Vmax sportief?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste meters winnen van zo'n supersport van , ik noem maar even iets leuks -> 1000cc ?!!!

Veel succes ermee ;)


Busa kon ik naast blijven, helaas ging meneer er vandoor bij 160km/u ;) Dus die V-maxxen... ben benieuwd ! Mijn motor trekt van 0-100 in 2,8 seconde, wat zegt jullie 'boekje'???

Edit: Binnen de 3,5 seconde is me al gelukt deze winter. })
 
Laatst bewerkt:
poehpoeh lijkt wel vermoeiend om de tupperware rijders te overtuigen :)
Diepste zucht van allemaal denk ik :Z

Wanneer houden jullie k#ttekoppen eens op met dat gezaag.
Ik wist niet dat er zoveel tupperware mensen gefrustreerd waren.
Valt me toch weer heel erg tegen.
 
Gefrustreerd :? Wat dacht je van jaloers :9





:X


heheh ja ;) begint het wel erg op te lijken ja..

Wel leuk dat deze topic toch een grote rel veroorzaakt heeft bij dat soort mensen ;)

zoveel posts hiero...en er komen steeds meer MF'ers vmax rijders bij ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 02 februari 2003 20:32 schreef TerrorMax het volgende:heheh ja ;) begint het wel erg op te lijken ja..

Wel leuk dat deze topic toch een grote rel veroorzaakt heeft bij dat soort mesnen ;)

zoveel posts hiero...en er komen steeds meer MF'ers vmax rijders bij ;)
We gaan winnen, het worden er steeds meer, straks is de Vmax de meerderheid :P

Oh nee, nu ga ik net zo blaten als die anderen al doen. :X
 
Eerste meters winnen van zo'n supersport van , ik noem maar even iets leuks -> 1000cc ?!!!

Veel succes ermee ;)


Busa kon ik naast blijven, helaas ging meneer er vandoor bij 160km/u ;) Dus die V-maxxen... ben benieuwd ! Mijn motor trekt van 0-100 in 2,8 seconde, wat zegt jullie 'boekje'???

Edit: Binnen de 3,5 seconde is me al gelukt deze winter. })

wat anders:bij hoeveel toeren begint zo`n tupperwaremachine ook alweer te trekken? :)
oh en voor die van mij(geen v-max)geven ze 3,0 sec op van 0-100 dus dat verschil is niet zo groot 8-)
 
Iedereen heeft voorkeur voor een bepaald soort fiets... who cares wat anderen ervan denken? Het is iig geen strijd wie "de beste", "de snelste" of "de mooiste" heeft, want twee daarvan zijn puur een kwestie van persoonlijke smaak.

Kvind zelf de vmax wel een brute machine, zou er alleen niet zo snel een kopen. Te veel poetswerk, geef mij maar die tupperware afdekkappen ;)
 
Iedereen heeft voorkeur voor een bepaald soort fiets... who cares wat anderen ervan denken? Het is iig geen strijd wie "de beste", "de snelste" of "de mooiste" heeft, want twee daarvan zijn puur een kwestie van persoonlijke smaak.

Kvind zelf de vmax wel een brute machine, zou er alleen niet zo snel een kopen. Te veel poetswerk, geef mij maar die tupperware afdekkappen ;)

Eindelijk een opmerking op niveau :}
;)
 
Sterker nog...ik als rasechte supersporter vind een Vmax (mits beetje opgeleukt zoals die van NitroMax en Niels enzo) gewoon een heel erg fraaie machine, meen ik serieus. :}
 
wat was dat gezegde ook al weer?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oh ja, APPELS met PEREN vergelijken
je vergelijkt toch ook geen F1 wagen met een dragracer, ze zijn allebei prachtig OP HUN EIGEN TERREIN!!!!!
het word blijkbaar tijd voor mooer weer en veel :]
 
Bij de eerst volgende meeting gaan we al die praatjes de wereld uithelpen :+
Zet zo een Vmax naast een supersport....en ik ben heel benieuwd.
Heb eigenlijk geen idee. De Vmax zal sneller zijn op de eerste meters dus met het wegkomen maar zal naar mijn mening al heel snel ingehaalt worden door de lichtere supersport.
Hmmm ben benieuwd :Z
mag ik er ook bij staan? :? :P

motten er wel drempels en bochten in de weg zitten (as in real live) *D
 
Op zondag 02 februari 2003 22:44 schreef GuZ het volgende:mag ik er ook bij staan? :? :P

motten er wel drempels en bochten in de weg zitten (as in real live) *D
Ja dan maak jij ook nog een goede kans met die crossbrommer van je :+
;)
 
mijn mening:

vmax is lelijk, kan mss wel sneller optrekken dan mijn moto (zeker nu :+ ), zal wel trager zijn in de bochten, maar hej, dat is mijn mening, het is een moto, en zal de vmax berijders altijd met een glimlach begroeten als ik ze tegenkom
 
klinkerweggetje mag ook... ;)
of durf je alleen over biljartlakens te rijden? :P

mag ook... heb met toen uitstekend vermaakt op het PVI :)
Sorry maar ik prefereer toch wegen waar je harde dan 30km/u mag rijden.. dus niet ergens op een woonerf/30 kilometerzone ofzo... :+
 
Laatst bewerkt:
Jullie mogen wel een mening hebben over een SS (tuperware), maar wij mogen geen mening hebben over een V-Max :Z .

|( |( |(
Tuuuurlijk mag jij een mening hebben over iemand anders zijn/haar fiets, hebben wij ook. Zo vinden wij de SV :r (mijn mening altans)

:+
 
ik vind de max lelijk, en de berijders vind ik :r

:+

Over de berijders van de SS-klasse wil ik niet eens beginnen,....
Maar volgens mij gaat dit topic over de max en of ze wel of niet sportief zijn en niet of je ze nu mooi vind of niet. Smaak is godzijdank persoonlijk en wat ben ik blij dat ik niet op een SS fiets hoeft te rijden en jullie niet op een Max, hoe zou het zijn als we allemaal de zelfde type motor mooi vonden,...getver....dit is volgens mij een strijd die altijd zal blijven bestaan,... (gelukkig,...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan