VMax Meeting België

Hmmm ik hoop dat ik uberhaupt nog ga komen dit weekend ;(

this echt slecht weer en om de 10 min flinke regenbuien :(
ik had me er zo op verheugt.. Ik kijk het vandaag nog aan en vertrek misschien vanavond en anders morgenvroeg mocht het weer dan iets beter zijn.

maar ik vrees van niet. morgen zijn er ook veel (omweers)buien in centraal belgie :( :(
 
Hmmm ik hoop dat ik uberhaupt nog ga komen dit weekend ;(

this echt slecht weer en om de 10 min flinke regenbuien :(
ik had me er zo op verheugt.. Ik kijk het vandaag nog aan en vertrek misschien vanavond en anders morgenvroeg mocht het weer dan iets beter zijn.

maar ik vrees van niet. morgen zijn er ook veel (omweers)buien in centraal belgie :( :(
'Hoop dat je wel komt TerrorMax, anders weet ik de bejaardeherberg niet te vinden. :+
Je hebt toch wel een regen pak en we wonen toch niet in Florida :?
full
 
Ik ben bang dat het Zaterdag mooi weer word en je dus geen regenkleding meer nodig hebt.
Alles is al gevallen in Maasdijk. Daar kun je nu in je tuin zwemmen.

Neem mijn digicam mee. Moet een rugsticker kopen voor mijn lieftallige vrouw.
Waar Vmax op staat natuurlijk.
full

Let op rugsticker.nl
 
Eigenlijk bedoel ik zo,n rugsticker.
Foto boven zie je 'm niet zo goed. Toch mooie achtergrond.
full

En dan een kleintje aan de voorkant.
En dan ook nog een andere kleur vooe mijn lederen jack.
Geld moet rollen.\

Let op MF sticker op het kenteken.
 
Zo, wij zijn weer thuis van de VMax meeting in Putte bij Mechelen. Was een zeer leuke middag met een aantal VMax eigenaren van dit forum, ik zal geen namen noemen he.. Niels, Nitromax ;) En aangezien iedereen op dit forum alleen maar om foto's zeikt zal ik daar maar mee beginnen.

full


De Koreaanse VMax in wording van Nitromax :}
 
full


Mijn vriendin Marianne op de VMax van Niels, effe proef zitten he tis toch wat anders dan een HD Sportster *D
 
full


Bij de behendigheidsproefjes, zoals hier de kwart mijl slalom, was het belgische rode kruis :} gelukkig voor niets aanwezig. :+
 
Volgens mij ben ik de eerste die thuis is en op MF post *D


Het weer was de eerste dag wat minder ( ongeveer een 1/4 liter water uit mn jas/helm/schoenen en handschoenen gekomen )
En het water stroomde uit mn mouwen op dat moment toen ik afstapte.

Krijg je de opmerking van Nitromax, vergeet je emmer niet mee te nemen ( helm dus B| )

De 2e dag lekker verbrand en een hoop leuk spul gezien :P
En er kwamen 2 MFers (Galloper met vriendin) speciaal naar België om MFers te spotten ( dat is wel gelukt want denk dat er zo een 15 bijelkaar waren , als het er niet nog meer waren ;) )
En vandaag rustig bijgekomen en weer richting huiswaarts.

Was een gezellige meeting :)
 
En ik ook weer thuis, gelijk aan Cora laten zien wat we allemaal gezien hebben ( bv in de Kic&%*%*&^(* ) de achterbrug van Bart Raats' VMax, 17 cm langer en een 240 band :} :} , Binnenkort ff langs bij Henny om een echte lange proefrit te maken om te kijken hoe het nu ècht "stuurt" ipv het korte testritje over onbekende Belgische wegen met veel te veel bejaarden achter het stuur van hun koekblik ;)
Wel mooie nieuwe luchthappers besteld ( staan ook op Bart's VMax in de Kic&^$ , maar dan krijg ik er mooiere roosters in, zwart geanodiseerd en blank de sleuven eruit gefreesd )


Hyosung heeft zich prima gedragen, veel kilometers door de stromende regen, geen probleem, net op de terugweg hele stukken 150 km/u gereden, ook makkelijk te doen en het motortje snort maar door. Als ik dan in wil halen heeft'ie nog "power" genoeg over om te versnellen :}


Leuk Galloper en z'n meisje ontmoet te hebben, weer een gezicht bij een naam ( en zoals ik al zei: "Nu weet je tenminste wie je beledigd ! " ;)

Kom maar op met die foto's ( ik had zelf geen camera bij me )
 
Galloper,Deze rommel is: De gele van Sloop en de rode van BVmax. :+

Zaterdag om 10:00 verzamelen met 16 Maxen bij HI Ambacht. Als een speer naar Putte.
Geen druppel regen, 'was warm zelfs. Veel gezien ook met het feest. :}
Met 4 MFfers op 1 kamer in de "Jeugdherberg" NitroMax, Niels, BVMax en ikke.

Was om 11:30 zondag weer thuis. FF bakkie bij moeder van 93½, daarna doucen en nu FF MFfen. :P THX Nitro, voor dat bed. :} Foto's plaatst BVMax.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan