VMAXlijst van het MF deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er lopen al twee draadjes (deze en ook in Algemeen): Kijk daar maar eens wat betreft de nieuwe v-max... :9~ :9~ :]

Anders zou het dubbelposten zijn en dat mag niet (dacht ik)...
 
Het draaiplateau waar de nieuwe VMax op tijdens de presentatie op komt te staan is iig bijna klaar, blijkt gemaakt te worden door m'n achterbuurman :o Heeft een carosseriebedrijf, trailers en vrachtwagens en zo, maar maakt veel speciaal spul
Heeft ook een speciaal antidiefstalding gebouwd/bedacht voor nachtkluizen, worden nu in heel Nederland gebruikt 8-)

Hij is er nog constant mee aan het werk, volgens mij moet het vannacht of morgenochtend naar Spanje :?

Ik mocht er helaas geen foto van nemen O-
 
b.417.450.16777215.0..stories.0805.080530-vmax3_450.jpg
 
Het draaiplateau waar de nieuwe VMax op tijdens de presentatie op komt te staan is iig bijna klaar, blijkt gemaakt te worden door m'n achterbuurman :o Heeft een carosseriebedrijf, trailers en vrachtwagens en zo, maar maakt veel speciaal spul
Heeft ook een speciaal antidiefstalding gebouwd/bedacht voor nachtkluizen, worden nu in heel Nederland gebruikt 8-)

Hij is er nog constant mee aan het werk, volgens mij moet het vannacht of morgenochtend naar Spanje :?

Ik mocht er helaas geen foto van nemen O-

De premiere zal in Madrid plaatsvinden ;)
 
Mensen precies 2 minuten geleden is door Yamaha de nieuwe V-Max onthuld! De afteling zag ik net per toeval op de yamaha-europe site. :}

en tegen alle geruchten in is de cylinder inhoud 1700 CC ipv. 1800 cc (of zelf 2 liter)

op de site zijn diverse specs en filmpjes te vinden:

specs:

4-stroke, DOHC, 4-valve, V-type 4-cylinder
Engine cooling

Liquid cooled
Displacement

1,679cc
Bore x stroke

90.0 x 66.0 mm
Compression ratio

11.3:1
Maximum power

147.2 kW (200 PS) @ 9,000 rpm
Maximum torque

166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 rpm
Lubrication system

plus slipperclutch!
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat er eindelijk na jaaaaaren toch weer leven in het Vmax gebeuren komt bij Yamaha, alleen erg jammer dat ze nu weer geen kans hebben gezien om dat ding eens te voorzien van een brandstoftank die wel groot genoeg is om mee te touren...

Maar imposant is ie iig wel, ik zal ook vast wel eens een proefritje maken, maar het tourgehalte is voor mij (voortaan) te laag op zo'n fiets.

:]
 
wat moet die kosten dan???
heb al een mailtje gewaagd naar een yamaha dealer maar nog niks teruggekregen.

groeten iwan
 
Ik ben vandaag naar motorport geweest met de zelfde vragen
maar ze konden me ook nog niks vertelen
ze hebben wel met yamaha gebeld voor de prijs in NL
en als het goed is krijg ik morgen een prijs te horen
en of ik hem ook kan bestellen.
 
de dealer wist de prijs nog niet maar zou rond de 17000 vallen en er is een wachtlijst pffff
 
En dit terwijl ik precies vanavond mijn `92 er V-Max twee weken heb! Nu wil ik deze ook!

Ik vind hem echt super! Ik zie al dat ik weer kan beginnen met sparen!
 
Toets voor de gein eens 2009 v-max op you tube.

Veel nieuw spul

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan