken,zonder onderuit te gaan??Zoja, kunnen we dan misschien eens iets regelen, om bijv. op zoldercircuit iets te organiseren?(alleen V-max dan)

Laat eens wat horen!

John
(duurt nog wel ff, moet mijn blok nog in elkaar zetten! O-) )


Hmmmm op zolder gaan, zie ik zitten.
Nog wel goed oefenen met er naast te gaan hangen in de bochten, dat maakt veel uit.
Natuurlijk moet het $$ zijn.
 
Hmmmm op zolder gaan, zie ik zitten.
Nog wel goed oefenen met er naast te gaan hangen in de bochten, dat maakt veel uit.
Natuurlijk moet het $$ zijn.


Maar volgens mij durven er niet veel maxxers het circuit op! O-)

Anyone else??
 
Maar volgens mij durven er niet veel maxxers het circuit op! O-)

Anyone else??

Denk ook us aan de voordelen aan een middagje rijden met andere maxxers op een circuit!
Je kan van elkaar leren om beter je motor te beheersen!!
Is bij een v-max altijd verstandig vind ik zelf! :9~
 
Hmmmm op zolder gaan, zie ik zitten.
Nog wel goed oefenen met er naast te gaan hangen in de bochten, dat maakt veel uit.
Natuurlijk moet het $$ zijn.

lijkt me leuk ja ;) id je kan echt wel lekker smijten met de motor als je wilt(durft) stepjes aan de grond is ook niet moeilijk. Ben gewoon in het begin een paar keer een grote rotonde ingereden en daarin steeds meet je snelheid opvoeren zo leer je stuk voor stuk meer je motor kennen in de bocht en zul je steeds platter durven..

vooral in de stad kun je vrij snel meekomen met de max in die korte bochtjes :9
 
lijkt me leuk ja ;) id je kan echt wel lekker smijten met de motor als je wilt(durft) stepjes aan de grond is ook niet moeilijk. Ben gewoon in het begin een paar keer een grote rotonde ingereden en daarin steeds meet je snelheid opvoeren zo leer je stuk voor stuk meer je motor kennen in de bocht en zul je steeds platter durven..

vooral in de stad kun je vrij snel meekomen met de max in die korte bochtjes :9

Voor mijn vriendin gaat het nu al te snel.
sinds ik een andere kijk-techniek toepas kan ik plots veel sneller door de bochten. Je wordt één met de motor en kijkt gewoon zo ver mogelijk.
Zij vindt dat niet zo leuk, en ze heeft sterke dij spieren als je me begrijpt.

Gewoon lekker gaan bochten in de Ardenne moet ook kunnen.
 
stepjes aan de grond.... dat is me nog steeds niet gelukt! Wel net nieuwe Metzeler banden (voor en achter) eromheen gelegd, en moet zeggen dat ze echt super rijden! Heeft iemand nog tips om zo plat mogelijk door de bocht te gaan? Ja... gas erop en hangen.....:-)
 
Dat cicuit zie ook wel eens en keer zitten. De Vmax is welliswaar niet gemaakt voor het circuit, maar motorisch kan 'ie het zeker aan.
Knietje aan de grond (en voetsteunen) is ook met de Vmax mogelijk, maar dat vergt wel wat meer oefening (dan bij de Tupperwareracers :9 )
 
Dat cicuit zie ook wel eens en keer zitten. De Vmax is welliswaar niet gemaakt voor het circuit, maar motorisch kan 'ie het zeker aan.
Knietje aan de grond (en voetsteunen) is ook met de Vmax mogelijk, maar dat vergt wel wat meer oefening (dan bij de Tupperwareracers :9 )

Nou dat bedoel ik dus!
Er is dus animo onder de maxxers om een keer naar het circuit te gaan!
Kan dit bijv. georganiseerd door de v-max club,(jullie hebben veel leden)of moet ik met mijn max tussen de tupperwarefietsen gaan staan op zolder of assen.
Mijzelf is het ook nog steeds niet gelukt om met mijn max de grond te raken met de steuntjes!
Op mijn voorband heb ik geen 'schaamrandje' meer over, maar achter dus wel! :?
Ik zou het echt leuk vinden om zo een keer een dag met andere maxxers onder begeleiding je motor beter te leren besturen!
Is dit iets voor de v-maxclub, of zien jullie daar niets in?

Groeten John
 
Laatst bewerkt:
stepjes aan de grond.... dat is me nog steeds niet gelukt! Wel net nieuwe Metzeler banden (voor en achter) eromheen gelegd, en moet zeggen dat ze echt super rijden! Heeft iemand nog tips om zo plat mogelijk door de bocht te gaan? Ja... gas erop en hangen.....:-)

niet gelukt?? zorgen dat je bandspanning wat hoger is dan in het boekje staat en je vering(demping) harde zetten kan al heel veel uitmaken bij een standaard max.

verder wat ook mooi werkt bij een max is het zogenaamde "tegensturen"
dan kun je ook hele korte bochtjes maken..

het eerste wat ik bij mijn max heb geprobeerd na het behalen van mijn rijbewijs is achtjes en circultjes maken. dit viel redelijk goed te doen..
gewoon ff naar een groot parkeerplaats heen gaan en die dingen een beetje oefen.. zo leer je hem steeds beter kennen.. :]
 
niet gelukt?? zorgen dat je bandspanning wat hoger is dan in het boekje staat en je vering(demping) harde zetten kan al heel veel uitmaken bij een standaard max.

verder wat ook mooi werkt bij een max is het zogenaamde "tegensturen"
dan kun je ook hele korte bochtjes maken..

het eerste wat ik bij mijn max heb geprobeerd na het behalen van mijn rijbewijs is achtjes en circultjes maken. dit viel redelijk goed te doen..
gewoon ff naar een groot parkeerplaats heen gaan en die dingen een beetje oefen.. zo leer je hem steeds beter kennen.. :]

Ik zal het dit weekend weer ff proberen, maar eerst moet die @#$%!@# spijker uit mijn achterband... Dat tegensturen gaat inderdaad goed! Ik snap alleen niet goed hoe ik mijn achterdempers harder kan instellen van onder (boven is makkelijk, 1 t/m 4).
 
Ik zal het dit weekend weer ff proberen, maar eerst moet die @#$%!@# spijker uit mijn achterband... Dat tegensturen gaat inderdaad goed! Ik snap alleen niet goed hoe ik mijn achterdempers harder kan instellen van onder (boven is makkelijk, 1 t/m 4).

spijker in je band???? ;( dat wordt dus een nieuwe band neem ik aan..

eueueh als het goed is zit er bij je gereedschap zetje (van je max) een soort 'haak', met dit ding kun je dus de vering vanonder instellen..
indien je dat ding niet heb kun je gewoon ff naar je lokale motorzaak gaan en vragen of je daar ff zo'n ding kan lenen om je vering harde te zetten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan