VMax Meeting België

Sloopkogel

MF veteraan
In memoriam
20 jan 2004
140.994
102.678
Maassluis
full

Als je een tent mee neemt, maak je ook nog het FEEST mee. :+
Alle MFfers zijn ook welkom hoor. 'Maakt niet uit wat voor fiets je hebt. :)
Ze gaan daar ook nog strippen, eg wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een kamer besproken in de jeugherberg zo'n 7 kilometer verder en daar zijn nog 2 bedden over, kun je ook gebruik van maken. Mail me dan ff op max@nitromax.nl als je interesse hebt.

MijnVmax is dan nog niet klaar, maar dan ga ik op de Big Zed, hou ik wel een beetje in zodat jullie niet al te ver achterop raken 8-) en ja Niels, ik zal dit keer op tijd tanken ;)
 
Ik heb een kamer besproken in de jeugherberg zo'n 7 kilometer verder en daar zijn nog 2 bedden over, kun je ook gebruik van maken. Mail me dan ff op max@nitromax.nl als je interesse hebt.

MijnVmax is dan nog niet klaar, maar dan ga ik op de Big Zed, hou ik wel een beetje in zodat jullie niet al te ver achterop raken 8-) en ja Niels, ik zal dit keer op tijd tanken ;)
Ik heb een speciale pomp op mn motor ergens voor geinstalleerd.
Staat me iets bij van een brandstofpomp ergens voor...

Alleen moet ik zelf ook opletten want zuipt ook zat die van mij :+
 
Van de week hoorde ik dat er Vmaxers zijn die 1:6 rijden. Dan moet je bij elke 20 km tanken. En de pompen naar Mechelen liggen wel 35 km uit elkaar. Dat wordt dus duwen.
 
Vorrig jaar koste het een nieuwe brandstofpomp. Mocht op Tejo zijn Max rijden.
Gaaf die twee bedden Nitro, bedankt. 'Vind het wel weer eens leuk om te Camappelen. :+
 
Weet jij hoe het rijd met 41 mm flatslide carbs erop 8-)
Gaat heel hard , maar kost ook zat peut :X
Kun je dan niet beter een touringcar kopen?
Kun je de hele familie meenemen en een paar bungalow tenten. Loopt 1:3
Gaat ongeveer 120 km/u
 
Vorrig jaar koste het een nieuwe brandstofpomp. Mocht op Tejo zijn Max rijden.
Gaaf die twee bedden Nitro, bedankt. 'Vind het wel weer eens leuk om te Camappelen. :+
Sorrie foutje, bij de tweede post. :X
'Wilde FF een foto'tje plaatsen.
Nitro, Hartstikke Bedankt!. :} . Broer wil ook liever in een normaal bed. :z
Camappelen hoeft niet meer.
:+
Gaaf, het 8 ste VMax-treffen in België. [Gaaf]
 
Laatst bewerkt:
't is bijna zover !!!

Eerst zo ff langs Safe Veenendaal voor de 1000 km beurt van Cora's Hyosung en dan brommerts wisselen ( denk ik nu nog steeds, maar die Hyosung rijdt wel lekker makkelijk ;) ), daarna Niels z'n koffie opzuipen en richting Mechelen, de jeugdherberg, spullen afgooien en naar de Meeting-site voor de B-B-Q !!

CU there !!!!
 
Jij drinkt mijn koffie helemaal niet op , dat doe ik nog zelf wel.


Ook een bakkie ;)
 
Nou, koffie opzuipen en rijden dan. B|

Wij komen morgen kijken naar jullie fietsen *D
met de auto
 
Nou, koffie opzuipen en rijden dan. B|

Wij komen morgen kijken naar jullie fietsen *D
met de auto
Helemaal naar België :}
Zeker stiekem MFers spotten, er zitten er wel wat dan :+

Nitromax komt op een andere brommer, welke weet ie nog niet maar zn Vmax ligt als bouwpakket in Weert bij Paul Ritzen.
 
Helemaal naar België :}
Zeker stiekem MFers spotten, er zitten er wel wat dan :+

Nitromax komt op een andere brommer, welke weet ie nog niet maar zn Vmax ligt als bouwpakket in Weert bij Paul Ritzen.
Ben net terug van de servicebeurt ( natuurlijk nèt de monteur voor de Hyosung ziek :( ) en heb besloten gewoon lekker op de Hyosung naar Belgie te gassen. Waarom niet, de VMax heb ik nog niet dus dan maakt het niet uit waar ik op ga en dit rijdt een stuk "luxer" dan de Big Zed, makkelijker ook met dat natte weer ;) Kan nu wat corrigeren met het gas in een bocht, dat kan bij de Big Zed niet eens met droog weer op een recht stuk :P :9 Ik kan ook nog zien hoe hard ik echt ga èn hoeveel benzine ik nog heb :} :}


Nu ff Bammetje opeten...................nee, ik bedoel boterhammetje opeten ( Bammetje blijft gewoon thuis bij Cora ;) ) en dan richting de koffie *D
 
Helemaal naar België :}
Zeker stiekem MFers spotten, er zitten er wel wat dan :+

Nitromax komt op een andere brommer, welke weet ie nog niet maar zn Vmax ligt als bouwpakket in Weert bij Paul Ritzen.
Jaaaah, helemaal naar belgië :}
En de digi camera gaat mee, voor de MF spots 8-)

Van Nitro z'n fiets wist ik al '( ander keertje maar dan.
 
...en heb besloten gewoon lekker op de Hyosung naar Belgie te gassen.
>knip<
...èn hoeveel benzine ik nog heb :} :}
Heel verstandig van je... ;)

Veel plezier allemaal, ennuh, als jullie zondag :? terugrijden richting het Noorden, uitkijken voor een hoop achterlijken in US cars die vanaf Wuustwezel terugkeren richting thuisland :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan