VMAXlijst van het MF deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sloopkogel

MF veteraan
In memoriam
20 jan 2004
140.994
102.678
Maassluis
Dit topic is er voor alle Vmaxers op dit forum
full



0M70G.gif


Wat er allemaal aan vooraf ging:

VMAXlijst van het MF deel 1 14-03-2003
VMAXlijst van het MF deel 2 10-12-2004
VMAXlijst van het MF deel 3 22-05-2007


"The hall of Fame"

Aadgaat

bad maxx *O*
bcans (B)
BeFZ1
BerryMaX
BeR6

BlackMax96
Blue VMAX;(
BlueMax
Bobmeister
Boumba

bikemaster
BurnoutVmax

Carla
carlow
cilo

danny348
dellerius
DiMMaX
D`n Bolle
Dr.@

dragonmax (B)
Dr.Edgaskett

Elizabeth
engeltje

firenzo
Funstreetfighter

Happieman
Haettenschweiler
_HaV_
Herr Flick

interdeath

jason
jenno
jesax (B)
Jmax
Johnyyy

Kalimero
Kawouter
Kok

Lolmax
LosLocos07
L-mar
LvMxR

Madness
Mad scientist
Mad V Max
Major Break
Marz

Max-driver
maxed
Maxeric;(
(V)MaxICosy
Maxtreme
motormuis68

Niels
NitroMax

onslower
Okkie-Maarten

Peterke (B)
Poppie

Qken

RempageR1
RedMax (E);(
rienbuell
rzwanink

Skwefje
Slome
Slome[Veendam]
Sloopkogel
Sneedebree

Spaakjesmax
spiraldive
spons
streetmax
©Stoffel

TerrorMax
Torquezilla
tejo
TheCow (B)
The DeeZzz..
The Vmaxman

ukkel

Verbal Kint
V-Max Dit topic moet je echt helemaal lezen _O-
vmaxbabe
vmaxbeast
VmaxBob

Vmax/GTV turbo
VMAXmakker
VmaxGEK
Vmax-Idioot
(V)MaxICosy

Vmaxitalia
Vmaxxx

wakkemax (B)

YeRoMe


Deze VMaxers zijn niet terug vinden op het MF maar misschien bestaan ze ook niet: :X

Blackmax69
De DeeZzz
FreddyVmax
Maxxie Maarten
RedBull
Vmaxx (Maxvelocity)
zx9rrobd


Misschien een andere nickname :?
Deze namen heb ik overgenomen uit de OP van deel 1 (14 maart 2003)



± 90 :}
Er zullen ongetwijfeld namen bij staan die allang geen VMax meer hebben ;)




Onze 8 X4 adoptiekinderen
:')

AleX4
Cervo
dajo
EriX4
grootkaalnix (B)
hoffer
mokum
Speedjunkie
Binnenkort een megameeting bij mij in de voortuin :P


bouwjaar 1985
1200-V-MAX-1985.jpg

bouwjaar 1988
vmax_2005_smoky.jpg
bouwjaar 2008
8079560.jpg




Shiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt
full







 
Laatst bewerkt:
Maar goed dat dit topic er is want echt stabiel is die site van de vmch niet


maar gelukkig is er een beter alternatief

www.dutchvmaxers.com (never down)!!
 
@beR6..........hou nou eens op de club en /of site van de enige echte Vmax club af te kraken, ik wordt er echt doodziek van! B|

www.vmaxclubholland.nl

THAT´S THE ONLY ONE!!!!!

(trouwens gave foto Jan(tje) ;) ............
maar er staan er dus veeel meer op www.vmaxclubholland.nl
 
Laatst bewerkt:
Maar goed dat dit topic er is want echt stabiel is die site van de vmch niet


maar gelukkig is er een beter alternatief

www.dutchvmaxers.com (never down)!!
Hoezo beter alternatief.........moet even op mijn taalgebruik letten maar........
You are talking bullshit!

Maar eens een leuke rit organiseren doen ze ook niet (kost teveel moeite en het verlengsnoertje is te kort) behalve oeverloos ouwehoeren over zaken die geen moer met de Vmax te maken hebben............zo........
nou ben ik ook eens mijn gal kwijt!

De groeten!
 
Laatst bewerkt:
Gaan we gewoon vrolijk hier weer verder. :Y
Het was in 1992 in het Franse plaatsje Le Boule waar ik een vette Yamaha zag staan.
Ik wist wel van het bestaan. Ik had er al eens een in Parijs gezien in parelmoerknoopjes gespoten. Zo'n fiets wil ik ook later moet ik gedacht hebben. Dat heeft dan toch nog 8 jaar geduurd. :Y
De kinderen zijn onze zoons. (Toen nog lieve ventjes)

full
 
Laatst bewerkt:
Wat jammer dat ik deze opening gemist heb, had zo graag ook meteen een plaatje willen posten van een X4, net zoals dat wij zitten opgescheept met die verd.... VMAX.

Maar goed, gelukkig dacht maatje Mokum er net zo over en heeft de honneurs waargenomen!

In ieder geval Maxxers gefeliciteerd met deel III, ik hoop op een hogere frequentie qua posten dan deel II. Want al geeft B6 of RedMax aan dat er betere alternatieven zijn, als niet gerigistreerd lid maar wel liefhebber heb je op deze sites niets te zoeken helaas.
En blijf het vreemd vinden dat een topic van X4 rijders met slechts een stuk of 5 fanatieke posters al verder zijn dan een club met meer dan 300 leden.

Heb al meerdere mailtjes gestuurd naar de Webmaster van VMCH dat je als niet geregistreerd lid niet eens op de hoofdpagina de plaatjes kan aanklikken van bijvoorbeeld de Beursen in Utrecht of Groningen. Echt heel uitnodigend voor potentiele leden dus! Mijn buurman heeft bijvoorbeeld sinds twee jaar een Max maar vind die site geen bal aan.
 
Geeft toch niets?
Ik zit ook niet vastgeroest op 1 site of alleen op een Vmax.

Idd, lekker belangrijk.............maar beeld je eens in dat je overweegt een Max te kopen (omdat je de X4 natuurlijk nog niet kent _O- _O- _O- ) en je gaat je orienteren op internet, dan kom je op die sites maar mag je niets zien. Dan moet je je toch direct welkom voelen of niet?
 
Idd, lekker belangrijk.............maar beeld je eens in dat je overweegt een Max te kopen (omdat je de X4 natuurlijk nog niet kent _O- _O- _O- ) en je gaat je orienteren op internet, dan kom je op die sites maar mag je niets zien. Dan moet je je toch direct welkom voelen of niet?

Ja dat wel natuurlijk.
Maar Ik was al verlieft op de Vmax toen hij nog op te ontwerptafel lag BWVS.
Dan luister ik toch niet naar een ander. (Daar ben ik veel te eigenwijs voor.)
BV onze oudere broers vinden de Vmax spoeglelijk ,duur en slurpers.
Zij vallen meer op het Suzuki-VX 800 gebeuren.
Daar wil ik niet op gezien worden. :N
 
Ja dat wel natuurlijk.
Maar Ik was al verlieft op de Vmax toen hij nog op te ontwerptafel lag BWVS.
Dan luister ik toch niet naar een ander. (Daar ben ik veel te eigenwijs voor.)
BV onze oudere broers vinden de Vmax spoeglelijk ,duur en slurpers.
Zij vallen meer op het Suzuki-VX 800 gebeuren.
Daar wil ik niet op gezien worden. :N

Overweegt een vriend van mij (net zijn rijbewijs) ook aan te schaffen, ik kan maar niet aan hem duidelijk maken dat dit een veredelde brommer is die de dealers niet aan de straatstenen kunnen slijten, maar ja budget speelt geloof ik de doorslaggevende rol hierin. Ik zou nog effe verder sparen! Was vroeger zelf meer liefhebber van o.a. een Supermagna (maar ook een 125cc Aprilia vond ik wel wat), wat dat betreft ben ik in ieder geval het merk trouw gebleven.
 
Overweegt een vriend van mij (net zijn rijbewijs) ook aan te schaffen, ik kan maar niet aan hem duidelijk maken dat dit een veredelde brommer is die de dealers niet aan de straatstenen kunnen slijten, maar ja budget speelt geloof ik de doorslaggevende rol hierin. Ik zou nog effe verder sparen! Was vroeger zelf meer liefhebber van o.a. een Supermagna (maar ook een 125cc Aprilia vond ik wel wat), wat dat betreft ben ik in ieder geval het merk trouw gebleven.
Bij onze broers speeld het buget juist geen rol. Die kunnen zo alle bij een nieuwe Harley kopen met alles er op en er aan. Maar zweren bij een gebruikte VX800. :Y
Het is voor hun ook meer hobby.
Er zijn ook mensen die gek zijn op oldtimers.
Vind ik ook leuk maar heb geen ruimte en geld. :N
 
Wat jammer dat ik deze opening gemist heb, had zo graag ook meteen een plaatje willen posten van een X4, net zoals dat wij zitten opgescheept met die verd.... VMAX.

_O- zo groot is dat plaatje nou ook weer niet hoor.... Maar blijft een goede zet Max!! ;) ;)
 
Niet bescheiden zijn, Walle!!! Ik heb wel wat klachten gehad over onze haast op de terugweg. O-) O-) O-)

full
 
we beginnen goed hier '(
Hallo Bikemaster :W
Vroeg me van de week af 8-) was jij niet met je motor bezig, verbouwen :? :? :?
Als ik het fout heb moet je het mij maar niet kwalijk nemen, ik lees nl veel op het MF bijna alle forums die mij interesseren, bv o.a verbouwing van Niels zijn Turbo, gewaagd en moedig en zoals in den lijve gezien Cool :} :}
Dacht dat jij ook iets in de trant van ben voorlopig niet op het MF ivm verbouwen motor :} :}
Dajo
 
Ja dat wel natuurlijk.
Maar Ik was al verlieft op de Vmax toen hij nog op te ontwerptafel lag BWVS.
Dan luister ik toch niet naar een ander. (Daar ben ik veel te eigenwijs voor.)
BV onze oudere broers vinden de Vmax spoeglelijk ,duur en slurpers.
Zij vallen meer op het Suzuki-VX 800 gebeuren.
Daar wil ik niet op gezien worden. :N
Hallo Stoffel :W
Ben het helemaal met je eens , ieder vindt zijn of haar bike toch mooi, :Y
En luisteren naar een ander ach doen we niet :N Alleen als het inhoud heeft _O- _O-
Dajo
 
Rampen voorbehouden ga ik ook naar Limmen. 5 minuten van mijn huis. Dus dat wordt wel een errug korte terugreis vanuit Barsingerhorn (eindpunt).
 
Ik ga mn Vmax over de 200 PK netto sturen binnenkort ;)
Of misschien wel kapot :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan