VMAXlijst van het MF deel 5

Op zondag 28 oktober start de laatste VMaxClubrit van dit seizoen vanuit Winsum Groningen!

lauwersmeer.jpg


Deze rit gaat door het mooie Lauwersmeergebied. Na vele jaren is het weer eens tijd voor een rit door het Groningse landschap, alwaar vanaf 11:30u de koffie klaar staat. Er is een mooie route van zo'n 60-70km uitgestippeld.
We hopen op goed weer en een grote opkomst van motoren.

Er is de mogelijkheid om na de rit gezamenlijk nog even een visje te eten (of iets anders natuurlijk).

Meer informatie over deze rit is terug te vinden op het forum van de VMCH onder topic "RITTEN EN EVENEMENTEN"
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen een leuk locatie mogen uitzoeken...
 

Bijlagen

  • 374414D2-C417-4556-BE82-D7C15CBFC8C2.jpeg
    374414D2-C417-4556-BE82-D7C15CBFC8C2.jpeg
    578,6 KB · Weergaven: 10
Ik heb de Vmax inmiddels een weekje binnen staan. Vorig jaar heb ik doorgereden in de winter, maar heb daar nu geen zin in. Veel te veel gepruts met tectyl en de grote schoonmaak er na.

En ja... Nu die binnen staat kan ik 'm eens extra verwennen. :+

IMG_20181028_144415.jpg
IMG_20181025_142805.jpg
 
Verwacht je nog een boel rijders ? B|
Kurkdroog weer, strak blauwe hemel, gratis koffie, koeken en broodjes, mooie omgeving voor een rit en even bijpraten met Vmax makkers....., dus ja.
Kwamen zelfs Maxxer uit Heerlen vandaan (300+km) ………., en uit de noordelijke provincies, voor wie het een thuiswedstrijd was, …….één :?
Anyway…., in totaal een stuk of 15 Vmaxxen aan de start en Appie, die voor het eerst een rit organiseerde, was helemaal in zijn nopjes en heeft zich bewezen een prima gastheer te zijn.
Wie niet geweest is heeft iets gemist.
 
Ongeveer 15 vmaxxen uit de hele Nederlandse Vmax community. Niet om negatief te doen, maar dat kan ik nou niet echt een spectaculaire opkomst noemen. (Dat doet uiteraard niets af aan de rit en of het gezellig was.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ongeveer 15 vmaxxen uit de hele Nederlandse Vmax community. Niet om negatief te doen, maar dat kan ik nou niet echt een spectaculaire opkomst noemen. (Dat doet uiteraard niets af aan de rit en of het gezellig vandaag was.)
Ja het was fris...., maar daar kan je je redelijk eenvoudig tegen kleden. Dus had even de stoute schoenen aangetrokken om deel te nemen, dan hadden het 16 vmaxxen geweest.
 
Tja, dat dan weer wel... Ik zal volgend jaar eens een poging wagen. Het heeft vast ooit ergens gestaan, maar hoe veel vmaxxen zijn er eigenlijk in Nederland?
 
Tja, dat dan weer wel... Ik zal volgend jaar eens een poging wagen. Het heeft vast ooit ergens gestaan, maar hoe veel vmaxxen zijn er eigenlijk in Nederland?
ik heb er in iedergeval al 1 zo`n kreng ..:X (een stuk of 250 van die 1200 `s ? )
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dat lijkt me dus gaaf... Gewoon met een dikke 200 man een ritje doen. Uiteraard allemaal met aftermarket uitlaat.:}:+
 
Zal je niet lukken. Als vanuit de vmax club, een rit georganiseerd word en er gemiddeld altijd maar een man/vrouw of 20 of met hoge uitzondering, 30 meerijden.... krijg je er nooit een dikke 200 op de been.
 
Niet per definitie Reinier. Juist in de hoop hier wat Vmaxers te enthousiasmeren plaats ik hier zo nu en dan een aankondiging van een rit. Deze laatste aankondiging in het bijzonder was omdat hij in het noorden plaats vond en ik dacht een beetje begrepen te hebben dat op dit mooie forum er redelijk wat noorderlingen zaten. Opmerking op eerdere rit aankondigingen was nog wel eens dat het ver rijden was naar een clubrit voor Vmaxers uit het noorden. Had dus een beetje hoop nu wel wat mensen in het zadel te krijgen.

Een keer, of zo nu en dan aanschuiven is nooit een probleem. Kom je als niet-lid met regelmaat naar ritten, dan zal er idd op enig moment aan je gevraagd worden of je lid wil worden. En ja waarom zou je het niet doen? Voor een paar luttele euro's staat er aan de start van elke rit kosteloos eten & drinken voor iedereen klaar, ontvang je een clubblad en wordt er een website + forum onderhouden. En verder is het liefhebberij en wat gunnen.

Oh en de opkomst bij clubritten is gemiddeld zo'n 25 stuks. De Memorial rit (eerste van het jaar) is vrijwel altijd de drukst bezochte. Dan gaan we ruim de 30 voorbij. Ook ritten met een bijzondere / aansprekende start of finish plek (bijv de Dam in Amsterdam) trekken over het algemeen meer belangstelling. De maanden juni en juli zijn dan over het algemeen weer wat rustiger ivm vakanties. Tja..., en dan speelt altijd de factor 'het weer' nog een belangrijke rol. Als je in Limburg woont en er is een rit in de randstad en buienradar geeft aan dat je daar kletsnat aan gaat komen, dan ga je niet. Ook al is het de rest van de dag kurkdroog. Voor wie het leuk vind....., impressies van ritten zijn te bekijken op vmax club foto's

En voor de rest...….vrijheid - blijheid :]
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk verhaal. :t

Als er in 2019 een rit gaat plaatsvinden in het midden (of oosten) van het land, dan zou ik daar zeker aan willen deelnemen.

Regen is voor mij overigens een no-go bij een plezier ritje.
 
Duidelijk verhaal. :t

Als er in 2019 een rit gaat plaatsvinden in het midden (of oosten) van het land, dan zou ik daar zeker aan willen deelnemen.

Regen is voor mij overigens een no-go bij een plezier ritje.





Ik hoop dat ik de mijne dan kwijt ben , staat reeds geschorst en gaat in het voorjaar weer in de verkoop ..Probleem is , dingen zijn niet/slecht te slijten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan