vmax met naafbesturing

Die 2 dikke buizen zitten echter niet recht onder elkaar ( of vertekend dat op de foto?), waardoor je wel degelijk een kanteling krijgt, toch?
precies: de bovenste buis is korter. daardoor krijg je een balhoofdshoek. je kan het op de onderste foto goed zien, als je naar rechts stuurt gaat hij op de binnenkant van de band staan. doordat het een radiaalband met slappe wangen is vervormt de band dusdanig dat toch het volledige loopvlak op de grond blijft. als je hem met de kale velg op straat zou zetten zie je het wel.
 
:P :P

Ik neem aan dat je over je zijspan (dus de bak !!) ook tevreden bent?

Die BMW R 1150 R met hetzelfde zijspan als jij, van die vriend van je, die in Uden staat. wordt die in consignatie verkocht of heeft ie hem ingeruild?
Heb geprobeerd je een pm te sturen maar lukte niet. :N


:] :W
Over de bak ben ik tevreden en de motor wordt voor hem verkocht. Hij heeft dus nog geen nieuwe, hij gaat ook niet weg omdat er iets mis mee is maar hij wil wel weer iets anders. Er is zelfs een aanhanger bij maar ik weet niet of die ook verkocht wordt, ik kan me voorstellen dat die bij het nieuwe zijspan ook past.

Enneh, over die korte en lange buizen, ook bij een zeus is de hoek van de fusee´s kleiner als de balhoofdhoek van een motor dus die kanteld ook minder.
Vergelijk het maar eens met een zweedse chopper, als die de maximale stuuruitslag halen dan ligt de band bijna plat op de grond. })
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor er alleen positieve dingen over, het schijnt wel dat de laadruimte tegen valt.
Het is meer als bij een normale bak maar bij zo´n gevaarte verwacht je gewoon meer.
In nederland rijdt er trouwens eentje rond met een diesel.
 
Ik hoor er alleen positieve dingen over, het schijnt wel dat de laadruimte tegen valt.
Het is meer als bij een normale bak maar bij zo´n gevaarte verwacht je gewoon meer.
In nederland rijdt er trouwens eentje rond met een diesel.
positive dingen , kan ik alleen maar beamen , begin hem te missen .. :Y

De diesel versie is van Teun , en Teun heeft er momenteel + 400000 km opzitten ( 150 000 km benzine , de rest mazout ) en hij is bj 2002 ..... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan